Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slankekur og bodyhacking

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hejsa ... jeg har startet et nyt projekt som jeg syntes er rigtig cool, i første omgang har det udmundet sig i en blog som reflekterer mit arbejde med mig selv og mit mål om at tabe 90kg inden jeg bliver 30 (jeg vejede 183kg da jeg gik igang, og jeg bliver 30 om 2 år), men samtidig vil der blive plads til opskrifter, råd, anmeldelser o.l. hele vejen igennem. Råd, kommentarer og anbefaler er selvfølgelig velkommen.

Det hele startede ud med at jeg købte 4 hour body, af Timothy Ferris som blandt andet også har skrevet 4 hour work week, bogen har været rigtig motiverende og jeg er overbevist om at fra nu af hedder det "Just do, don't try" ;)

Det her indlæg er en uge gammel og markerer starten på processen:

http://mikjaer.dk/2011/06/body-hacking-slow-carb-diet/

Det hed indlæg er fra idag, hvor jeg har tabt 4,6kg:

http://mikjaer.dk/2011/06/body-hacking-breakfast-powder-style/

Håber at høre fra en masse glade mennesker :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16

Godt initiativ mikkel :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19

Held og lykke, jeg glæder mig allerede til at læse din blog.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:35
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:33

Wow

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:39

Lyder spændende!

Hvilket motion dyrker du? Hvor meget? Hvor ofte?

Hvilket proteinpulver bruger du?

Jeg kan ikke forstå at du spiser carbs for at tabe dig, måske mig der ikke har læst nok i din blog.

Men vægttab = Lowcarb, proteinrigt og motion. 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:52

Richard:

Hvilket motion dyrker du? Hvor meget? Hvor ofte?

Jeg dyrker i princippet ikke motion, ikke udover at jeg cykler lidt en gang imellem. Men forsøger går ud på at tabe sig på grund af kosten alene, vil dog ikke udelukke at jeg kobler motion på senere :-)

Richard:

Jeg kan ikke forstå at du spiser carbs for at tabe dig, måske mig der ikke har læst nok i din blog.

Men vægttab = Lowcarb, proteinrigt og motion. 

Det er netop en lowcarb kur, så det handler om ikke at spise carbs :-) 

Mht proteinpulveret så stil lige spm på bloggen, så tjekker jeg det lige når jeg kommer hjem :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:05

Du bliver heller ikke 180 kg. tung hvis man bare dyrker lidt motion. Et koncept der passer bedre ville være at stille dit køleskab 3 km væk fra din computer skærm/sofa Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Det hele startede ud med at jeg købte 4 hour body, af Timothy Ferris som blandt andet også har skrevet 4 hour work week, bogen har været rigtig motiverende og jeg er overbevist om at fra nu af hedder det "Just do, don't try" ;)

Super at du er kommet i gang - det har jeg stor respekt for.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke; "hvordan har du nogensinde nået 180 kg?" Det tror jeg ville være et super interessant indlæg. Og du skylder mig slet ikke noget svar. Tænk over om du vil :)

Et par ideer:

• før Tim Ferris, der kom: Tor Nørretranders. I 2005 skrev han bogen menneskeføde. Dens budskab ligner det du finde hos Tim Ferris omkring kost - hans forklaringer er bare forklaret ud fra en videnskabelig vinkel - hvor TF er praksis.
    Det lykkedes vist også Tor Nørretranders at tabe sig ret betragteligt alene ved at ændre sin kost. Jeg kan varmt anbefale dig at læse den.

• skulle du på et tidspunkt nå til side 158 i the four hour body og få mod på at svinge med kettlebells, så send send mig en PM. Jeg har min daglige gang oppe på Frederiksberg Slot og jeg kan godt give dig en introduktion til kettlebells (sæt aftenen bagefter af til at ligge på sofaen).

"Do or do not. There is no try" - Master Yoda

Håber du kan bruge det
/Søren

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:41

Søren Sjøgren:

Men jeg kan ikke lade være med at tænke; "hvordan har du nogensinde nået 180 kg?" Det tror jeg ville være et super interessant indlæg. Og du skylder mig slet ikke noget svar. Tænk over om du vil :)

Hej Søren, tak for feedback, det er jeg rigtig glad for. Her er et svar til dig:

http://mikjaer.dk/2011/06/body-hacking-hvordan-rammer-man-180kg/

Søren Sjøgren:

• før Tim Ferris, der kom: Tor Nørretranders. I 2005 skrev han bogen menneskeføde. Dens budskab ligner det du finde hos Tim Ferris omkring kost - hans forklaringer er bare forklaret ud fra en videnskabelig vinkel - hvor TF er praksis.
    Det lykkedes vist også Tor Nørretranders at tabe sig ret betragteligt alene ved at ændre sin kost. Jeg kan varmt anbefale dig at læse den.

Det vil jeg hehlt sikkert gøre ... skal lige ha 4 hour body, og 4 hour work week overstået først dog :-)

Søren Sjøgren:

• skulle du på et tidspunkt nå til side 158 i the four hour body og få mod på at svinge med kettlebells, så send send mig en PM. Jeg har min daglige gang oppe på Frederiksberg Slot og jeg kan godt give dig en introduktion til kettlebells (sæt aftenen bagefter af til at ligge på sofaen).

Det lyder rigtig spændende, håber at tilbudet også gælder om 6-7 måneder når jeg når om til side 158? :-) Jeg bevæger mig meget langsomt fordi jeg gerne vil have de gode vaner til at side godt fast én vane af gangen, blandt andet derfor jeg ikke har skemalagt motion endnu :)

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)