Synes ikke du svarer på kritikken. Du har tidligere skrevet, at du gerne vil give håb til de mennesker, som har opgivet håbet om hurtige penge. Du tjener jo ikke hurtige penge. Du har tabt tusindvis af kroner, vundet det meste igen og i det hele taget haft lidt af en rutsjebanetur. Nu har du langt om længe fundet en model, der virker for dig - men det giver ingen mening, at sælge ideen om nemme penge, medmindre du er villig til at sælge det system, du har udviklet. Som jeg ser det, er der tale om et helt klassisk setup. Du blogger om nemme penge. Penge, du tjener på "autopilot". Du sælger et begyndersystem til 149,95 på din hjemmeside, og du henviser til, hvor man kan købe botten. Til sidst opfordrer du folk til at oprette konti hos Betfair gennem dine reklamer. Argumentationen med, at de fleste har en konto i forvejen, er rimelig tynd - det er du sikkert også selv klar over. Det er fint du vil tjene penge. Men jeg synes, du skal spille med åbne kort. Der går adskillige timer, kroner og øre forud for din succes - og ikke alle kan gøre dig kunsten efter. Men alle kan forsøge, og derved tjene penge til dig gennem affiliate-indtægter, samt begyndersystemet til BetBotPRO. |
Hej BZR,
Tak for dit svar først og fremmest.
Lad os tage det fra en ende af.
Først og fremmest, et system bliver ikke til efter en rutjsebanetur hvor du taber og vinder tusinder af kroner. Det kræver disciplin! Du kører ikke med rigtige penge før du er sikker på at det virker for dig. Mit system er blevet til efter 6 måneders indsamling af data, og godt og vel 40 dages testperiode efter det på papir. Og ikke rigtige penge.
Jeg blogger om nemme penge? Kære ven, hvis du mener betfair trading er nemme penge, så vil jeg meget meget gerne høre din argumentation på hvad du bygger det på? Jeg vil gerne give dig et halvt år startende fra i dag i at prøve at tjene 300 kr på trading om dagen. Jeg tager hatten af for dig hvis du vender tilbage med et positivt resultat.
Jeg har på INTET tidspunkt sagt til nogen at jeg sælger dette system. At "hoppe på" et system som har et afkast på over en halv million årligt for nogle små kroner, ville være naivt at tro at det kan lade sig gøre. Jeg har desuden aldrig opfordret nogen til at gøre noget som helst. Folk har tilføjet mig på skype og spurgt ind til det, hvorefter de har fået beskeden om at hvis de ikke har et system de kan sætte op, så skal de IKKE købe betbotpro. Derefter har de fleste spurgt til det jeg har i shoppen, hvorefter at de har fået at vide at de ikke skal købe det hvis de regner med at fordoble deres konto på en måned. Det tror jeg at der er nogle personer der godt kan skrive under på. Og nu er det også her så folk kan læse det inden de køber noget som helst.
Desuden så giver jeg kurser i TRADING fra min side af, og her har du ret. For at få et gratis kursus fra mig af, er kriteriet at man opretter en konto gennem mit link så jeg har personen som affiliate, den vej rundt bliver det afbetalt med tiden. Alternativ er at du går ud og bruger 2-10.000 kr på et kursus, som ikke kan garantere dig at du tjener penge. Det er vel fair den måde jeg gør det på så? Jeg har desuden ikke nogen livlinie på om folk derefter opretter en ny konto som ikke er gennem mit link og kører det jeg har lært dem. Det bygger på gensidig respekt.
Til sidst, så tror jeg at du kan finde ihvertfald 14 personer der gennem mig har lært at tjene ekstra 150-300 kr dagligt på trading.
Håber det var svar nok, du skal være velkommen til at skrive hvis der er mere.
Mvh Mike.