Käyni har som flere skriver ikke fået godkendt produkterne. Jeg snakkede med en forhandler for ca. et halv år siden og stillede det samme spørgsmål... Fik at vide det var lige på trapperne. Men det må være nogle store trin siden dette skridt ikke er taget pt. Man kan frygte at det aldrig sker og forhandlerne bliver trukket rundt i næsen. Jeg vi sige hvis der ligger noget seriøsitet bag kan det gå hurtig. Nu er jeg jo selv i et nyt selskab og her kom denne proces igennem under 2 mdr og inden prelaunch. Det galt også sprog produkterne, hjemmeside og marketingsmateriale. Enten er det ikke muligt at få produkterne godkendt eller også er der ikke vilje for at løse problemet. Jeg kan også godt nævne er par andre ældre selskaber som heller ikke er kommet gennem nåleøjet. Hvorfor kan man så gætte på.
|
parterapeuten:helsebranchen er en hånd branche i dk. Jeg ahr selv haft helsebutikker, og jeg ved hvor svært det er at overtale danskere til at bruge et nyt produkt. det er ikke nok at man bare sælger dem videre til helse butikker(i øvrigt de vil ikke tage imod dit produkt da det meste af indkøbet kører gennem helsamin).
så
1. det er svært at fortælle købere om det ny produkt og oplyse om den.
2. dk fødevarestyrelsen er meeeeget hurtige til at tjekke om produkrer er godkendt i dk(og Jan har ret , det skal den være, så sanrt det er noget man indtager oralt)
3. det er svært at overtale butikkerne at tage imod produktet efter den er blevet godkendt af fødevarestyrelsen
4. F'ødevarestyrelsen kan godkende produktet , men du skal søge om det sende mange ting til dem det kan tage op til 1 år(har selv prøvet det)
Så start med at legalisere produktet hvis det er ikke mlm spil.
Mange hilsner og god weekend
Lina Bale
Hej Lina
Først og fremmest, hvad er det du taler om mht. mlm spil?
Dernæst, så er der ingen MLM der ønsker at noget skal sælges via de traditionelle butikker, så hvad de køber fra Helsamin er vel underordnet i denne sammenhæng.
Om danskere er specielt svære når det kommer til helsekost, skal jeg ikke kunne sige, men der er flere MLM selskaber der arbejder med helsekost som har god fremgang i disse tider, så det kan da være at metoden er bedre end man kender fra traditionelt salg.
Mht. Kyani og godkendelsen, så har vi jo haft det oppe et par gange med tidligere forhandlere/distributører, og der burde Nana måske have lavet en søgning i de gamle tråde, men som ny begejstret så er det måske ikke lige det der tænkes på i første omgang.
Og det burde jo være firmaet der ligesom klarer den slags. Men afgjort så bør man få godkendelserne på plads.
/M