Ja tænk at man endnu ikke har ændret sine ''salgs metoder''
Der er mange andre erhverv som heller ikke har ændret sine salgs metoder. Jeg ved ikke hvornår der kom alm butikker men vikingerne har sikket solgt det på marked i den indre by.
Hvorfor ændre noget som virker ? Men oven i det gamle kan man så tilføre noget nyt. De fleste tænker nok internet og her er mlm også med på vognen, så i bund og grund er der ingen forskel.
Jeg vil da gerne fortælle om produkterne hvis der er nogen der vil høre om fx en 100 % naturlig energidrik som giver langtidsvirkende energi og antioxidanter svarende til ca 15 frugter. Men fordelen ved den personlige kontakt er at hvis du er elite løber har du nogle andre krav end hvis du er pensonist og mangler energi eller hvis du ejer en cafe og vil suplere kaffen med cocktail.
Samtid er en smagsprøve også muligt ved den personlige kontakt. Men hvis du ikke ønsker ekstra informationer er du også velkommen til at gå ind på nedenstående webshop og bestille som en hvilken som helst anden shop. Du bestemmer selv 
Det var dog ekstremt mange gange før man kom frem til varen kunne købes i din webshop skal klikke igennem mere 3 gange og åbner i nyt vindue .
Nærmeste ens tekst som baggrunden i fodnoten disse sider kan da ikke være godt indekseret i google , skjule delvis tekst er ikke bedste vis man ønsker mange besøg af google
Frem med betingelser på siden .
De vare kan man ikke klikke se større billeder
lidt sundheds tips på siden kunne være super .
Mangler interne links struktur på siden
mangler h1 h2 h3 mv.
mangler lidt videoer da det er luksus vare .
Mangler jeg kan se en kontakt adresse og cvr nummer .
Mangler at få indekseret i google bare rimeligt bloggen rundt omkring
mangler at give titler tags til sidens billeder , derved kommer dine billeder i billedet søgning
blander engelske dansk sammen i titler og tekst det er ikke optimalt i søgemaskinerne
seriøst kan du ikke mene du bare prøver at få besøgene igennem webshoppen du er tvunget til besøgene folk når du ikke gider at lave bare lidt mod rimelige side.
Jeg vil ikke høre et ord om , du mener det er lettere at opnå salg igennem en webshop når du ikke prøver
giv dig fuldt ud og videre formidle dit produkt god iværksætter energi