Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb: DK-domæner til 39 kr inkl moms indtil fredag-midnat!! CRAZY FRIDAY!

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frands:

Men hvordan kan det være at I vil gennemgå dem manuelt? Principielt set kan du vel være ligeglad med hvad folk skriver i navn/adresse felterne, så længe betalingen for produktet er gået igennem og du leverer det du skal.

Det er vores politik lige pt... Det giver utroligt mange glade kunder, når man minder dem om at de har en stavefejl i domænet ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 16:13

Amino, og alle andre iværksætter fora, flyder med testosteron, så jeg tror ikke man skal tage alt hvad der bliver skrevet personligt. :p

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45

Altid vigtigt man læser handels betingelserne før køb, dog som alle andre er vi mennesker og kan overse sådanne ting .

At kalde andre nedladende ord høre ingen steder henne debatten.

Giv feedback uden disse ord, jeg vælger som mange andre sige, jeg kigger ikke på det andet skrevet , kigger på disse ord og ved sådan skal man ikke sig og længere er den ikke .

Debatter vil altid blive afsporet vis gør, dette og sådan vil det altid være for ingen finder sig i andre taler ned til andre, dette medføre fokus ligger på de nedladende ord der buges end den viden der vil videre formidles og den første begynder snakke nedladende til andre, ved sådan set hvad debatten er i den næste 30 indlæg total uden den giver nogle mening.

Har set det så tit når disse ord nævnes sker du går personligt imod nogle derved fjernes fokus fra emme tråd omhandler, så brug nu et rimeligt sprogbrug

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 17:20

det kunne være sjovt at høre hvor mange domæner i rent faktisk har fået solgt efter

CRAZY FRIDAY Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

Rami andersen:

det kunne være sjovt at høre hvor mange domæner i rent faktisk har fået solgt efter

CRAZY FRIDAY Big Smile

Det kan jeg ikke sige ;) Kan kun sige at det er 1,5 uges omsætning på 1,5 dag :-) Hvor af det meste kom på de første 12 timer :-)

Dog har vi valgt at sænke vores priser hele næste uge på dk-domæner fra 65 kr til 59 kr. inkl moms! :-) Stadig ingen gebyr, og stadig gratis webhotel :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 03:30

Jannik Hansen:

Dog har vi valgt at sænke vores priser hele næste uge på dk-domæner fra 65 kr til 59 kr. inkl moms! :-) Stadig ingen gebyr, og stadig gratis webhotel :-)

Kan ikke sænke dem til 48.75 som http://webhosting.dk/ sælger dem til. Så kunne i jo få en ny kunde næste gang jeg skal have domæner Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Emil Stahl Pedersen:

Jannik Hansen:

Kan ikke sænke dem til 48.75 som http://webhosting.dk/ sælger dem til. Så kunne i jo få en ny kunde næste gang jeg skal have domæner Smile

Hej Emil,

Beklager det sene svar - men må have overset tråden :O

48,75 kr inkl moms, vil bestemt ikke være en ret god forretning, når man samtidig skal betale Paypal/Ewire, og købe domænet til 45 kr :-)

Så derfor har vi pt sænket den det vi med fornuft kan - nemlig til 59 kr :-) Til forskel for alle de andre udbydere med domænet i det pris-niveau, så tilbyder vi et ret godt webhotel på 50 mb, gratis - år efter år :-)

Så værdien af vores produkt, er helt bestemt meget højere :-) Langt de fleste små wordpress blogge man ser rundt omkring på nettet, ville i princippet kunne kører på det gratis webhotel, det er kun når man begynder at få besøgende (0,5 gb/måned+), at det kommer til kort - og man må opgradere - til et af vores billige webhoteller :-)

Håber det var forklaring nok :-)

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)