Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 8 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Hurtig svar (tid)

Klik på fx ansvarshavende nederst på siden i shoppen .

Desuden er det muligt at kun have webshop og ikke introsiden hvor der står mange informationer.

Det med google er ens for alle så ingen problem.

Billeder er næsten i naturlig størrelse så ikke nødvendig.

 

Hej keld lige et par spørgsmål

hvorfor skal det være ens for alle MLM nu har påpeget i står dårligere i google med fodnote tekst tæt ved baggrund farven google kan altså godt se det. ?

hvorfor må ikke lave interne links sturktur på jeres hjemmeside ?

hvorfor må i ikke lave h1 og h2 og h3 mv.

hvorfor må i ikke lave titler og tags på sidens billeder ?

hvorfor må ikke lave de bedste titler til google

En ting er sikker en anden kan bare producere en vare noget ligne og få let salg igennem google og det er del lettere for dem for de må alt det i ikke må i jeres netværk

hvorfor skal jeg gå ind i et netværk hvor man ikke må lave det optimale til google er oveni et par problemer mere, men som iværksættere forklare i vel alle fordele og ulemper ved jeres netværk og alle ved ikke lige meget om google , så i forklare vel problemet også til dem der ikke ved meget om google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:
Hvorfor ændre noget som virker ?

 

Man skal absolut ikke ændre sine metoder, hvis de dog virker. Hvad ville dit indtryk være hvis du læste om en der reklamerede om et fantastisk produkt, men ikke ville fortælle det over nettet? Du ville da tænke, at hvis personen ikke vil fortælle om det, hvorfor så i alverden starte et indlæg?

Jeg har intet imod MLM firmaer, men jeg mener at de skal være bedre til at rådgive deres forhandlere.

Har selv været til et MLM (ACN) møde, fandt dog hurtig ud af at det ikke var noget for mig en af grundene var deres overenergiske hverve møder, alt til mødet var overgearet, følte faktisk at der blev talt ned til dem, der i tidernes morgen havde sagt pænt nej til MLM, til morskab for de andre MLM´ere

/Umair

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ok Jan jeg kan godt se at alt MLM er fantastisk... du er den store øjenåbner. He He.

Jeg går ud fra at du sælger via MLM og er uden for den normale pædagoiske rækkevidde :-)

Jeps alt forretning handler om relationer nogle har bare udvidet det til at omfatte de nære relationer via en indbygget organisatorisk systematik.

Der kan vel ikke herske den store tvivl om at det er et bærende element i MLM er at relationer sælger og jo mere en køber stoler på en sælger, jo mindre skal en sælger overbevise. Nogle gange sker det frivilligt og andre gange sker det ikke helt frivilligt.

Nu vil du så argumentere for at det ikke er tilfældet og at MLM skam er en etisk baseret virksomhedsform med indbygget selvretfærdighed eller i det mindste at MLM skam bare følger basale markedsmekanismer og man jo bare kan lade være med at sige ja til netværket.
Er du rigtig MLM'er vil du også slå på at MLM ikke bygger på at sælge til sine nærmeste for det er ulovligt og dumt. 

Men faktum er at når hr og fru Danmark bliver til sælgerer så henvender de sig til dem de kender og det er et faktum at det er nemmere at sælge produkter når det bliver anbefalet af en fra ens nære netværk. Derfor slipper MLM afsted med at sælge produkter som ikke har noget bevist effekt eller eks. en kaffemaskine hvor man skal købe en bestemt type kaffe til overpriser.
Kan man tilmed overbevise en kunde om at man også kan gøre en god forretning så kan man sælge dobbelt op (som hos trådstarter) og en lodseddel om at der kommer noget mere ud af det lag og hvis ikke så er det videre til den næste.

Min holdning er ikke rettet mod MLM som model for det er effektiv uden tvivl men jeg retter min harme mod de personer og organisationer der systematisk udnytter dette tillidsbånd der er mellem personer til at afsætte tvivlsomme produkter og det er altsammen (næsten) produkter der kræver tillid til sælgeren for produkterne har ikke nogen reel substans hverken som produkt eller som handlet vare under frie markedsvilkår.

Nå ja disse produkter findes der mange af på hylderne i diverse helsekost forretninger m.v. men her er der ikke nogen tvivl om hvem der er sælger og hvem der er køber og man har sin gode forbruger ret.

Du har helt ret Jan - det er ens egen skyld når man går ind til noget, men det kan være svært at sige nej når det er tæt på og muligheden for at blive rig eller om ikke andet at få en passiv downline overskygger produkterne. Jeg er sikker på du selv er en stræk person der selv kan sætte grænser og at du befinder dig høj i MLM lagene ja faktisk vil jeg gætte på at du tror så meget på dig selv at du kunne være starter af et MLM koncept.
Men det er langt fra alle der er sådan.
Derfor har vi nogle love der beskyter os alm. mennesker. Men lovene bliver systematik sat ud af kraft i MLM koncepter det er ganske vist ikke noget man sådan formelt dyrker, men selve MLM systemet har bare denne effekt indbygget.  

Jeg glæder mig til at nethandel for alvor slår igennem for MLM'er (MLM kommer vel til at døbe det noget i retning af dropship level marketing) men så kan alle i det mindste se at det er de sammen produkter til samme priser og hvad dælen gør man så med sin foretningsmulighed? Lad os da endelig få SEO optimeret kaffe priserne på ZinZino pods så kan det da være at markedskræfterne og de normale love kan komme på banen igen.

Jeg ved godt at MLM ikke forsvinder, det er det alt for lukrativt til, men jeg håber at i får fjernet de 99% fjolede produkter så den sidste 1% kan give alm. mennesker en mulighed for at gøre noget for dem selv og ikke bare være en del af et spil hvor ham der galer højst i hønsegården vinder.

Så Jan, som ikke vil have at man spilder tiden, hvad gør du for at MLM bliver til et godt sted?

Logikken for burhøns er meget snæver, for en burhønes verden er jo temmelig begrænset uden de store relationer...og guld æg er ikke det der bliver ruget på faktisk er det næsten kun en tom skal uden smag.

Har du læst det her så har du spildt din tid for det ændre ikke noget ved din holdning. Jeg sætter min lid til at vi får lovreguleret MLM formen og at Danmark tros alt er for lille til at for mange vil tabe eller bare spilde deres tid...

Men man har altid et valg.

Kim

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim L:
Det er logik for burhøns at MLM handler om relationer.

Delvist korrekt - men handler stort set al business ikke om relationer?

Kim L:
Det er logik for burhøns at MLM handler om at udnytte disse relationer.

Det kommer an på, hvad du mener med at udnytte. Hvis du går ind på stort set samtlige leder-forums, business-forums mv. så har der de sidste mange år været skrevet stolpe og og stolpe ned om, hvor vigtigt det er at netværke og udnytte sine relationer. Dette klapper alle af, når en erhvervsleder eller business coach skriver om dette. Men når en MLM'er gør det - så er det pludselig forkasteligt.

Desuden er det oftest langt sværere at sælge til sine nære venner og familie. De ved jo, at du f.eks. har været mekaniker eller cykelrytter i 10 år, og pludselig står du og vil sælge, creme eller kaffe eller jeans. Det vil sige, at du skal være endnu mere overbevisende over for dine nære, i forhold til en perifær bekendt.

Kim L:
Det er logik for burhøns at hvis MLM skal fungere skal der enten findes nye led eller gensælges.

Vrøvl! I hvert fald i forhold til min MLM-forretning. Her kan du få op til 21% i provision uden at have fundet et eneste nyt led. Derudover er der ca. 40% procent avance ved videresalg af produkterne, så du kan tjene fint uden at have tegnet et eneste abonnement og uden at have fundet en eneste forhandler.

Kim L:
- og så kan de fleste høns ikke skelne mellem hvornår en MLM pusher vil sælge et produkt eller hverve dig som forhandler.

Det kan jeg ikke udtale mig om - men i så fald det er korrekt, så går de fleste personer/høns enten rundt med en IQ på under 17, eller også er det virkelig nogen elendige MLM præsentationer der bliver afholdt. ;-)

Kim L:
Egenligt kan jeg godt lide MLM som koncept men 99% af det MLM der findes i dag er i Danmark (bare i runde tal) er produkter med vitaminer eller noget hvor man bliver bundet til at genkøbe produktet i al evighed.

Det er jo fordi, at hvis det var fjersyn eller biler man solgte, så ville folk kun handle i butikken en gang hver fjerde 4., 8., eller 12. år - og hele konceptet er jo båret af, at kunder køber ind løbende - det er jo det, der giver den passive indkomst - hvilket er hele humlen i MLM. Derfor er der primært konsumerbare produkter der sælges.

Men i vores firma har vi da også taget konsekvensen af den fordom, og derfor har vi også jeans, kaffe, kaffemaskiner, smykker, parfumer, vandfiltreringsmaskiner, dyrefoder etc. etc. i sortimentet - men stadig også kosttilskud og slankeprodukter, da det nu engang sælger rigtig godt! ;-)

Kim L:
Lad være med at spilde min tid med banalt MLM retorik.

Jeg håber, at jeg hermed fik pillet lidt ved dine fordomme med min banale MLM retorik!? Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Kim L:
Det er logik for burhøns at MLM handler om relationer.

Delvist korrekt - men handler stort set al business ikke om relationer?

Kim L:
Det er logik for burhøns at MLM handler om at udnytte disse relationer.

Det kommer an på, hvad du mener med at udnytte. Hvis du går ind på stort set samtlige leder-forums, business-forums mv. så har der de sidste mange år været skrevet stolpe og og stolpe ned om, hvor vigtigt det er at netværke og udnytte sine relationer. Dette klapper alle af, når en erhvervsleder eller business coach skriver om dette. Men når en MLM'er gør det - så er det pludselig forkasteligt.

Desuden er det oftest langt sværere at sælge til sine nære venner og familie. De ved jo, at du f.eks. har været mekaniker eller cykelrytter i 10 år, og pludselig står du og vil sælge, creme eller kaffe eller jeans. Det vil sige, at du skal være endnu mere overbevisende over for dine nære, i forhold til en perifær bekendt.

Kim L:
Det er logik for burhøns at hvis MLM skal fungere skal der enten findes nye led eller gensælges.

Vrøvl! I hvert fald i forhold til min MLM-forretning. Her kan du få op til 21% i provision uden at have fundet et eneste nyt led. Derudover er der ca. 40% procent avance ved videresalg af produkterne, så du kan tjene fint uden at have tegnet et eneste abonnement og uden at have fundet en eneste forhandler.

Kim L:
- og så kan de fleste høns ikke skelne mellem hvornår en MLM pusher vil sælge et produkt eller hverve dig som forhandler.

Det kan jeg ikke udtale mig om - men i så fald det er korrekt, så går de fleste personer/høns enten rundt med en IQ på under 17, eller også er det virkelig nogen elendige MLM præsentationer der bliver afholdt. ;-)

Kim L:
Egenligt kan jeg godt lide MLM som koncept men 99% af det MLM der findes i dag er i Danmark (bare i runde tal) er produkter med vitaminer eller noget hvor man bliver bundet til at genkøbe produktet i al evighed.

Det er jo fordi, at hvis det var fjersyn eller biler man solgte, så ville folk kun handle i butikken en gang hver fjerde 4., 8., eller 12. år - og hele konceptet er jo båret af, at kunder køber ind løbende - det er jo det, der giver den passive indkomst - hvilket er hele humlen i MLM. Derfor er der primært konsumerbare produkter der sælges.

Men i vores firma har vi da også taget konsekvensen af den fordom, og derfor har vi også jeans, kaffe, kaffemaskiner, smykker, parfumer, vandfiltreringsmaskiner, dyrefoder etc. etc. i sortimentet - men stadig også kosttilskud og slankeprodukter, da det nu engang sælger rigtig godt! ;-)

Kim L:
Lad være med at spilde min tid med banalt MLM retorik.

Jeg håber, at jeg hermed fik pillet lidt ved dine fordomme med min banale MLM retorik!? Wink

jeg kigget lidt på jeres hjemmeside er det ulovligt at bestille vare hos jer ,jeg kan simpelthen ikke finde hovedet eller hale i hvordan man bestiller igennem jeres side.

En de ting når man ikke kan bestille vare og forstår hvad reelt er i ude på , for jeg tvivler jeres side konventer meget salg og der er mange der klikker der.

Min side kan man i det mindste finde en booking knap, den er dog ikke den meste side overskuelige endnu , men den forbedres i løbet af næste uge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim L:
Min holdning er ikke rettet mod MLM som model for det er effektiv uden tvivl men jeg retter min harme mod de personer og organisationer der systematisk udnytter dette tillidsbånd der er mellem personer til at afsætte tvivlsomme produkter og det er altsammen (næsten) produkter der kræver tillid til sælgeren for produkterne har ikke nogen reel substans hverken som produkt eller som handlet vare under frie markedsvilkår.

Du bliver simpelthen nødt til at bevise den påstand om, at produkterne skulle være tvivlsomme! Det er en forkastelig udtalelse, med mindre du har belæg for den.

I vores kaffemaskiner kan du godt bruge discountkapsler, og de "autoriserede" kapsler vi selv sælger, er billigere end flere andre på markedet - og maskinen sælges til almindelig markedspris.

Hvis du vil komme forbi Frederiksberg og bevise, at maskinen og/eller kaffen skulle være underlødig er du velkommen.

De fleste af vores plejeprodukter bærer 2 eller flere certificeringsmærker - bl.a. fra TÜV i Tyskland, som er et af de mest anerkendte.

Derudover mener jeg ikke, at det er MLM-konceptets skyld, hvis folk sælger tvivlsomme produkter til deres venner. Så er man generelt bare en skidt person, og lige meget hvilken branche disse personer havde været i, havde de nok ikke haft problemer med at udnytte deres nærmeste.

Hvis jeg vil præsentere et produkt for en ven eller familiemedlem - så får de det gratis, da jeg ved, at der er stor sandsynlighed for, at de vil blive glade for produktet. Dette er en af hovedårsagerne til, at produkterne SKAL være i orden, hvis man skal have succes i MLM. 

Selvfølgelig findes der selskaber med dårlige produkter, hvor det primært handler om at rekruttere nye forhandlere - men det er ikke det, der er standarden i MLM - men det er de firmaer EB og BT oftest skriver om, så folk TROR, at det forholder sig sådan. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Nielsen:

Jeg har faktisk købt en zinzino kaffemaskine for nogle år siden, af en af dine medforhandler.

Jeg har været utrolig glad for kaffen, ikke mindst er det hurtigt at få cafe kaffe hjemme :)

Omkring MLM er det vel en arbejds og koncepts form som, mange af vi dansker ikke helt har forstået. I min verden er det vel at udleve en drøm om at blive rig, ligesom mange andre som driver en virksomhed på en anden måde. Skal man ikke lade folk tro på deres chance, hvis det er muligheden for at opnå sin drømme. 

Men kan kun sige kaffen er god, og har været tilfreds med produktet.

Det her må være beviset på, at man sagtens kan være "medlem" af et MLM selskab uden, at skulle sælge folk en drøm eller andet... Man kunne jo bare benytte produktet, ligesom den kaffe fra Merrild, som man også betaler overpris for, som de sælger i Føtex!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg kigget lidt på jeres hjemmeside er det ulovligt at bestille vare hos jer ,jeg kan simpelthen ikke finde hovedet eller hale i hvordan man bestiller igennem jeres side.

Hvilken side taler vi om?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Tja Allan, nu kan jeg ikke se hvad MLM og Affiliate har med hinanden at gøre, hvis du tager et kig på mit site er det sørme også muligt at få velkomstbonus, det er ikke noget lusk som det meste MLM er.

Du har helt ret. Affiliate foregår online med et anonymt site, hvor man desperat forsøger at lokke folk til at klikke på en knap, mens MLM primært foregår offline, hvor man desperat forsøger at lokke folk til et møde.
Men sjovt nok søge begge forretningsformer et salg, selvom den ene foregår skjult, mens den anden foregår via kontakt.

Så du må da indrømme, at de har en del tilfælles!

At påstå at det meste MLM er fusk er nogle lige at strække den lidt! For sjovt nok, så arbejder alle i en "pyramide", hvor det er dem i toppen, som tjener mest på dem, som arbejder hårdt i bunden. Det sker både i bankerne, i supermarkederne, i byggefirmaer, revisonsfirmaer ja selv hos AP Møller him self...

Mark Jensen:

Sjovt nok så er Affiliate respekteret, og mange tjener gode penge på det. Hvor imod MLM er det ofte kun dem i toppen der tjener en masse, mens de fleste taber deres penge på et eller andet skod produkt.

Af hvem? Jeg hader efterhånden meningsløse Affiliate sites, som bare fylder nettet op med lort... Googles Panda opdatering var virkelig sendt fra oven for at redde søgeresultaterne en smule!
Affiliate har vel samme ry som MLM, hvis man blot kommer i de rigtige kredse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Kim L:
Min holdning er ikke rettet mod MLM som model for det er effektiv uden tvivl men jeg retter min harme mod de personer og organisationer der systematisk udnytter dette tillidsbånd der er mellem personer til at afsætte tvivlsomme produkter og det er altsammen (næsten) produkter der kræver tillid til sælgeren for produkterne har ikke nogen reel substans hverken som produkt eller som handlet vare under frie markedsvilkår.

Du bliver simpelthen nødt til at bevise den påstand om, at produkterne skulle være tvivlsomme! Det er en forkastelig udtalelse, med mindre du har belæg for den.

I vores kaffemaskiner kan du godt bruge discountkapsler, og de "autoriserede" kapsler vi selv sælger, er billigere end flere andre på markedet - og maskinen sælges til almindelig markedspris.

Hvis du vil komme forbi Frederiksberg og bevise, at maskinen og/eller kaffen skulle være underlødig er du velkommen.

De fleste af vores plejeprodukter bærer 2 eller flere certificeringsmærker - bl.a. fra TÜV i Tyskland, som er et af de mest anerkendte.

Derudover mener jeg ikke, at det er MLM-konceptets skyld, hvis folk sælger tvivlsomme produkter til deres venner. Så er man generelt bare en skidt person, og lige meget hvilken branche disse personer havde været i, havde de nok ikke haft problemer med at udnytte deres nærmeste.

Hvis jeg vil præsentere et produkt for en ven eller familiemedlem - så får de det gratis, da jeg ved, at der er stor sandsynlighed for, at de vil blive glade for produktet. Dette er en af hovedårsagerne til, at produkterne SKAL være i orden, hvis man skal have succes i MLM. 

Selvfølgelig findes der selskaber med dårlige produkter, hvor det primært handler om at rekruttere nye forhandlere - men det er ikke det, der er standarden i MLM - men det er de firmaer EB og BT oftest skriver om, så folk TROR, at det forholder sig sådan. ;-)

 

Nummer 1 fejl man tjekker efter hvad du linker til fodnoten det er til en side om MLM og ikke dit produkt reelt

Du snakker om produkter skal lede en del på den side du linker til at man overhovedet finder , det købs rettet links der går videre til anden hjemmeside, er mini og mini i venstre højre side af hjemmesiden

Problemet der er masser affiliate links , det gør siden lidt mindre overbevisende der skal de links til før det giver overskud , korte handels betingelser .

Jeg troet noget første, men ved ikke om andet sted er billigere, men lad de frie markedskræfter bestemme hvad forbrugerne vælger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 17 (161 indlæg)