Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb: DK-domæner til 39 kr inkl moms indtil fredag-midnat!! CRAZY FRIDAY!

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Maelstrom:
Hej Jan, hastigheden ved leveret ydelse betyder en del for mig vedr. domæneregistreringerne, hvis det da er okay at have det krav ifølge dig?

Så bestiller man et sted hvor man med sikkerhed ved at bestillinger ikke laves manuelt. Dumsmarte bemærkninger er der ingen grund til.

Så maxiWeb har ikke nogen uheldig debut, de har en glimrende debut på crazy day offer, det er bare dig som kunde der ikke sætter dig ind i hvad du køber.

Man kan så sige at MaxiWeb har en dårlig debut med dig som kunde, som ikke læser hvad der står på hjemmesiden før du køber Smile

Ja for det er da også nemt at finde ud af, at det ikke sker automatisk, men manuelt? Jeg kan ikke finde den information under hverken FAQ eller support. Når man trykker på FAQ så kommer man til http://webname.zendesk.com/home , trykker man på FAQ så kommer samme side. Jeg kan se, at der er rod i menuerne men det er da ikke min skyld at jeg skal vide det. Jeg har dog fundet det efter at have set linket her inde på Amino.

Nu ser jeg på processen som fra en kundes synspunkt og jeg synes ikke det er særligt gennemskueligt, så dumsmart det må vist være hvad man kan kalde din latterlige bedrevidende kommentar. Kunders ønsker er forskellige og ingen er ens. 

Flot tilbud og god mulighed for at afprøve processen stadigvæk.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Maelstrom:
hvis det da er okay at have det krav ifølge dig?[/

Det er en dumsmart bemærkning.

Og i forhold til hvad du demonstrerer her, så er jeg bedrevidende, og samtidig er jeg også kritisk når jeg køber ind, så mine forventninger oftest er afstemt med virkelighedens verden og sat i relation til hvad der reelt tilbydes. Og tilbudet fra MaxiWeb ser rigtigt godt ud og der kan almindeligvis forventes "kø" når så godt et tilbud sendes ud i æteren.

Du skriver det var en dårlig debut for dig, det er så dit dilemma, da der er mange der er ganske tilfredse. At skrive her det er en dårlig debut er dårlig stil, da du jo får det du betaler for, men måske ligesom ude på gaden må stå i kø for at få et 40" LED tv til 995,00.

Og vil du have tv´et hurtigere, så går man et andet sted og betaler mere.

Nå men nok med pædagogik i dag, Tour De France er i gang Smile

Køb ren argan olie her

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Hvordan en uheldig debut?

At de ikke yder support på lavprisprodukter kl. 22 en fredag aften eller?

Og er det ikke en dumsmart bemærkning?

Jeg må vel som kunde godt fortælle hvad jeg synes om det benyttede tilbud? I følge dig så må jeg ikke? Hvordan kan de så forbedre processen hvis ingen fortæller dem om det. Nu har det indtil videre medført, at de burde være klar over, at der er rod i menuerne, så kunderne fx. ikke kommer til FAQ ved at klikke på FAQ øverst i menuen.

Jan, du er måske bedrevidende - det burde du være jf. dine 49 år, ellers er der da noget galt. Men du er en provokatør uden lige og burde nok stikke piben ind en gang imellem.

Som sagt, så havde jeg som kunde ingen mulighed for, at finde ud af, at processen ikke var automatisk da deres menu i toppen ikke virkede.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Maelstrom:

Entrepreneur - Jan:

Hvordan en uheldig debut?

At de ikke yder support på lavprisprodukter kl. 22 en fredag aften eller?

Og er det ikke en dumsmart bemærkning?

Nej det kategoriseres som 2 spørgsmål som er relevante i forhold til det som tilbydes.

Men du får ret og jeg får fred, gider ikke uintelligente folk som dig i weekenden Smile

Køb ren argan olie her

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:03

Og jeg orker ikke idioter :) Nyd dit cykelløb og lad endelig være med at forholde dig til fakta.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:03

Maelstrom:
Jan, du er måske bedrevidende - det burde du være jf. dine 49 år, ellers er der da noget galt. Men du er en provokatør uden lige og burde nok stikke piben ind en gang imellem.

Provocateur - Ja det er sikkert sandt, men jeg går ikke i selvsving og kaster minus stjerner rundt omkring på valide svar.. så du understreger kraftigt dit stadie.

Stakkels biks der får dig som kunde hehe

Og kast bare flere minus stjerner, så du fortsat viser dit sande jeg :)

Køb ren argan olie her

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:04

Hvem går dog op i stjerner?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:04

Maelstrom:

Og jeg orker ikke idioter :) Nyd dit cykelløb og lad endelig være med at forholde dig til fakta.

Lol du ved da ikke hvad fakta betyder, for personer som dig er det blot en billigbiks hvor det kun tager 5 min at handle Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:07

Maelstrom:

Hvem går dog op i stjerner?

Gør jeg ikke.. men når uintelligente idioter som dig spreder negative stjerner i tråde hvor svarene er ganske valide, så underminerer det meningen med stjernerne og kan give et forkert billede af svaret.

Og et forkert billede af svaret grundet en amøbe som dig bliver fornærmet, det er ikke godt for Amino.

Det er set at der kommer flere og flere forkerte svar rundt omkring og at folk ikke gider skrive de rigtige svar, og det skyldes bl.a. folk som dig der miskrediterer af personlige årsager og IKKE grundet FAKTA.

Så smut ud i sandkassen pomfrit...

Køb ren argan olie her

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:08

Entrepreneur - Jan:

Maelstrom:

Lol du ved da ikke hvad fakta betyder, for personer som dig er det blot en billigbiks hvor det kun tager 5 min at handle Smile

Forhold dig nu til hvad jeg har skrevet hr. IQ 200. Hvordan skal jeg som kunde vide, at registreringen af domænerne sker manuelt når nu deres links i menuen ikke virker?

Nej, og igen fatter du krans. Jeg benyttede mig af muligheden for, at tjekke hvordan flowet forløb, det er vel ok når de nu gerne vil have flere kunder i biksen?

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)