Hej Alle Da jeg netop har en sag med Way2Web eller e-cart.dk om et webhotel vælger jeg at bringe denne gamle tråd på banen igen. Jeg købte i september/oktober 2007 en webshop hos e-cart.dk / Jacob Hansen. Denne webshop er behæftet med en del fejl, som jeg gentagne gange beder om at få rettet. Lotte og Jacob forsøger i starten at rette på problemerne, men dette lykkedes ikke. Efter at have forsøgt at kontakte dem utallige gange uden at fejlene bliver rettet, forsøger jeg pænt at få mit penge returneret (14 dages prøveperiode) men NEJ, det kan man ikke få. Derfor laver jeg via min bank en indsigelse på min kortbetaling, men de kan ikke hjælpe det der er tale om en ikke-fysisk vare. Derfor ser jeg nu ingen anden udvej end at anlægge sag igennem min advokat. Det drejer sig kun om 4.475,00, men for mig er det en princip-sag. Derfor er jeg klar til at gå rettens vej - koste hvad det koste vil. Såfremt andre har sager med Wey2Web / Lotte og Jacob, kunne vi evt. køre sagerne på engang med en advokat.
Med venlig hilsen Henrik B.S. Thomsen |
Hej Henrik,
Jeg er ikke sikker på, at indlæg i amino er det bedste man kan gøre, når man vil gå rettens vej. Du burde i stedet kontakte din advokat, og lad ham/hende rådgive dig - jeg tror lidt, at det hurtigt kan blive selvmål i retten.