Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1708 kr tjent på en dag på autopilot!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude Aminoer. 

Jeg ved at folk herinde er meget interesseret i penge, så tænkte at jeg lige ville dele min historie med jer. (Da jeg er meget stolt af arbejdet).

Jeg trader hver dag og tjener godt og vel mellem 3-6.000 kr dagligt på Betfair, ved at trade hestevæddeløbene før de går af. (nogen gange også in-play med nogle taktikker jeg har udviklet)

Ved siden af det har jeg min BetBotPRO sat op. Dette er et stykke software som du kan sætte op med dine udvælgelser, og så automatiserer den dine spil, i stedet for at du selv skal sidde og spille på dine udvælgelser. Så det er ikke noget man bare køber og så tjener den penge til dig. DU skal selv have nogle udvælgelser på heste eller hunde. Så laver den bare arbejdet for dig.

Jeg har i dette BetBotPRO længe haft et system kørende som har tjent mig ca 400-600 kr ekstra dagligt men nogle valg jeg selv har gjort og et recovery system. 

Den seneste måned har jeg dog testet et nyt system som jeg har udarbejdet de seneste mange måneder ud fra nogle statistikker jeg har fulgt gennem lang lang tid. Efter 30 dages testperiode er der nu kommet "real money" ind i det og her på anden dagen rammer jeg en utrolig profit som jeg ikke lige havde regnet med.

Jeg fik 1708 kr ud af det for en dags "arbejde". (Der er screenshot på hjemmesiden af botten i arbejde for de interesserede)

Den er sat op igen i dag, og jeg skal nok følge op på resultatet herinde. Enjoy Aminoer og fortsæt god dag!

Mvh 

Mike Jensen, Betfairtrading.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:32

Hej Mike

Jeg er super interesseret, da jeg har arbejdet med dette marked igennem en samarbejsdpartner, men som desværre endte at tage røven på mig.

Vi havde også et system, men det gik lige pludselig ned og vi misttede over 1,4 mio kr på dette.

Jeg er interesseret i din ide og dit system og fungere det så kan jeg skaffe RIGTIG mange kunder.

Men det som jeg tit ser er problemet er, at får man en kunde overlader man det hele selv til kunden og så ryger det på gulvet. Hvis man kunne lave et setup for kunden, så skulle du bare se ;-)

Jeg er også interesseret i at indgå i et form for partnerskab, da jeg virkelig kan skaffe interesseret i dette ;-)

Mvh Jimmi

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betfairtrading.dk:
Jeg trader hver dag og tjener godt og vel mellem 3-6.000 kr dagligt på Betfair

Men hvor meget starter du så med? Der er jo ikke noget ved at tjene 3.000 hvis man skal have 50.000 liggende til at starte med (så man har 53.000 når dagen er gået) :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:25

Niels Henriksen:
Der er jo ikke noget ved at tjene 3.000 hvis man skal have 50.000 liggende til at starte med (så man har 53.000 når dagen er gået) :)

Hvorfor ikke? Han kan jo bruge de samme 50.000 igen dagen efter og så har han 56.000. Jeg synes det lyder som en fed forretning, det bliver da til en super fed hyre i løbet af et år.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:38

Kasper Gadensgaard:
Hvorfor ikke? Han kan jo bruge de samme 50.000 igen dagen efter og så har han 56.000. Jeg synes det lyder som en fed forretning, det bliver da til en super fed hyre i løbet af et år.

Helt klart - men hvis man skal starte på det og ikke lige har 50k ved hånden :D Så vil man jo også sagtens kunne tjene 10.000 om dagen på det - hvis man har nok at starte med.

Men det er da et interessant område.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:46

Tillader Betfair sådan praksis, eller kan de bare ikke forhindre det? Skype-Smile

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 12:48

Hej Aminoer, 

Først og fremmest tak for jeres respons. Jimmi, kontakt venligst i min indbakke, er interesseret i at høre om din historie, da 1.4 mio godt nok lyder som mange penge at smide væk :(

Til Niels og Kasper under et punkt: 

Min konto hos Betfair er bygget op gennem tiderne, har i øjeblikket to kontier hos dem da Betfair tillader dette. Den ene bliver kun brugt til trading, og den anden bliver udelukkende brugt til mine BetBotPRO systemer, da jeg ikke kan lidt at de overlapper hinanden mens man trader. Oftest rammer de ind i hinanden hvis man fx trader og spiller på greyhound markedet. Bliver noget rod.

Min konto, uden at afsløre for meget, er i øjeblikket 60k+. Dog skal det siges, at dette system IKKE kommer op at ramme de penge på noget tidspunkt, da der er en stop-loss trigger i det. Som i kan se på de tabende væddemål, er det meget meget små priser vi layer, dog er det priser som opfylder de kriterier som jeg har arbejdet på de seneste mange måneder. 

Hvis vi layer de små priser, har vi selvfølgelig råd til flere tabere i streg. Jeg har i øjeblikke sat den til omkring 8-9 tabere i streg, så stopper botten af sig selv. 8-9 tabere i streg omkring odds x.xx (som jeg har sat det til), kommer max til at ramme 13.000 kr i tab. 

Systemet er testet over en måned og nu 2 dage. Længste losing run hidtil har været 5 tabere i streg. Strikeraten er rigtig høj (igen for ikke at afsløre for meget af mit system) og det betyder at jeg kan tåle at have godt og vel 3-4 tabende dage om måneden og stadigvæk være i profit. 

Jeg har nedjusteret mine forventninger lidt, da systemet stadigvæk er "nyt". En måned er ikke meget, men som en god tommelfinger regel siger man at man skal teste et nyt system i 30 dage for at se om det virker. 

I skal være velkommen til at stille flere spørgsmål.

Til Halfdan:

BetBotPRO har Betfairs API licens. Det betyder at ejeren af BetBotPRO betaler mange penge om året for at have sin software kørende hos dem, så jo det er fuldstændigt lovligt, og hvis du søger noget mere hos google vil du finde meget andet software der også kører over Betfair. Håber det var svar nok.

Mvh Mike, Betfairtrading.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:30

Hi Mike

Interessant indlæg. Smile

Må jeg spørge hvad din vækstrate per måned er i procent?

(Altså hvor mange penge du tjener i procent, i forhold til det du satser. Gav det mening?)

Jeg kender selv til et horse racing betting system/fremgangsmetode som ganske stabilt hver måned, giver en gennemsnitlig vækst på ca. 20-25%, og hvor man spiller med en meget lille risiko faktor.

Ulempen er dog at det er begrænset hvor mange penge man kan spille for, da det gælder om at holde sig "under radaren". Bookerne har det meget med at lukke eller begrænse ens konto, hvis man mere eller mindre vinder og scorer stor profit uge efter uge konstant.

Derfor undrer det mig at du kan spille på betfair kun, og med så stor profit, uden at du får lukket eller begrænset dine konti. Du som gambler må trods alt vide og følge lidt med omkring på diverse forums og sites, hvor der ofte snakkes om hvordan betfair og andre bookmakere har lukket deres konto.

Har du nogen kommentar til hvordan du undgår at få lukket dine konti eller få dem begrænset?

En anden ting, har du bare oprettet 2 konti på Betfair med de samme oplysninger om dit navn, addresse og kreditkort m.m? Det troede jeg ikke var muligt!? Har da også lige søgt på diverse forums og sites omkring emnet, men de bekræftiger mig kun i at det ikke burde være muligt....

Derfor er jeg også vildt nysgerrig på hvordan du tackler disse problemstillinger. Smile

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 19:03

Hej Misel,

Først og fremmest så er det første måned jeg kører med hævede stakes, så har ikke regnet det ud i kr med disse stakes, dog kørte jeg sidste måned med 4.5 kr i test-stake, som ca ramte 40-50 løb om dagen. Som jeg skrev i det tidligere indlæg, så er der en stop loss på, som sikrer mig at jeg har råd til 3-4 tabende dage i måneden. Hvis du regner med at 40-50 løb bliver ramt om dagen, så tror jeg man let kan regne det spørgsmål ud :) 

For det andet så nej! Har aldrig nogensinde haft problemer med Betfair og har mange (6) venner der også hiver store summer ind hver måned på trading. Peter Webb, skaberen af BetAngel, hiver selv omkring 10-20.000 ind om DAGEN! (Ja det er rigtigt, besøg hans blog på betangel.com for at læse mere). Og han har heller ikke problemer med noget. 

Dog er der et nyt problem undervejs, eller det er faktisk kommet, det er at de kunder der tjener omkring de 2-3 millioner, bliver nu ramt af en premium charge på 60% på alt det over de 2-3 millioner. (der er nogle kriterier der skal rammes før du betaler premium charge.) De lukker ikke din konto, og har aldrig nogensinde hørt om historier hvor de lukker ens konto fordi man har tjent for meget? 

Da de lever af kunders kommission, synes jeg det er at gå direkte imod sig selv at lukke en kundes konto pga at kunden tjener for meget. Det er da kun til deres fordel. Betfair er en spillebørs som du nok ved, så de har ikke noget med det at gøre, det er fra kunde til kunde og hvis der er en million til rådighed på en hest, jamen så kan du spille for en million på den hest. Så det tror jeg slet ikke du skal være nervøs for. Jeg har tradet i mange år nu og tjent rigtig mange penge på det uden problemer. 

Hvad angår flere kontier, så ringede jeg ind til dem for nogle år siden og spurgte om det var iorden at oprette en konto mere. Damen på det tidspunkt svarede mig derefter at det var tilladt dog skulle den nye konto have en anderledes indbetalingsmåde, altså enten via paypal, moneybookers, neteller osv osv. 

Siden er min bankroll vokset, og jeg havde brug for at ændre mine kort så de ikke var derinde, af sikkerhedsmæssige årsager, så jeg lukkede den ene konto og oprettede den i et nær familiemedlems navn med Paypal, det er min betbotpro konto. Så sådan har jeg løst problemet. 

Jeg tror dog stadigvæk godt at du godt må have flere kontier hos dem. Du betaler jo kommission for hver spil, så lige umiddelbart kan jeg ikke se nogen fordel i at have flere kontier, dog har jeg brug for at holde tradingen og botten adskilt, så derfor har jeg to kontier :) 

Håber det var svar nok, ellers skal du være velkommen til at skrive.

Mvh Mike.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:53

Superfedt, jeg har selv tradet på betfair i 4-5 måneder på fodboldkampe over/under. Med et indskud på ca 100 pr kamp kunne jeg lave 3-5 kr på sådan en kamp. Så der er helt klar penge at hente ved det, og jeg har tradet lidt på heste, men det kræver vidst lidt mere øvelse :)

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)