Hej alle Aminoer
Er der nogen af jer der har eller har haft, sager mod Way2Web - www.w-2-w.dk ? |
Sager med Way2Web?
|
JA !!!! Jeg er netop lige nu involveret i en sag med Way2Web som følge af en ufattelig dårlig oplevelse. For det første tog det over 1 uge at få vores nyes webshop til at fungere på et subdomæne og undervejs undlod Jacob Hansen fra Way2Web ikke at komme med antydninger om, at det var vores egen fejl at det ikke virkede fordi han mente, at DNS for domænet var opsat forkert. Det var det ikke, og de fik da endelig shoppen til at gøre efter mange diskutioner frem og tilbage. De lover en professionel webshop..... det leverer de bestemt IKKE. De lover et brugervenlig administrationssystem..... det leveres de bestemt IKKE. De love at man ikke behøver være IT haj for at bruge deres system...... hmmm... Jeg er meget IT-kyndig og administrerer flere forskellige server løsninger.... og jeg havde besvær med at få overblik over opsætningen af shoppen. Vi betalte da shoppen kørte selvom vi undervejs i deres opsætningsforsøg flere gange blev rykket for at betale fordi vi da måtte forstå, at fakturaen skulle betales selvom shoppen ikke kørte endnu !!! Efter at have prøvet den "fungerende" webshop af i et par dage står det klart, at det - ærlig talt - er et skrammel produkt de leverer og vi har derfor dd. meddelt, at vi - efter at shoppen har været kørende i 4 dage - ønsker at ophæve aftalen & derfor ønsker pengene retur. Det afviser de med begrundele "vi har accepteret" deres handelsbetingelser.... hmm... jaja.... men hvis Lotte & Jacob Hansen (som ejer Way2Web) kan sove om natten med de forretningsmetoder & den holdning til kunderne så går der nok ikke så langtid inden de må sove uden tag på hovedet for så er det da kun et spørgsmål om tid før deres forretning lukker - helt af sig selv. Jeg kan i hvert fald under ingen omstændigheder anbefale at handle hos Way2Web - tænk sig, hvis ens webshop lå hos dem og man var afgængig af dem for at ens levebrød kunne køre - uhyggelig tanke!! |
Dine oplevelser minder meget om dem jeg selv gjorde mig med Way2Web, Niki. Jeg er den dag i dag glad for at jeg ikke flyttede mit domæne til dem, men i stedet selv administrede DNS. Fra starten virkede intet i shoppen. Der skulle 4-5 support henvendelser til før shoppen kom til at køre. De lover support hele dagen, men det var altid først muligt at få teknisk support om aftenen. Deres administrationsmodul til OScommerce er helt fantastisk dårligt og kan kun betegnes som en version 0.1 beta. Da jeg opsage shoppen krævede de penge for en måned ekstra, selvom jeg havde overholdt opsigelsefristen og alle andre betingelser. Så jeg måtte slås lidt verbalt med dem indtil de opgav det krav. Det er egentlig lidt synd at denne oplevelse har præget min første oplevelse med OScommerce - for jeg er sikker på at det kan være et udemærket shop system under andre forhold - bare ikke i hænderne på Way2Web. |
Mvh. Søren Vang,
Debatten om Way2Web fortsætter her: |
Hej brugere og læsere. vi er kede af at dette er hvad der skrives om vores firma. og det på trods af at vi har over tusinde kunder som er glade for vores service. det er korrekt at der kan være problemer og oftest som vi ikke selv er herrer over. såsom server angreb, nedbrud osv. som betyder fejl på vores systemer. vi gør dog altid vores yderste for at få rettet op på problemerne så hurtigt som muligt. at adminstrations modulet er fantastisk dårligt er naturligvis ergeligt. men det er faktisk blot et udbygget system som oscommerce bliver leveret med som standart. men som mange af vores andre under ofte siger. så kræver det lige lidt tid at sætte sig ind i. og når de har haft deres shop et stykke tid. så er de glade for at de har så mange muligheder som de har. til forskel fra andre udbydere som er utroligt nemme at administrere. så begrænser det også de muligheder som man har i shoppen. men vi syntes det er mærkeligt at det kan komme bag på nogen. fordi vi har demo shops kørende 24timer i døgnet. som frit kan benyttes og testes. ydermere så skal det bemærkes at i alle de tilfælde hvor kunden føler sig skidt behandlet. håndterer vi altid sagen i overensstemmelse med dansk lovgivning. og vores handelsbetingelser. og hvis vores kunders shops. har haft nedbrud. tilbyder vi altid at kreditere den tid som siden har været nede eller ikke været funktionsdygtig. vi får desværre ofte kunder som mener at det er dårlig service at vi ikke kan slette deres faktura fordi de ikke lige har råd eller andre undskyldninger. og det medfører desværre ofte at kunder ytrer sig på steder som dette. Vi beklager at måtte komme med denne statement. men vi føler at det er et helt og aldeles forkert billede der tegnes af vores firma. husk på at vi lever af tilfredse kunder. men husk også på at der er en grænse. vi vil meget gerne besvare spørgsmål om dette emne. både her og på privat mail. PS. der er vist også delte meninger om hvordan vi har håndteret sagen i det ene tilfælde. dette kan læses i her. linket ovenover er dødt |
Hej way2web Jeg tror det vil virke mere overbevisende, hvis du staver "professionelle" rigtigt! |
|
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
Hej. jeg troede helt ærligt ikke at det var påkrævet at man staver og sætter komma/punktum de korrekte steder for at have lov til at skrive her på amino. eller være professionel. jeg er jo ikke professionel i dansk. men til at lave hjemmesider. jeg sidder altså ikke og læser mine tekster igennem flere gange for at finde fejl. jeg regner med at det ikke er så slemt at folk ikke kan læse hvad jeg skriver eller i det mindste få fat i meningen. der er ikke nogen som har lagt mærke til det før nu. Kan i ikke kommentere om selve emnet i stedet for at komme med kritik af mig personligt ? |