Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb: DK-domæner til 39 kr inkl moms indtil fredag-midnat!! CRAZY FRIDAY!

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom og Jan. Burde I to ikke enten blive enige om, at I er uenige - eller tage den mudderkastning over i PM? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Og jeg orker ikke idioter :) Nyd dit cykelløb og lad endelig være med at forholde dig til fakta.

Nu har jeg i mine ca. godt og vel 2 år på Amino også læst mange af Entrepreneur - Jan indlæg og svar. Men kalde ham en idiot og ikke forholde sig til fakta er meget grænseoverskridende.

På et debat forrum er og kan man sagtens være uenig m.m. men man kan i det mindste holde en sober tone.

Jeg tror du Maelstrøm skal interessere dig lidt for bl.a. straffelovens § 267, og evt erstaningsansvarslovens § 26.

Jeg er heller ikke altid helt enin med Jan, men han giver næsten altid sober, korrekte og meget faktuelle svar på Amino.

En af de aminoer der er "guld" værd for Amino, og derfor er vi mange der kommer herinde for at hente inspiration, sparring m.m.

Det med stjernerne var en god ide, men desværre er der en øget tendens til at give disse helt forkert 1 stjerne selvom svaret er korrekt men man kan ikke lide personen.

Og 5 stjerner selvom svaret er korrekt man man kan ikke lide personen.

Læg også mærke til at der sjældent bliver giver 2,3 eller 4 stjerner. det er en skam at iværksættere ikke kan se tingene mere nuanceret.

Inden du Maelstrøm skulle sætte dig lidt mere ind i om det var en Jaguar model eller Skoda model du var ved at købe, så kunne det være du fik afstemt, således at du kom heltskindet igennem dine købsfaser.

Endvidere synes jeg det er almindelig gensidigt respekt at nu man debaterer med en person og denne person oplyser om off line, at man også respekterer dette, og ikke fortsættet med en mailstrøm.

YesGod weekend

Ib Abildgaard

Råd & Mal  

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:23

Frands:
Maelstrom og Jan. Burde I to ikke enten blive enige om, at I er uenige - eller tage den mudderkastning over i PM? 

Yes

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Maelstrom:

Hvem går dog op i stjerner?

Gør jeg ikke.. men når uintelligente idioter som dig spreder negative stjerner i tråde hvor svarene er ganske valide, så underminerer det meningen med stjernerne og kan give et forkert billede af svaret.

Og et forkert billede af svaret grundet en amøbe som dig bliver fornærmet, det er ikke godt for Amino.

Det er set at der kommer flere og flere forkerte svar rundt omkring og at folk ikke gider skrive de rigtige svar, og det skyldes bl.a. folk som dig der miskrediterer af personlige årsager og IKKE grundet FAKTA.

Så smut ud i sandkassen pomfrit...

Hvem fordrejer fakta her? Jeg har skrevet flere gange hvorfor jeg som kunde ikke på forhånd kunne forventningsafstemme. Jeg skærer det lige ud i pap for prins knud. Det link jeg klikkede på i top-menuen "FAQ" leder til http://webname.zendesk.com/home og trykker man på FAQ så sker der praktisk talt ingenting - samme vejledninger.

Klikker man på linksene i den venstre menu i bunden af siden, så får man de rigtige informationer, bl.a. at der kan gå op til 24 timer. Det vidste jeg ikke i aftes, og det er ikke brugervenligt at det ikke virker. At vi er på et iværksætterforum er ligegyldigt, vi er også forbrugere og kunder.

I det det var CRAZY FRIDAY og jeg tidl. havde set at de havde livesupport, så spurgte jeg om deres livesupport var lukket for i aften  - meget reelt spørgsmål i dagens anledning synes jeg selv, eftersom jeg ikke kunne finde den fornødne information på deres side.

Du er tydeligvis eksisterende kunde, eller andet og ved, at det virker. Det kunne jeg jo ikke vide i går aftes, hvor jeg havde mit behov for, at registrere domænerne. 

Maxiweb sælger jo normalt ikke disse domæner til denne pris, hvorfor det NETOP er vigtigt for mig at vide, om det bare spiller i forb. med registreringsprocessen. Det tog så ca. 11 timer for det ene domæne

Nu har jeg så fundet ud af, hvad jeg kan bruge Maxiweb til i fremtiden og jeg kan godt se flere formål, dog bliver det ikke der jeg registrere et domæne til øjeblikket brug samme aften. Comprende?

Det er tydeligt, at du ikke læser hvad jeg skriver Jan, og at du skyder mig i skoen at jeg burde vide bedre osv. Nej det kunne jeg faktisk ikke vide på forhånd..

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Entrepreneur - Jan:
Og jeg orker ikke idioter :) Nyd dit cykelløb og lad endelig være med at forholde dig til fakta.

Nu har jeg i mine ca. godt og vel 2 år på Amino også læst mange af Entrepreneur - Jan indlæg og svar. Men kalde ham en idiot og ikke forholde sig til fakta er meget grænseoverskridende.

På et debat forrum er og kan man sagtens være uenig m.m. men man kan i det mindste holde en sober tone.

Jeg tror du Maelstrøm skal interessere dig lidt for bl.a. straffelovens § 267, og evt erstaningsansvarslovens § 26.

Jeg er heller ikke altid helt enin med Jan, men han giver næsten altid sober, korrekte og meget faktuelle svar på Amino.

En af de aminoer der er "guld" værd for Amino, og derfor er vi mange der kommer herinde for at hente inspiration, sparring m.m.

Det med stjernerne var en god ide, men desværre er der en øget tendens til at give disse helt forkert 1 stjerne selvom svaret er korrekt men man kan ikke lide personen.

Og 5 stjerner selvom svaret er korrekt man man kan ikke lide personen.

Læg også mærke til at der sjældent bliver giver 2,3 eller 4 stjerner. det er en skam at iværksættere ikke kan se tingene mere nuanceret.

Inden du Maelstrøm skulle sætte dig lidt mere ind i om det var en Jaguar model eller Skoda model du var ved at købe, så kunne det være du fik afstemt, således at du kom heltskindet igennem dine købsfaser.

Endvidere synes jeg det er almindelig gensidigt respekt at nu man debaterer med en person og denne person oplyser om off line, at man også respekterer dette, og ikke fortsættet med en mailstrøm.

YesGod weekend

Ib Abildgaard

Råd & Mal  

Åhh Ib kom nu endelig og bland dig:) Gider du bl.a. læse hvad Jan kalder mig? Nå det synes du ikke lige var relevant at have med i dit ellers fine indlæg, som dog også viser, at du heller ikke har opfattet hvorfor jeg ikke kunne forveningsafstemme inden købet..

Det var dog utroligt det her..

Edit: Her Ib - du kan jo passende skrive det samme til Jan, men det synes du ikke lige du gad? Her frit copy/paste fra Jans kommentarer:

Entrepreneur - Jan:

Dumsmarte bemærkninger
gider ikke uintelligente folk som dig
når uintelligente idioter som dig

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:46
Ja Ib , hvor er Jan dog sober. Kun Jan har ret og hvis nogen skulle modsige ham ja så er de Uintelligente og skal smutte ud i sandkassen, pomfrit!!

Jo jo det er sgu fint
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:50

YesHej Anders S

WinkNej de er ikke for smarte (Jan & Maelstrøm). Derfor  "stemte" jeg også længere oppe i tråden for at de begge kunne tage den over PM. Eller begge smurte ud i sandkassen den ene med pommesfrites, medens den anden ser cykelløb.

Ib Abildgaard

Råd & mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Kære alle,

Tak for alle jeres indlæg i tråden - og jeg vil benytte anledningen til at slå et par små ting fast, så i ikke er itvivl.

- Vi har en manuel godkendelses process - og det vil sige at i de fleste af døgnets lyse timer, bliver dit webhotel godkendt/oprettet indenfor en times tid. Men dog, kalder vi oprettelsestiden 24 timer, da vi ikke ønsker at skuffe folk. Og hertil, vil jeg godt tilføje, at hvis det virkeligt haster, så skriv til os på Supporten, for så har vi en bedre chance for at hjælpe dig hurtigere!! :-)

- Livechatten er skjult, såfremt vi ikke er online - men vi har en glimrende ticket-support, som endda reminder os på vores mobiltelefoner, således at vi gør alt for at besvare dine spørgsmål hurtigts muligt. Og ja, mener det faktisk vi ligger rigtigt meget energi i at besvare vores kunders henvendelser :-)

- Jeg fandt et forkert link på vores site, til vores "gamle" zendesk FAQ, og det er nu rettet, hvis i finder flere link til Zendesk, så hold det endeligt ikke hemmeligt! Vores rigtige/nyere FAQ hedder: MaxiWebFAQ

PS: Hvis i har nogle spørgsmål, er de altid meget meget velkomne på vores support!! :-)

De bedste hilsner fra Jannik

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:54

Jannik Hansen:

PS: Hvis i har nogle spørgsmål, er de altid meget meget velkomne på vores support!! :-)

Men hvordan kan det være at I vil gennemgå dem manuelt? Principielt set kan du vel være ligeglad med hvad folk skriver i navn/adresse felterne, så længe betalingen for produktet er gået igennem og du leverer det du skal. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:56

Debatten er dog som tidl. nævnt fyldt med mudderkastning og det blev ikke pænt. Men jeg kan se, at Maxiweb har rettet linket i topbaren nu, så kunderne kan finde FAQ oplysninger der - super :)

Et andet ting som kunne have sparet en del tid, i kunne jo skrive i velkomstmailen, at registreringen sker manuelt (lidt copy/paste) fra jeres FAQ. Hvis trin-beskrivelsen var mere deltaljeret beskrevet så vidste man lidt bedre hvor langt i processen man var kommet.

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)