Nu er Surftown jo altså en forretning. Og hvis kunderne ikke betaler for spejlet setup, så får de det naturligvis ikke. Det er da ikke en gavebod eller et semioffentligt nonprofit-foretagende. Som kunde foretager man et valg om, at man kan risikere længere nedetid i katastrofetilfælde, når man køber discounthosting. |
Jimmy Carlsen:Nu er Surftown jo altså en forretning. Og hvis kunderne ikke betaler for spejlet setup, så får de det naturligvis ikke. Det er da ikke en gavebod eller et semioffentligt nonprofit-foretagende.
Gud det vidste jeg ikke.
Men jeg er da glad for at se at du mener at Surftown sælger discounthosting, jeg er så ikke sikker på at de er enige i din betragtning.
Pionten misses og forhistorien glemmes. Folkene bag Surftown er ikke newbies som jeg har tilkendegivet før, og de har rigeligt råd til ikke at skulle stå i denne situation.
Uanset hvilken hosting man havde købt hos Surftown, så var man blevet ramt virker det som om, men det er da klart der findes alternativer både billigere og dyrere som ikke er ramt at vand i kælderen.
Men når vi nu er ved det, hvad tror du så et spejlet setup af 300 servere koster? Lad os se på prisen, så kan vi regne på hvad der kan betale sig og ikke kan i forhold til renommé. Koster det mere eller mindre end 300 servere + nogle licenser til software der klare den del?