Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstråde - Bør de være til debat?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Obuni - House of Creativity:

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg syntes det er 100% fair at advare folk hvis en lidt for smart sælger er ved at binde end måske knap så smart køber en kat i en sæk på ærmet, og jeg har tænkt mig at blive ved med det!

Venter du så til at du er 100% sikker på, at sælger har gang i noget møg eller kaster du dig ud i det og tager den derfra?

Hvis det er det første, hvordan sikrer du dig så at du har alle facts på plads inden du råber vagt i gevær?

Med venlig hilsen

Tommy

vel fordi man aldrig kan være 100% sikker i sin sag og det er et debat forum så har bare at rette mig vis jeg tager fejl og sig så jeres mening hvorfor jeg er forkert på den , for man fattet det ikke

Hej Michael,

Jeg ved ikke om jeg helt forstår, men det du citerer er mit svar til Mikkel Mikjær Christensen og altså ikke henvendt til dig :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:53

Kaffe & Co:

Nu ser jeg også ofte disse såkaldte 'salgstråde' tage en anden retning end den som trådstarter ville ønske sig, men jeg mener er det er lidt op til trådstarter selv hvilken retning tråden skal løbe. Giver man uklare oplysninger omkring sit tilbud og måske endda bliver lidt aggressiv når folk stiller spørgsmålstegn ved ens tilbud ja så giver det sjældent noget salg eller særlig god karma.

Hej Søren,

Som du kan læse af mine tidligere svar her i tråden og i nogle af salgstrådene, så er det ikke det at der bliver stillet spørgsmål som sådan jeg synes der er galt.

Det er udelukkende det, at der bliver sået tvivl om trådopretters ærlighed / troværdighed fra det øjeblik der er en information som vedkommende ikke ønsker at lægge ud til offentlig skue.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:09

Mikael christiansen:

Jeg syntes det er 100% fair at advare folk hvis en lidt for smart sælger er ved at binde end måske knap så smart køber en kat i en sæk på ærmet, og jeg har tænkt mig at blive ved med det!

Venter du så til at du er 100% sikker på, at sælger har gang i noget møg eller kaster du dig ud i det og tager den derfra?

Hvis det er det første, hvordan sikrer du dig så at du har alle facts på plads inden du råber vagt i gevær?

Med venlig hilsen

Tommy

vel fordi man aldrig kan være 100% sikker i sin sag og det er et debat forum så har bare at rette mig vis jeg tager fejl og sig så jeres mening hvorfor jeg er forkert på den , for man fattet det ikke

Hej Michael,

Jeg ved ikke om jeg helt forstår, men det du citerer er mit svar til Mikkel Mikjær Christensen og altså ikke henvendt til dig :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Dig for som jeg skiver man kan aldrig være 100 % sikker som du skriver og du har ej taget hele mit indlæg så måske misforstås mening med det af andre, da det er på en anden side og alle læser lige vel ikke altid hvad den anden skrev

er det nu ikke tilladt at være enig med andre , jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener , men det er et ikke er tiladt at være enig med andre , det er jo et debat forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 17:10

Har du nogensinde oplevet at nogle har bedt kassedamen i Netto om at skære en nakkekam ud i koteletter?

Jeg forstår simpelthen ikke meningen med at lægge et tilbud ud på Amino på den måde som det ofte(st) sker. Hvad havde man forestillet sig ville ske?

Nu gør de færreste sig nogen særlig ulejlighed så der sker sjældent noget, men alligevel. Hvad skulle fohindre mig, som konkurrenten at oprette 8 profiler som begynder at diskutere indbyrdes. Hvorefter tråden ender op med at kongehuset skal afskaffes, og at der skal gives fri narko til bortviste børn fra o.klasse og at den seksulle lavalder nedsættes til 12 år.

Hvor kommer den misforståede nærighed fra, at man vil risikere alt det fordi man er på et site med mange sidevisninger og vil lave en gratis annonce. I en tråd der kan Googles? 

Hvor seriøst kan man tage en handel med én der vil sætte det hele over styr på den måde?

Det er jo ikke fordi der mangler måder eller medier man kan sælge sine varer igennem, - heller ikke på Amino iøvrigt - så hvorfor denne tankeløshed?

Så de der kommenterer i trådene, stiller sig kritiske og så holder sig nogenlunde indenfor en kvadratkilometer af hvad det handler om, - gør faktisk trådstarteren en tjeneste.

Ihvertfald hvis det afholder vedkommende fra at lave lign. tilbud igen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:15

Skrev det i en anden tråd og nu skriver jeg det igen ....

Når man opretter en tråd her på Amino kan man under indstillinger vælge om man vil lukke for svar, så kan det vist ikke være nemmere ;)

Se denne tråd jeg netop har oprettet, det kunne være en salgs tråd, her er man tvunget til at skrive PM ;)

Måske det kun er plus medlemmer der har denne funktion det ved jeg ikke.

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Dig for som jeg skiver man kan aldrig være 100 % sikker som du skriver og du har ej taget hele mit indlæg så måske misforstås mening med det af andre, da det er på en anden side og alle læser lige vel ikke altid hvad den anden skrev

er det nu ikke tilladt at være enig med andre , jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener , men det er et ikke er tiladt at være enig med andre , det er jo et debat forum

Orv nu har du altså helt tabt mig!

Jeg spurgte Mikkel Mikjær Christensen om han var 100% sikker før han råbte vagt i gevær.

Så har jeg bare misforstået dit indlæg da du citerede mig, det beklager jeg selvfølgelig. For min skyld må alle være enige med hvem de vil :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg er da fløjtende ligeglad med om jeg har alle facts på det rene? Hvis ikke du som sælger, og det er uanset om du sælger egne produkter eller moster ernas gamle sofa, kan tåle et par kritiske spørgsmål så er det som oftest netop fordi der ikke er rent mel i posen. Folk der ikke har noget at skjule, eller som ikke prøver at lyve sig til en højere pris, svarer jo bare.

Men altså det her ukonkrete tuderi begynder at irritere mig, kom med et konkret eksempel så kan vi tage den derfra.

Jeg vil hellere spolere ét reelt salg, end lade dig tage røven på én anden.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Men altså det her ukonkrete tuderi begynder at irritere mig, kom med et konkret eksempel så kan vi tage den derfra.

Edit: Upædagogisk indhold fjernet.

Mikkel, jeg har lige fjernet det oprindelige jeg skrev i dette indlæg, da tonen ikke var passende. Men du er efter min mening et af de mest gennemførte arrogante og utiltalende mennesker der færdes her på Amino og derfor ser jeg ikke nogen fremtid i at debattere yderligere med dig.

Hvis du finder tuderiet under dit niveau, er du mere end velkommen til at finde andre debatter at deltage i.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel, jeg har lige fjernet det oprindelige jeg skrev i dette indlæg, da tonen ikke var passende. Men du er efter min mening et af de mest gennemførte arrogante og utiltalende mennesker der færdes her på Amino og derfor ser jeg ikke nogen fremtid i at debattere yderligere med dig.

Hvis du finder tuderiet under dit niveau, er du mere end velkommen til at finde andre debatter at deltage i.

Med venlig hilsen

Tommy

husk tænk altid positive, vis mener du han er som du skriver, skader dette sprogbrug mere din forretning , der skal 2 til en tråd køre tråden af sporet

God søndag til jer begge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmm...

Så tør jeg ikke tænke på, hvad du ville have skrevetTongue Tied

Men det er noget af et personligt angreb, som måske skulle være blevet uden for tråden.

Arrogance er et meget hårdt angreb, jvf. dansk ordbog betyder det "Overlegen, nedladende".

Tonny

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)