Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger distributør for helseprodukt der er MEGET nyt i Danmark og som spås en STOR fremtid.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe hvor kan man se hvilke kategori det ligger under???

jeg fandt det under de nyeste indlæg ;-) 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RB Isolering:

hehe hvor kan man se hvilke kategori det ligger under???

jeg fandt det under de nyeste indlæg ;-) 

Under top menubaren Smile

Køb ren argan olie her

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:06

Tak Jan ;-)

Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:07

Søger folk som er interesseret ikke andre!!

Men tak for indsatsen.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:33

nanawinther:
2. Nitrofx . som stammer fra koncentreret noni-bær fra regnskoven

Hej, kan du fortælle om denne noni bær? Rydes reegnskoven for at faa fat i den? Bliver regnskoven rydet for at plante plantager eller hvordan?

Takker

mvh Anders

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

nanawinther:

Søger folk som er interesseret ikke andre!!

Men tak for indsatsen.

Det er fint nok.

Folk skal bare vide, at som det ser ud nu, så er det ikke tilladt at sælge Kyani produkter i Danmark da de ikke er registrerede som hverken et fødevareprodukt eller som kosttilskud.

Din markedsføring her på Amino af produkter med de angivne virkninger er derfor ulovlig.

Derudover har Kyani de mest amatøragtige betingelser for samhandel, og kan kun vække undren at hvis man er så stor og god, at man så ikke gør tingene rigtigt.

Returpolitikken på 10 dage er ikke gældende i DK, da handlene ved fjernsalg har 14 dages returret (her taler jeg om slutbugere ikke b2b).

Kyani har så de samme udfordringer som mange andre MLM sleskaber har, det er de rekrutterer folk der ikke ved en skid om hvad der tales om, og derfor mere er med til at ødelægge produktet end fremme dets succes og virke. Der er derfor tale om et ganske useriøst foretagende som ikke formår at holde styr på hvem, hvad og hvor.

Vil man ind i et land med et MLM produkt, så er det mindste man kan gøre er at lave kontrakter og aftaleformularer på det pågældende sprog og som overholder som det mindste EU lovgivningen.

Og så deres forældede browser information... hvor mange år siden er det ikke man brugte Netscape som browser..det er grineren at se nogen kan dumme sig så meget og ikke engang tilrette sine informationer efter de er 1+ år forældede hehe

PS Den dag du vil tage mod kritik i dit MLM virke omkring forretningsmodellen, så vil du lære meget mere og fremadrettet ikke begå samme fejl næste gang du signer op med et produkt.

Der er nogle absolut seriøse MLM/NM sælgere herinde på Amino, måske du skulle tage en kort snak med nogle af dem, for de ved hvad det drejer sig om Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:36

Anders S:

nanawinther:

Hej, kan du fortælle om denne noni bær? Rydes reegnskoven for at faa fat i den? Bliver regnskoven rydet for at plante plantager eller hvordan?

Takker

mvh Anders

http://en.wikipedia.org/wiki/Morinda_citrifolia

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

kære,

helsebranchen er en hånd branche i dk. Jeg ahr selv haft helsebutikker, og jeg ved hvor svært det er at overtale danskere til at bruge et nyt produkt. det er ikke nok at man bare sælger  dem videre til helse butikker(i øvrigt de vil ikke tage imod dit produkt da det meste af indkøbet kører gennem helsamin).

1. det er svært at fortælle købere om det ny produkt og oplyse om den.

2. dk fødevarestyrelsen er meeeeget hurtige til at tjekke om produkrer er godkendt i dk(og Jan har ret , det skal den være, så sanrt det er  noget man indtager oralt)

3. det er svært at overtale butikkerne at tage imod produktet efter den er blevet godkendt af fødevarestyrelsen

4. F'ødevarestyrelsen kan godkende produktet , men du skal søge om det sende mange ting til dem det kan tage op til 1 år(har selv prøvet det)

Så start med at legalisere produktet hvis det er ikke mlm spil.

Mange hilsner og god weekend

Lina Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:48

parterapeuten:

hej

det siger alle mlm´er:)

de tror at det er ny ting i verden og vi alle bliver rige på det...... jeg tror kun på produktet hvis jeg selv vurderer den til at være interessant.....)

Har du da talt med alle MLM'ere..ss..

Men at du selv vil vurdere...de seriøse MLM folk vil da ikke vurdere noget for andre. MLM handler jo om at få en information og derefter finde ud af om det er noget man kunne tænke sig at gøre noget ved.

Alle bliver desværre ikke rige, det har jeg ikke hørt nogle kollega'er sige.

Dbh. Martin

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:14

Anders S:

nanawinther:

Takker

mvh Anders

Det er i ikke et produkt man bør støtte hvis man driver industriel høst i regnskoven. Noni kan sagtens dyrkes alle mulige steder, både i sandet jord, de kan klare rimelig meget tørke men gror også fint i almindelig jord. Det er fuldstændig åndssvagt hvis man driver rovdrift på regnskoven for at høste Noni.

Jeg håber virkelig folkene bag produktet tænker sig om og lader være med at støtte høst i regnskoven.

Jeg har i øvrigt både Noni og Pomegranat i haven Smile Pomegranat er dog ikke stor nok til at bære frugter endnu.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)