Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1708 kr tjent på en dag på autopilot!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Troels.

Lyder spændene. Du skal være meget velkommen til at skrive en besked i min indbakke hvis du har nogle punkter du gerne vil diskutere og dele dit syn på. Jeg er meget interesseret i at høre hvorfor du er gået væk fra det igen og hvordan det gik dig mens du var igang.

Så send endelig en besked engang du får lyst til at dele tanker omkring trading.

Desuden, auto-pilot og trading kan vi vidst godt blive enige om IKKE hænger sammen! :)

Auto-pilot og betbotpro, går tilgengæld hånd i hånd.

Tak for dine beskeder.

Mvh Mike.

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 23:07

Hej Jonas, 

Kan ikke sige det nok, mit system er IKKE til salg

Og havde du fulgt med i denne tråd havde du ikke skulle bruge tid på at skrive ind. Men jeg skal nok opsummere for dig.

Mit system giver det afkast som du selv skriver, du har åbenbart ikke læst i min shop, at det system der er til salg skal man ca regne med 15% i afkast om måneden. Hvis du havde læst tråden igennem havde du vidst at det system der har været screenshots af, og det der er til salg, IKKE er de samme opsætninger som jeg foretrækker at kalde dem. 

Men fair nok, der er meget at læse og det forstår jeg godt at du ikke har været igennem.

Skriver det dog en gang mere herinde, mit system er IKKE til salg, det er noget jeg har udviklet gennem de sidste 6 måneder og meningen med screenshottene var at dele en historie. Som du selv siger, et system/opsætning med den afkast kan man IKKE sætte pris på, selvom mange af jer har været venlige at spørge ind til det i min indbakke.

Tak for dit svar.

Mvh Mike.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:36

Betfairtrading.dk:

Meningen var at dele en historie fra dag et. Jeg har udviklet noget som tjener penge til mig, og det er ikke 100 kr om dagen, derfor ville jeg mene at der er nogen der finder det spændende at læse om. Det er en god historie jeg havde lyst til at dele, og som jeg har fået en masse god respons på også, længere er den ikke.

En tråd på et forum er jo ikke et sted hvor man deler en historie? Så må du snakke med et bibliotek om at få mulighed for noget højtlæsning for de besøgende.

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Tak for dit meget voksne svar. Nu kan jeg bedre relatere til hvad man bruger et forum til når du afbilder det på den måde. 

Skal nok sende dig en invitation når jeg skal læse højt for børnene. 

Mvh Mike Jensen, Betfairtrading.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:25

Hmm sidst jeg tjekkede fik man 300 kr. i lead fra Betfair.. det er altså en GOD forretning at få folk til at signe op.

Det var dog for 2 år siden, jeg ved ikke hvad beløbet er nu.

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 12:34

Hej Maelstrom.

Det er refer-a-friend koden som du kan give til dine venner. Ved ikke om det er det du mener? Men den bruger jeg ihvertfald ikke. Der skal du alligevel op og finde 1000 folk for at tjene 300.000 kr. Det er vidst ikke så god forretning igen.

Mvh Mike.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:40

Hejsa.

Hvorfor er der ikke nogen på banen med den klassiske "når noget lyder for godt til at være sandt" ???

Jeg tror at disse systemer har været solgt i mange tusinde år, - og selvom jeg kun har fulgt med på sidelinien i 10-15 år er jeg rimelig sikker på at der aldrig er nogen andre end dem der sælger systemerne der har tjent penge på det ved mere forstand end held.

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 12:49

Hej Jørgen, 

Igen, læs venligst indlæggene igennem! Mit system er IKKE til salg!

Hvis du er så skeptisk, så kan du evt købe det jeg har liggende i shoppen, hvis det ikke giver det overskud der står om måneden, så giver jeg dig personligt pengene tilbage. Gælder ikke alle andre der også læser dette her, hvis du er interesseret så skriver du bare over Skype eller sender mig en besked i min indbakke. 

Det er en win-win situation for dig, det lyder da for godt til at være sandt gør det ikke?

Mvh Mike.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:53

Betfairtrading.dk:
Det er en win-win situation for dig, det lyder da for godt til at være sandt gør det ikke?

Jo ! Confused

Tilmeldt 24. Jun 11
Skrevet kl. 14:14

Tænkt over det og så kan jeg kontaktes som nævnt.

Jeg skal ikke have noget for det, du behøver ikke at oprette konto på Betfair eller købe BetBotPRO gennem mit link, det eneste du skal gøre for enden er måneden er at skrive en besked i denne tråd at det virkede. 

Synes jeg personligt lyder som en god deal. 

(Hvis du ikke vil investere i BetBotPRO så kan det jo altid køres på papir.)

Mvh Mike Jensen, Betfairtrading.dk

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)