Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown har nu været nede i 22 timer !!!! hvor længe skal det vare

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Entrepreneur - Jan:
Anyway hvis jeg havde 100.000 kunder som betaler 1 år forud ad gangen, så havde jeg også et spejlet setup, som du andetsteds skrev ikke kunne lade sig gøre for menneskepenge. Med 100,000 kunder mener jeg faktisk man næsten har en forpligtelse til det.

Nu er Surftown jo altså en forretning. Og hvis kunderne ikke betaler for spejlet setup, så får de det naturligvis ikke.  Det er da ikke en gavebod eller et semioffentligt nonprofit-foretagende.

Som kunde foretager man et valg om, at man kan risikere længere nedetid i katastrofetilfælde, når man køber discounthosting.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Jimmy Carlsen:
Nu er Surftown jo altså en forretning. Og hvis kunderne ikke betaler for spejlet setup, så får de det naturligvis ikke.  Det er da ikke en gavebod eller et semioffentligt nonprofit-foretagende.

Gud det vidste jeg ikke.

Men jeg er da glad for at se at du mener at Surftown sælger discounthosting, jeg er så ikke sikker på at de er enige i din betragtning.

Pionten misses og forhistorien glemmes. Folkene bag Surftown er ikke newbies som jeg har tilkendegivet før, og de har rigeligt råd til ikke at skulle stå i denne situation.

Uanset hvilken hosting man havde købt hos Surftown, så var man blevet ramt virker det som om, men det er da klart der findes alternativer både billigere og dyrere som ikke er ramt at vand i kælderen.

Men når vi nu er ved det, hvad tror du så et spejlet setup af 300 servere koster? Lad os se på prisen, så kan vi regne på hvad der kan betale sig og ikke kan i forhold til renommé. Koster det mere eller mindre end 300 servere + nogle licenser til software der klare den del? 

Køb ren argan olie her

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Men når vi nu er ved det, hvad tror du så et spejlet setup af 300 servere koster? Lad os se på prisen, så kan vi regne på hvad der kan betale sig og ikke kan i forhold til renommé. Koster det mere eller mindre end 300 servere + nogle licenser til software der klare den del?

Det koster mere end bare 300 servere og "nogle licenser". Og der er ingen der vil betale for det, hverken kunderne, eller Surftown. Hvis de skulle fordoble prisen på deres produkt, så havde de jo med sikkerhed ikke de kunder som de har i dag.

Du ved jo tydeligvis ikke hvad du taler om, men er da vist udelukkende ude på at være så negativ som overhovedet muligt.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Fuld spejling af setupet vil give mere end en fordobling af omkostninger til hosting - udover naturligvis ekstra husleje, strøm, servere, licenser, vedligeholdelse, teknikertimer, netværksudstyr tilkommer også datatrafik mellem de to centre og meget andet.

Prøv at forklare mig, hvorfor kunderne skulle have denne service, når de nu ikke betaler for den.

At Surftown er discounthosting kan de heller ikke selv være i tvivl om.

Entrepreneur - Jan:
Uanset hvilken hosting man havde købt hos Surftown, så var man blevet ramt virker det som om, men det er da klart der findes alternativer både billigere og dyrere som ikke er ramt at vand i kælderen.

Men hvis du vælger et af alternativerne til samme pris eller billigere, så vil jeg nu også vove at påstå, at du ikke får geografisk adskilt spejling med. Og så er du jo kommet lige langt. For næste gang rammer det bare et andet firma...

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nede i snart 100 timer - mistet over 100.000 i omsætning, tabt pagerank, kunder osv.

Jeg holder snart ikke til mere...

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 10:01

Kelleren:

Nede i snart 100 timer - mistet over 100.000 i omsætning, tabt pagerank, kunder osv.

Jeg holder snart ikke til mere...

Har også mistet en hel del links osv.. Så forstår jeg desuden ikke hvorfor de i 2 dage har lovet at vores sider ville komme op at køre.. Hvorfor ikke bare være ærlige? og hvis de ikke ved hvornår vores sider kommer op igen, så lad vær med at sætte tidspunkt på!

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:05

Flemming Møller:

Surfer de deres våde serverkælder??  Mine domæner er druknet og kunder ringer til mig og klager. Det er total uanstændigt. jeg er rasende

Jeg føler med dig!

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:12

jeg hører lige at Rigshospitalet var nær gået ned, pga oversvømmede generatorer i kælderen.

Se og få alt vigtig elektronik op af kælderen, det er ikke sidste gang det sker

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

John Sahl:

Det koster mere end bare 300 servere og "nogle licenser". Og der er ingen der vil betale for det, hverken kunderne, eller Surftown. Hvis de skulle fordoble prisen på deres produkt, så havde de jo med sikkerhed ikke de kunder som de har i dag.

Du ved jo tydeligvis ikke hvad du taler om, men er da vist udelukkende ude på at være så negativ som overhovedet muligt.

Du skriver jeg ikke ved hvad jeg snakker om, ligesom andre selvbestaltede it guruer? Jeg kan kun grine, for du skriver ikke hvad det koster og du ved ikke med sikkerhed hvad folk vil betale for eller ikke betale for.

Jeg er ikke negativ, jeg påpeger bare nogle ankepunkter, og du tilhører mængden af debattører som ikke indholdslæser på mit indlæg og dermed tager tingene ud af kontekst og fremstiller mig så som negativ.

Jeg repræsenterer over 1% af de tilbageværende som IKKE er op og som Surftown SELV SKRIVER de er i gang med at kontakte, så jeg er i min fulde ret til at være indigneret over deres udtalelser som helt åbentlyst ikke er sande i forhold til kundestørrelse.

Og et mirror af deres setup koster ikke mere end deres eksisterende setup og hvis man var kløgtig så tilbød man bare kunderne at betale det dobbelte for et spejlet setup.

I kender ikke motiverne for hvorfor folk vælger surftown ubetinget, der kan være mange. Mit motiv har været nemhed og IKKE pris, idet jeg 24/7 har kunnet bestille webhoteller og være kørende straks, det er muligt andre også har det sådan, men de har mere slået på prisen en funktionalitet og brugervenlighed, hvorfor der ikke er set på andre løsninger.

Når du skriver jeg kun laver indlæg for at være negativ, kan du så ikke lige læse dit eget indlæg, og fortælle mig pointen med det? For i forhold til det jeg efterspørger så kommer der ikke noget brugbart i dit indlæg.

Jeg er som kunde til enhver tid bemyndiget til at afveje min egen tilfredshed eller utilfredshed, hvilket for begge tilfældes skyld har været givet tilkende her på Amino. Så du kender ikke min historik, du læser mit indlæg som fanden læser biblen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:17

Jimmy Carlsen:
Prøv at forklare mig, hvorfor kunderne skulle have denne service, når de nu ikke betaler for den.

Måske fordi jeg er "farvet" af hvor stor respekt jeg i princippet har for Surftown og det de har opnået.

Og ude på verdensmarkedet tilbydes der spejlede løsninger som er fornuftige i pris, så det behøver ikke koste en bondegård, men måske surftown skulle bruge erfaringen her og så lave et addon produkt Smile

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)