Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1708 kr tjent på en dag på autopilot!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes ikke du svarer på kritikken. Du har tidligere skrevet, at du gerne vil give håb til de mennesker, som har opgivet håbet om hurtige penge. Du tjener jo ikke hurtige penge. Du har tabt tusindvis af kroner, vundet det meste igen og i det hele taget haft lidt af en rutsjebanetur. Nu har du langt om længe fundet en model, der virker for dig - men det giver ingen mening, at sælge ideen om nemme penge, medmindre du er villig til at sælge det system, du har udviklet.

Som jeg ser det, er der tale om et helt klassisk setup.

Du blogger om nemme penge. Penge, du tjener på "autopilot". Du sælger et begyndersystem til 149,95 på din hjemmeside, og du henviser til, hvor man kan købe botten. Til sidst opfordrer du folk til at oprette konti hos Betfair gennem dine reklamer. Argumentationen med, at de fleste har en konto i forvejen, er rimelig tynd - det er du sikkert også selv klar over.

Det er fint du vil tjene penge. Men jeg synes, du skal spille med åbne kort. Der går adskillige timer, kroner og øre forud for din succes - og ikke alle kan gøre dig kunsten efter. Men alle kan forsøge, og derved tjene penge til dig gennem affiliate-indtægter, samt begyndersystemet til BetBotPRO.

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:14

Hej BZR, 

Tak for dit svar først og fremmest. 

Lad os tage det fra en ende af. 

Først og fremmest, et system bliver ikke til efter en rutjsebanetur hvor du taber og vinder tusinder af kroner. Det kræver disciplin! Du kører ikke med rigtige penge før du er sikker på at det virker for dig. Mit system er blevet til efter 6 måneders indsamling af data, og godt og vel 40 dages testperiode efter det på papir. Og ikke rigtige penge. 

Jeg blogger om nemme penge? Kære ven, hvis du mener betfair trading er nemme penge, så vil jeg meget meget gerne høre din argumentation på hvad du bygger det på? Jeg vil gerne give dig et halvt år startende fra i dag i at prøve at tjene 300 kr på trading om dagen. Jeg tager hatten af for dig hvis du vender tilbage med et positivt resultat.

Jeg har på INTET tidspunkt sagt til nogen at jeg sælger dette system. At "hoppe på" et system som har et afkast på over en halv million årligt for nogle små kroner, ville være naivt at tro at det kan lade sig gøre. Jeg har desuden aldrig opfordret nogen til at gøre noget som helst. Folk har tilføjet mig på skype og spurgt ind til det, hvorefter de har fået beskeden om at hvis de ikke har et system de kan sætte op, så skal de IKKE købe betbotpro. Derefter har de fleste spurgt til det jeg har i shoppen, hvorefter at de har fået at vide at de ikke skal købe det hvis de regner med at fordoble deres konto på en måned. Det tror jeg at der er nogle personer der godt kan skrive under på. Og nu er det også her så folk kan læse det inden de køber noget som helst.

Desuden så giver jeg kurser i TRADING fra min side af, og her har du ret. For at få et gratis kursus fra mig af, er kriteriet at man opretter en konto gennem mit link så jeg har personen som affiliate, den vej rundt bliver det afbetalt med tiden. Alternativ er at du går ud og bruger 2-10.000 kr på et kursus, som ikke kan garantere dig at du tjener penge. Det er vel fair den måde jeg gør det på så? Jeg har desuden ikke nogen livlinie på om folk derefter opretter en ny konto som ikke er gennem mit link og kører det jeg har lært dem. Det bygger på gensidig respekt.

Til sidst, så tror jeg at du kan finde ihvertfald 14 personer der gennem mig har lært at tjene ekstra 150-300 kr dagligt på trading.

Håber det var svar nok, du skal være velkommen til at skrive hvis der er mere.

Mvh Mike.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 12:33

Jeg er så'n cool med det på den overskudsagtige måde... der er tale om 'takes one to know one'.

Jeg mener bare du er gået forkert på iværksætterforum. Det giver kun mening at husere på spillefora, men der ved vi begge - at du ikke får lov pga affiliate motivet. Derfor er du en iværksætter med et godt setup - men som er udfordret på markedsføring.

Jeg mener helt oprigtigt, at du her på amino skal træde ind på en anden måde a la:

• Jeg har dette site
  • Det tjener penge på denne måde
  • Mit udgangspunkt er trading, (som jeg er god til)

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan udvikle min virksomhed?
Skal jeg lave IRL kurser i trading?
Skal jeg gå ud på web 2.0 og fortælle mine succeser?
Skal jeg på sociale medier?
Skal jeg ansætte nogle assistenter?
Skal de være fra Indien?
Skal jeg søge efter kapital som jeg kan forrente via trading?

Her på amino snakker vi jo om iværksætteri og forretningsudvikling. Du har jo en rimelig solid iværksætter-idé.

... Men du vælger så efter min mening fejlagtigt, at besørge i den rede du kan få hjælp til forretningen.

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 19:28

Hej Thomas.

Igen, tak for dit svar. Altid dejligt med respons.

Jeg ser ikke mig selv som iværksætter på nogen måde, Betfair Trading, for at samenligne, er lidt ligesom poker. Det er et skill game. Er du dygtig til at forudse priserne, så er der gode penge at hente. 

Igen, har det ikke noget med affiliate at gøre, jeg skal ikke promovere noget på siden. Om jeg så solgte 1000 ting på min side, ville jeg alligevel ikke tjene noget i nærheden af min månedsløn. Måske ikke engang det halve. Derfor er det spild af tid.

Meningen var at dele en historie fra dag et. Jeg har udviklet noget som tjener penge til mig, og det er ikke 100 kr om dagen, derfor ville jeg mene at der er nogen der finder det spændende at læse om. Det er en god historie jeg havde lyst til at dele, og som jeg har fået en masse god respons på også, længere er den ikke.

Men tak for jeres kommentarer.

Mvh Mike Jensen.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:38

Betfairtrading.dk:
Til sidst, så tror jeg at du kan finde ihvertfald 14 personer der gennem mig har lært at tjene ekstra 150-300 kr dagligt på trading.

Hver gang en person vinder 150 kroner på Betfair, så er der fire personer, der taber 150 kroner hver.

Jeg ved godt, at kommissionen ikke er på 80%, men hvis pengene omsættes tilpas mange gange i løbet af en dag, så er det sådan, at regnestykket ser ud.

De eneste sikre vindere på dette setup er Betfair, bot-udviklere og folk, der sælger "systemer".

Du skriver, at du ikke forsøger at lokke folk med "nemme penge", men din overskrift "Tjent 1708 kr på en dag på auto-pilot" modsiger dette.

En gang fandtes der nemme penge på Betfair. Nu har folk i stedet kastet sig over bots og blogs.

Mvh Troels

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 20:43

Hej Troels, 

Tak for dit svar.

Korrekt. Men 150 kr er intet ud af de mange millioner der bliver omsat dagligt på hestevæddeløb, så dit regnestykke går desværre ikke op.

Og jeg kan ikke sige det nok, mit system er IKKE til salg, derfor er der IKKE noget at lokke med. Jeg er IKKE ejer af BetBotPRO og mit hoved område er IKKE systemer på Betfair men trading derimod. 

Trading derimod virker fuldt ud. Det er det samme som at sige, at hvis jeg vinder 4000 kr i poker, så er der en anden der taber 4000 kr i poker, alligevel kører det rundt hver dag, 365 dage i året. 

Jeg får differencen af en odds stigning fald som jeg er hoppet på. Mine 4000 kr dagligt er ikke engang en promille af det der bliver omsat på Betfair hver dag. 

Men tak for dit svar og den tid du brugte på at skrive det.

Mvh Mike Jensen.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:05

Hej Mike.

Jeg har selv været (meget) aktiv på Betfair tidligere - primært hunde, heste og golf.

I dag er det vel mindst 95% af alle matchede væddemål som sat af tradere. Der må i sagens natur være flere tabere end vindere i blandt.

Min påstand er, at ALLE der blogger om trading, sælger systemer om trading, tilbyder kurser i trading, mm., har konstateret, at dette (og ikke tradingen) er den hurtigste vej til rigdom.

Jeg kan tage fejl, men jeg husker i hvert fald klart, at jeg dårligt turde fortælle selv mine nærmeste venner om min "fidus". En fidus, som alle kender er jo ikke længere en fidus...

Til gengæld er jeg ikke i tvivl om, at du kan tjene dig en seriøs direktørløn, hvis du får tilpas mange til at signe up gennem dit affiliate link :o)

Mvh Troels.

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 22:01

Hej Troels, 

Igen tak for dit svar. 

Lyder til at du har haft dårlige oplevelser med det. For ja, min verden kontra din verden deler slet ikke samme oplevelser hvad det angår. Min største indtægt kommer fra trading. Min affiliate konto har givet mig en indtægt på 30 kr den sidste måned.

Din påstand holder ikke stik, for jeg vil prøve at nævne det igen, systemer som jeg selv kører er IKKE til salg. 

Desuden, bare for at nævne et par personer. Peter Webb (BetAngel), Adam Todd (RacingTraders) lever begge af trading og begge sælger deres software. 

Vi er en gruppe tradere der har hver vores tilgang til tingene i min omgangskreds. Allesammen fundet hinanden over nettet til at starte med. Alle som uden problemer lever af trading og har højere løn end en direktør render rundt med. 

Tror der er mange der lever af det samme derude, der er også mange der lever af poker som man heller ikke høre om fordi folk ikke gider at fortælle disse historier. 

Hvis du læser under mine kurser så er det kun begrænset det jeg tilbyder, jeg tilbyder en opstart. Jeg tilbyder ikke mine egne taktikker og vil heller aldrig komme til det!

Sandt er det at der er flere der taber end som vinder, men sådan er det vel hos alle bookmakere, så hvorfor bliver folk ved med at gøre det? Desuden kommer der mange milloner ind hver dag fra folk der både har deres back og lay systemer som ikke er tradere. Og det at du siger at 95% er tradere? Den køber jeg desværre ikke. Havde det været sådan, så havde Betfair IKKE kunnet fungere desværre. Det må du da have regnet frem til. 

Jeg må konkludere ud fra dine indlæg, at du har brugt meget tid på Betfair og på at trade, og har været en af dem som ikke har kunnet finde ud af det og dermed tabt på det, ellers havde du ikke skrevet som du skriver.

Dermed er vores verdner vidt forskellige. Jeg tjener godt og vel 4.000 kr i gennemsnit dagligt alene fra tradingen, hvis du mangler motivation til at komme igang igen kan du bare skrive, så skal jeg nok sende dig et screenshot af at der faktisk er nogen af os der hiver penge ud. 

Så jeg er selvfølgelig ærgelig over at du er en af dem der er bukket under, ønsker dig dog alt det bedste i fremtiden.

Mvh Mike.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:43

Hej Mike.

Tak for dit lange svar.

Det er naturligvis en nærliggende konklusion, at min skeptiske holdning skyldes personlige dårlige oplevelser med trading. Det er dog ikke tilfældet. Jeg er derfor heller ikke i tvivl om, at enkeltpersoner (dig selv inklusive) stadig kan tjene penge på trading. Jeg spiller ikke længere, men regnede dog ud, at Betfair havde hapset lige omkring halvdelen af mine gevinster i kommission - så de er i hvert fald en sikker vinder.

Jeg ved hvor meget en affiliate ville have tjent på mig og er sikker, at de 30 kroner om måneden hurtigt kan blive til meget mere - for der vil sikkert være 1 ud af de 14, som driver det til noget stort - finansieret af de 13 andre...

Men god vind alligevel - bare du lover ikke at bruge ordet "auto-pilot" i relation til trading fremover :)

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 23:01

Folk der tjener over 1 million om året, sidder skud da ikke og sælger deres system for 150 kroner.

Kan du forstå vi er skeptiske?

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)