Brilliant! :) |
Søren Sjøgren:"Do or do not. There is no try" - Master Yoda
Ikke at fornægte disse oh ædle Jedi ridere .. mén "do not, is not an option" thats why i like my version better ;)
Brilliant! :) |
Ikke at fornægte disse oh ædle Jedi ridere .. mén "do not, is not an option" thats why i like my version better ;) |
Det ser sgu godt ud Mikkel. Fortsæt med den gode indsats. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Selvfølgelig - tag det i det tempo du selv kan overskue, og fang mig når du får mod på det. |
Nu med nyt indlæg, der begynder at komme en del feedback udefra. Det er fedt :-) |
Rigtig fedt initiativ Mikkel, og jeg ønsker dig alt muligt held og lykke Dog skal du nok tage den beregning der med et gran salt, da jeg tør vædde næsten alt jeg ejer på at, hvis du cuttede 68 kilo fedt af at der så vil være 113 kilo tilbage som er top ripped. Med mindre du er 2 meter og 30 måske. I al fald skal du have held og lykke med det, og jeg følger bestemt med i denne tråd :) Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Hej Morten Fedt-målingsdelen er en gang kinabras ... hvis jeg vejer mig med våde føder tager jeg pludselig 10kg fedt på :P ... men vægten tør jeg godt stole på, og fedtgraden relativt tør jeg også godt stole på :-D Tusind tak for feedback :-D |
Den sidste månede har jeg haft 1000 unikke besøgende på min blog :-D Det vil jeg fejre med at begynde og dele opskrifter, jeg har lagt ud med min opskrift på Low Carb Tomat salat |
Mikkel, Har det en positiv effekt for dig at holde projektet offentligt? Vil det have en negativ effekt, hvis det begynder at gå dårligt? |
Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.
|