Maelstrom og Jan. Burde I to ikke enten blive enige om, at I er uenige - eller tage den mudderkastning over i PM? |
Entrepreneur - Jan:Og jeg orker ikke idioter :) Nyd dit cykelløb og lad endelig være med at forholde dig til fakta.
Nu har jeg i mine ca. godt og vel 2 år på Amino også læst mange af Entrepreneur - Jan indlæg og svar. Men kalde ham en idiot og ikke forholde sig til fakta er meget grænseoverskridende.
På et debat forrum er og kan man sagtens være uenig m.m. men man kan i det mindste holde en sober tone.
Jeg tror du Maelstrøm skal interessere dig lidt for bl.a. straffelovens § 267, og evt erstaningsansvarslovens § 26.
Jeg er heller ikke altid helt enin med Jan, men han giver næsten altid sober, korrekte og meget faktuelle svar på Amino.
En af de aminoer der er "guld" værd for Amino, og derfor er vi mange der kommer herinde for at hente inspiration, sparring m.m.
Det med stjernerne var en god ide, men desværre er der en øget tendens til at give disse helt forkert 1 stjerne selvom svaret er korrekt men man kan ikke lide personen.
Og 5 stjerner selvom svaret er korrekt man man kan ikke lide personen.
Læg også mærke til at der sjældent bliver giver 2,3 eller 4 stjerner. det er en skam at iværksættere ikke kan se tingene mere nuanceret.
Inden du Maelstrøm skulle sætte dig lidt mere ind i om det var en Jaguar model eller Skoda model du var ved at købe, så kunne det være du fik afstemt, således at du kom heltskindet igennem dine købsfaser.
Endvidere synes jeg det er almindelig gensidigt respekt at nu man debaterer med en person og denne person oplyser om off line, at man også respekterer dette, og ikke fortsættet med en mailstrøm.
God weekend
Ib Abildgaard
Råd & Mal