de tror at det er ny ting i verden og vi alle bliver rige på det...... jeg tror kun på produktet hvis jeg selv vurderer den til at være interessant.....)
er et trekantsprodukt som består af forskellige dele
Jeg ved hvad matematisk trekant, erotisk trekant, trekantsområdet, bermudatrekanten og kvindens trekant er, men jeg har absolut ingen anelse om hvad et trekantsprodukt er. Så det må du gerne forklare
Et trekantsprodukt indenfor Kyani er 3 produkter som tages i løbet af en dag.
1. sunrise, som er koncentreret superfoods. (der er meget snak om superfood i forbindelse med rawfood debatten, fordi det er så godt)
2. Nitrofx . som stammer fra koncentreret noni-bær fra regnskoven
3. sunset som er koldpressede fiskepiller.
Nogen vælger kun at drikke juicen eller tage pillen. Jeg kan kun anbefale jer at prøve det - det virker efter kort tid og man får lyst til at viderebringe budskabet.
Mine erfaringer: Blodtryksnedsættened, hjælper med at nedsætte psorreasis, eksem forsvinder, ældre begynder at huske bedre, viriliteten stiger.
Et trekantsprodukt indenfor Kyani er 3 produkter som tages i løbet af en dag.
Ok, regnede med at det var et selvomfundet buzz word, som det så er
Bare et godt råd, det er ikke lovligt at dele den slags erfaringer du beskriver i forbindelse med produktet da det ikke er et lægemiddel. Så jeg ville lige bruge knappen "Mere" og "Ret" og så lige fjerne det fra indlægget
Blåbær er en fødevare og Noni er Novell Food som er en fødevare godkendt i EU og der findes ikke noget der hedder fiskepiller
Det er ikke for at genere dig, da produkterne sikkert kan være udemærkede, men du skal være ekstremt påpasselig med ikke at give forkerte informationer, da du meget hurtigt kan komme i klemme i debatter med den slags postulater.
DK er ganske restriktive overfor denne slags markedsføring.
Det er ikke ulovligt at dele erfaringer - du kan også gå ind og anmelde en film eller en restaurant, eller gå ind og give din mening til kende i forbindelse med et lægemiddel hvis det er det du har lyst til. DET ER IKKE ULOVLIGT!!!
Det er ikke ulovligt at dele erfaringer - du kan også gå ind og anmelde en film eller en restaurant, eller gå ind og give din mening til kende i forbindelse med et lægemiddel hvis det er det du har lyst til. DET ER IKKE ULOVLIGT!!!
Jo det er ulovligt i DK.
Produkterne er fødevarer,
Du fremkommer med oplysningerne her i forbindelse med rekruttering af kunder. Oplysningerne er ikke validerede og hvis de primært har disse egenskaber, og markedsføres som sådan, så er det klart ulovligt.
Der er ingen grund til vi har en diskussion om dette, det er absolut uden diskussion et faktum at fødevarer ikke må markedsføres som lægemidler.
Jeg prøver på en god måde at informere dig om, at du er i gang med at lave alle de fejl i forbindelse med mlm som du overhovedet kan og som alle nybegyndere laver.