jeg synes ikke du beskriver meget om motion i bloggen det jeg læste det betyder rigtigt meget at man dyrker hver dag lidt og får pulsen det gør tit også når man dyrker motion går lidt mere op i sund mad så det have en dobbelt effekt at dyrke motion |
Hej Mikkel,
Super godt og håber det går godt med kuren. Jeg kender selv kuren indgående og har læst bogen 40 gange :-) Jeg har selv været på kuren og tabte mig også hurtigt. Det jeg oven i vægttabet fik ud af det var at jeg blev gladere og fik mere energi. Jeg sov MEGET bedre og kunne skære min søvn ned med 1-2 timer i døgnet. Til sidst var fordelene ved kuren ikke længere at jeg tabte mig, men at jeg fik det meget bedre - sådan generelt.
Jeg har også haft tilbagefald og alt det der, og har været på kuren et par gange - og planlægger at komme tilbage på den snart igen, da mit blodsukker og min søvn er begyndt at drille igen (og jeg generelt er mere sur nu).
Min "transformation" inspirerede min kone til at starte en side - lidt som din - hvor hun hjælper masser af mennesker, med slow carb (4 h body) som udgangspunkt. Kig forbi, siden hedder www.effektivkur.dk, du er meget velkomme til at dele dine erfaringer hvis du lyster :-).
Jeg er som sagt meget inspireret af kuren, og tror mit næste "træk" skal være en personlig udfordring (-20 kg eller 3 mdr - hvad der end sker først), så er jeg under 100 kg - og det tror jeg ikke jeg har været siden jeg var i forsvaret for...hmm...12 år siden.
Klø på og giv den gas - så vil jeg gå ned og koge linser og sætte bønner i blød.
P.S. kan du se nogen forskel på din vægt i forhold til hvor mange grøntsager du spiser? Hvilke grøntsager foretrækker du. Mit bedste resultat er kylling, linser og en stor håndfuld grønne bønner, så taber jeg konsekvent ½ kg i døgnet.