Hej igen Troels. Lyder spændene. Du skal være meget velkommen til at skrive en besked i min indbakke hvis du har nogle punkter du gerne vil diskutere og dele dit syn på. Jeg er meget interesseret i at høre hvorfor du er gået væk fra det igen og hvordan det gik dig mens du var igang. Så send endelig en besked engang du får lyst til at dele tanker omkring trading. Desuden, auto-pilot og trading kan vi vidst godt blive enige om IKKE hænger sammen! :) Auto-pilot og betbotpro, går tilgengæld hånd i hånd. Tak for dine beskeder. Mvh Mike. |
Hej Jonas,
Kan ikke sige det nok, mit system er IKKE til salg.
Og havde du fulgt med i denne tråd havde du ikke skulle bruge tid på at skrive ind. Men jeg skal nok opsummere for dig.
Mit system giver det afkast som du selv skriver, du har åbenbart ikke læst i min shop, at det system der er til salg skal man ca regne med 15% i afkast om måneden. Hvis du havde læst tråden igennem havde du vidst at det system der har været screenshots af, og det der er til salg, IKKE er de samme opsætninger som jeg foretrækker at kalde dem.
Men fair nok, der er meget at læse og det forstår jeg godt at du ikke har været igennem.
Skriver det dog en gang mere herinde, mit system er IKKE til salg, det er noget jeg har udviklet gennem de sidste 6 måneder og meningen med screenshottene var at dele en historie. Som du selv siger, et system/opsætning med den afkast kan man IKKE sætte pris på, selvom mange af jer har været venlige at spørge ind til det i min indbakke.
Tak for dit svar.
Mvh Mike.