Ja for det er da også nemt at finde ud af, at det ikke sker automatisk, men manuelt? Jeg kan ikke finde den information under hverken FAQ eller support. Når man trykker på FAQ så kommer man til http://webname.zendesk.com/home , trykker man på FAQ så kommer samme side. Jeg kan se, at der er rod i menuerne men det er da ikke min skyld at jeg skal vide det. Jeg har dog fundet det efter at have set linket her inde på Amino. Nu ser jeg på processen som fra en kundes synspunkt og jeg synes ikke det er særligt gennemskueligt, så dumsmart det må vist være hvad man kan kalde din latterlige bedrevidende kommentar. Kunders ønsker er forskellige og ingen er ens. Flot tilbud og god mulighed for at afprøve processen stadigvæk. |
Maelstrom:hvis det da er okay at have det krav ifølge dig?[/
Det er en dumsmart bemærkning.
Og i forhold til hvad du demonstrerer her, så er jeg bedrevidende, og samtidig er jeg også kritisk når jeg køber ind, så mine forventninger oftest er afstemt med virkelighedens verden og sat i relation til hvad der reelt tilbydes. Og tilbudet fra MaxiWeb ser rigtigt godt ud og der kan almindeligvis forventes "kø" når så godt et tilbud sendes ud i æteren.
Du skriver det var en dårlig debut for dig, det er så dit dilemma, da der er mange der er ganske tilfredse. At skrive her det er en dårlig debut er dårlig stil, da du jo får det du betaler for, men måske ligesom ude på gaden må stå i kø for at få et 40" LED tv til 995,00.
Og vil du have tv´et hurtigere, så går man et andet sted og betaler mere.
Nå men nok med pædagogik i dag, Tour De France er i gang