Hej derude Aminoer. Jeg ved at folk herinde er meget interesseret i penge, så tænkte at jeg lige ville dele min historie med jer. (Da jeg er meget stolt af arbejdet). Jeg trader hver dag og tjener godt og vel mellem 3-6.000 kr dagligt på Betfair, ved at trade hestevæddeløbene før de går af. (nogen gange også in-play med nogle taktikker jeg har udviklet) Ved siden af det har jeg min BetBotPRO sat op. Dette er et stykke software som du kan sætte op med dine udvælgelser, og så automatiserer den dine spil, i stedet for at du selv skal sidde og spille på dine udvælgelser. Så det er ikke noget man bare køber og så tjener den penge til dig. DU skal selv have nogle udvælgelser på heste eller hunde. Så laver den bare arbejdet for dig. Jeg har i dette BetBotPRO længe haft et system kørende som har tjent mig ca 400-600 kr ekstra dagligt men nogle valg jeg selv har gjort og et recovery system. Den seneste måned har jeg dog testet et nyt system som jeg har udarbejdet de seneste mange måneder ud fra nogle statistikker jeg har fulgt gennem lang lang tid. Efter 30 dages testperiode er der nu kommet "real money" ind i det og her på anden dagen rammer jeg en utrolig profit som jeg ikke lige havde regnet med. Jeg fik 1708 kr ud af det for en dags "arbejde". (Der er screenshot på hjemmesiden af botten i arbejde for de interesserede) Den er sat op igen i dag, og jeg skal nok følge op på resultatet herinde. Enjoy Aminoer og fortsæt god dag! Mvh Mike Jensen, Betfairtrading.dk |
Hej Mike
Jeg er super interesseret, da jeg har arbejdet med dette marked igennem en samarbejsdpartner, men som desværre endte at tage røven på mig.
Vi havde også et system, men det gik lige pludselig ned og vi misttede over 1,4 mio kr på dette.
Jeg er interesseret i din ide og dit system og fungere det så kan jeg skaffe RIGTIG mange kunder.
Men det som jeg tit ser er problemet er, at får man en kunde overlader man det hele selv til kunden og så ryger det på gulvet. Hvis man kunne lave et setup for kunden, så skulle du bare se ;-)
Jeg er også interesseret i at indgå i et form for partnerskab, da jeg virkelig kan skaffe interesseret i dette ;-)
Mvh Jimmi