Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstråde - Bør de være til debat?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Så kort sagt (efter min mening):

Det er okay at spørge ind til ydelsen, men prisen bør være en sag mellem kunde og udbyder og ikke mellem 16-årig debatør som intet ved og udbyder

Hej Thomas,

Det er jeg helt enig i, der skal selvfølgelig være plads til at spørge ind til indholdet i tilbuddet. Så længe at det ikke har til formål at så tvivl om værdien af det der sælges.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg syntes det er 100% fair at advare folk hvis en lidt for smart sælger er ved at binde end måske knap så smart køber en kat i en sæk på ærmet, og jeg har tænkt mig at blive ved med det!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:53

Boysen:

@Tommy, jeg glæder mig til at se resultatet på denne afstemning. For du har ihvertfald intet gjort for at få et objektivt resultat, da du i din afstemning taler for det ene svar. :)

Jeg er ikke helt med på hvad du mener her, men jeg er selvfølgelig interesseret i at få folks egen mening om emnet. Jeg er dog ikke sikker på hvordan jeg skulle kunne oprette tråden uden at give min mening til kende.

Eller mener du selve spørgsmålet i afstemningen? :)

Boysen:

Nå men mit svar, var nu et klart ja.

Jeg er som sådan ligeglad med hvad dem der svarer, har af baggrund og interesse, i at svare. Det jeg hæfter mig ved, er at trådstarter vælger at gå ind på et debatforum og oprette en salgstråd. Så det er altså trådstarter der er ansvarlig for "præmisserne" omkring tråden. Han/hun kan vælge at låse tråden eller bare bruge de andre services som der er tilrådighed på amino.dk.

Men jeg vil gerne give dig ret i, at mange at indlæggene er dårlig stil, men det er stadig trådstarter der selv har valgt det... hele vejen igennem.Det svarer lidt til at sige, at der står 100 mennesker på en fodboldbane, men ingen af dem må spille fodbold, da 3 mener at det er fodboldfri dag.

Så det er et debatforum og hvis det skal være anderledes, skal amino.dk tage stilling til "området", tilbud m.m..

Udover det med at man kan låse tråden, som jeg som nævnt ikke var klar over og at mange indlæg er dårlig stil. Så - og nu må du ikke blive forskrækket - så er jeg ikke enig med dig. :o)

Det kan godt være at det er et debatforum, men de salgstråde jeg tænker på, bliver oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig" og er efter min mening et specielt område i forhold til de andre områder. Uanset hvad, så er de indlæg der irriterer mig, dem som er med til unødvendigt at stille sælger i dårligt lys.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg syntes det er 100% fair at advare folk hvis en lidt for smart sælger er ved at binde end måske knap så smart køber en kat i en sæk på ærmet, og jeg har tænkt mig at blive ved med det!

Venter du så til at du er 100% sikker på, at sælger har gang i noget møg eller kaster du dig ud i det og tager den derfra?

Hvis det er det første, hvordan sikrer du dig så at du har alle facts på plads inden du råber vagt i gevær?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:03

Obuni - House of Creativity:
Jeg er ikke helt med på hvad du mener her, men jeg er selvfølgelig interesseret i at få folks egen mening om emnet. Jeg er dog ikke sikker på hvordan jeg skulle kunne oprette tråden uden at give min mening til kende.

Hvis du vil have et mere rent svar, skal du ikke kun beskrive den ene side af sagen. Når en person læser dit indlæg, vi han/hun kun læse din side af sagen og din anbefaling ifht. spørgeskemaet, og derefter stemme....

et kan godt være at det er et debatforum, men de salgstråde jeg tænker på, bliver oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig" og er efter min mening et specielt område i forhold til de andre områder.

Det er din version af sagen. De samme regler gælder for dette område, ellers må amino.dk, gå ind og lave specielle regler for det område. Det virker som om du ikke har forstået vi rent faktisk befinder os i et debatforum.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:19

Boysen:

et kan godt være at det er et debatforum, men de salgstråde jeg tænker på, bliver oprettet i "Jeg har et godt tilbud til dig" og er efter min mening et specielt område i forhold til de andre områder.

Det er din version af sagen. De samme regler gælder for dette område, ellers må amino.dk, gå ind og lave specielle regler for det område. Det virker som om du ikke har forstået vi rent faktisk befinder os i et debatforum.

Selvfølgelig er det min version af sagen, jeg kan jo kun tale for mig selv (se det med fed skrift i citatet). :o)

Skønt formuleret... jo jeg forstår skam udemærket at vi er på et debatforum, men jeg tillader mig også at blive irriteret på dem der ligger i midtersporet på en næsten tom tre-sporet motorvej, bare fordi de har muligheden for det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:20

vis man kan tilføje debatten noget konstruktivt okay

ikke okay vis kun larm

men som os iværksættere udnytter man altid både negativt og positivt modspil til sin egen fordel, den negative skader normalt mere sin forretning end det gavner deres dette tænker de bare ikke over hvordan andre tænker

derved gør alt for at videreformidle dit budskab uden at kaste ekstra brænde på bålet vær positive lige vel hvad den anden siger eller gør ,du skal være den troværdig at samarbejde med og dit eget produkt skal være en vinder det gøres ved at være positive så meget som muligt alle vil gerne købe hos en positive person ikke en sur en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man opretter et tilbud eller en salgstråd, så må man nødvendigvis acceptere, at der stilles kritiske spørgsmål.

Hvad de enkeltes baggrund for at spørge er irrelevant, det kan da også være potentielle kunder.

Dette er dog et åbent forum, hvor alle kan deltage.

Tonny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20

Mikkel Mikjær Christensen:

Venter du så til at du er 100% sikker på, at sælger har gang i noget møg eller kaster du dig ud i det og tager den derfra?

Hvis det er det første, hvordan sikrer du dig så at du har alle facts på plads inden du råber vagt i gevær?

Med venlig hilsen

Tommy

vel fordi man aldrig kan være 100% sikker i sin sag og det er et debat forum så har bare at rette mig vis jeg tager fejl og sig så jeres mening hvorfor jeg er forkert på den , for man fattet det ikke

Derved vi er alle mennesker der kan tage fejl , dog det menneske der gider tage den tid at forklare stille og rolige igen får 5 stjerner af mig , vi jo i et debat forum hvor vi lære af sine fejl eller også det gode  lære man også en del af

Derved tag alt positivt lige vel hvad så kommer man længste som iværksættere og i dette liv. dog husk altid vær positive , det kan ikke siges nok gange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ser ikke det store problem i at man spørger ind til et 'godt tilbud' i en tråd, det er jo tros alt et debatforum og med mindre at ejeren af butikken Amino siger noget andet, så må man forvente at alt debatteres.

Nu ser jeg også ofte disse såkaldte 'salgstråde' tage en anden retning end den som trådstarter ville ønske sig, men jeg mener er det er lidt op til trådstarter selv hvilken retning tråden skal løbe. Giver man uklare oplysninger omkring sit tilbud og måske endda bliver lidt aggressiv når folk stiller spørgsmålstegn ved ens tilbud ja så giver det sjældent noget salg eller særlig god karma.

Lidt lige som i den virkelige verden...

/Søren

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)