Hej Mikael En ting du skal regne med i den verden vi lever i, er at man kun får en chance. Og forspilder man den så er det desværre ud. Jeg er godt klar over alt det vejr. Men ærligt og hånden på hjertet.....Hvor mange webshops finder sig i at de ikke er oppe og kører....De taber penge pr time. Det her drejer sig ikke om vejr eller om man kunne forud se det. Men om at man stadig efter flere dage ikke er oppe på fuld kapacitet. Eller at alle ens kunder er oppe..... JEg ville ikke bruge det som undskyldning. Jeg har et firma, og der har jeg back up planer. Jeg har udstyr så jeg kan fortsætte produktionen, sådan at mine kunder altid vil kunne få levere til tiden. Det er det som der gør at vi professionelle kan levere, mens amartører spiller højt, på netop at kun invistere i det der er nødvendig. /Kenneth |
Kenneth:Hej Mikael
En ting du skal regne med i den verden vi lever i, er at man kun får en chance. Og forspilder man den så er det desværre ud.
Jeg er godt klar over alt det vejr. Men ærligt og hånden på hjertet.....Hvor mange webshops finder sig i at de ikke er oppe og kører....De taber penge pr time.
Det her drejer sig ikke om vejr eller om man kunne forud se det. Men om at man stadig efter flere dage ikke er oppe på fuld kapacitet. Eller at alle ens kunder er oppe.....
JEg ville ikke bruge det som undskyldning. Jeg har et firma, og der har jeg back up planer. Jeg har udstyr så jeg kan fortsætte produktionen, sådan at mine kunder altid vil kunne få levere til tiden. Det er det som der gør at vi professionelle kan levere, mens amartører spiller højt, på netop at kun invistere i det der er nødvendig.
/Kenneth
Jeg er surftown-kunde. Jeg har ikke tænkt mig at skifte. Jeg har accepteret at det var som det var, og de gjorde hvad de kunne - de begik en fejl. Det kan ske for alle. Jeg anbefaler, og VIL anbefale alle der vil have en hjemmeside at gå til surftown.
At sige "løbet er kørt" for surftown er mangel på realisme. De taber formentlig mange penge, men ikke så mange at de ikke kan løbe rundt. Jeg er ligeglad med HVAD de kunne have gjort bedre - jeg er ligeglad med HVORDAN de håndterede episoden, for faktum er at det er ovre nu - nogenlunde, og at de helt sikkert har lært noget, og de har helt sikkert lært noget af det her. Surftown har altid været stabil for mig, og at der lige skulle komme så meget regnvand, at strømmen gik - uheldigt - ja - men jeg overlever nu nok - for der er STADIG intet jeg kan gøre.
Jeg har fuld tiltro til Surftown som jeg hele tiden har haft.
Med Venlig Hilsen
Morten