Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slankekur og bodyhacking

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ikke du beskriver meget om motion i bloggen det jeg læste det betyder rigtigt meget at man dyrker hver dag lidt og får pulsen det gør tit også når man dyrker motion går lidt mere op i sund mad så det have en dobbelt effekt at dyrke motion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:59

Hej Mikkel,

Super godt og håber det går godt med kuren. Jeg kender selv kuren indgående og har læst bogen 40 gange :-) Jeg har selv været på kuren og tabte mig også hurtigt. Det jeg oven i vægttabet fik ud af det var at jeg blev gladere og fik mere energi. Jeg sov MEGET bedre og kunne skære min søvn ned med 1-2 timer i døgnet. Til sidst var fordelene ved kuren ikke længere at jeg tabte mig, men at jeg fik det meget bedre - sådan generelt.

Jeg har også haft tilbagefald og alt det der, og har været på kuren et par gange - og planlægger at komme tilbage på den snart igen, da mit blodsukker og min søvn er begyndt at drille igen (og jeg generelt er mere sur nu).

Min "transformation" inspirerede min kone til at starte en side - lidt som din - hvor hun hjælper masser af mennesker, med slow carb (4 h body) som udgangspunkt. Kig forbi, siden hedder www.effektivkur.dk, du er meget velkomme til at dele dine erfaringer hvis du lyster :-).

Jeg er som sagt meget inspireret af kuren, og tror mit næste "træk" skal være en personlig udfordring (-20 kg eller 3 mdr - hvad der end sker først), så er jeg under 100 kg - og det tror jeg ikke jeg har været siden jeg var i forsvaret for...hmm...12 år siden.

Klø på og giv den gas - så vil jeg gå ned og koge linser og sætte bønner i blød.

P.S. kan du se nogen forskel på din vægt i forhold til hvor mange grøntsager du spiser? Hvilke grøntsager foretrækker du. Mit bedste resultat er kylling, linser og en stor håndfuld grønne bønner, så taber jeg konsekvent ½ kg i døgnet.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:20

Mikael christiansen:

jeg synes ikke du beskriver meget om motion i bloggen det jeg læste det betyder rigtigt meget at man dyrker hver dag lidt og får pulsen det gør tit også når man dyrker motion går lidt mere op i sund mad så det have en dobbelt effekt at dyrke motion

Hej Mikael

Du har helt ret, jeg svømmer 1-3 gange om ugen, mig og en kollega er ved at få det gjort til en vane at svømme fast 3 gange om ugen før arbejde. Derudover vil jeg til at cykle igen, det har jeg før været meget glad for og det håber jeg at blive igen :-)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:36

Mikkel, jeg har stor respekt for det du har gang i, og jeg håber virkelig for dig at du kommer op på hesten igen. Må jeg spørge dig om hvor mange kalorier du pt. ligger på per dag?. Dine spise vaner (hvor mange måltider du ar om dagen).

Michael 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:39

B. Hvarregaard:
Til sidst var fordelene ved kuren ikke længere at jeg tabte mig, men at jeg fik det meget bedre - sådan generelt.

Den "fordel" har jeg allerede nydt godt af ... lige for tiden døjer jeg med ondt i ryggen ... ja jeg ved egentlig ikke hvorfor, men det kom for 2 uger siden og er først ved at være gået i sig selv nu, vil tro jeg har en uge mere før det er helt på plads. Men jeg blev meget mere adræt, bevægelig og kan bruge min krop meget bedre end da det var værst.

B. Hvarregaard:
Klø på og giv den gas - så vil jeg gå ned og koge linser og sætte bønner i blød.

Jeg har prøvet det nok så mange gange ... det dur bare ikke for mig, mad skal være let og hurtigt ellers så ender jeg i junk.  Så jeg er til dåse-bønner, baked beans, frosne bønner, spinat o.l. Men tilgengæld så kan en dåse baked beans + lidt revet kylling + lidt kryderi altså også lynhurtigt udgøre et måltid :-)

Din kone's blog er røget overpå ipad'en, det jeg lige så ser rigtigt spændende ud. Jeg samler på selvstændigt tænkende sunheds-bloggere og det der ser bestemt lovende ud :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:48

Michael:
Mikkel, jeg har stor respekt for det du har gang i, og jeg håber virkelig for dig at du kommer op på hesten igen.

Tusind tak, det betyder mere at høre fra en fremmed end man lige aner :-)

Michael:
Må jeg spørge dig om hvor mange kalorier du pt. ligger på per dag?

Det må du gerne, men jeg ved det ikke :-) Jeg tæller ikke kalorier, i mit hoved virker der ligeså pointless som at tælle hvor mange ind-og-ud-åndinger du tager på en dag, du tager som regel dem din krop mener den har behov for :-)

På samme måde spiser jeg til jeg er mæt, jeg har prøvet sulte-kure mange gange før (og det er uanset om vi taler om underskud iform af træning eller iform af begrænset indtag) og de virker ikke. Det jeg derimod har erfaret at virke er at spise sunde og naturlige fødevarer hvor kroppen selv kan finde ud af at sige fra. 

Mit primære problem, tror jeg, er at når jeg stresser så glemmer jeg at lytte efter min krops signaler :-)

Jeg har ikke ført maddagbog, men en typisk dag i sidste uge kunne lyde sådan her:

1: Morgenmad, en low-carb protein shake indtaget mellem 1 og 5 min efter jeg er stået ud af sengen.

2: Middagsmad, en burger med stor bøf, ost og bacon fra takeaway - selvfølgelig uden brød.

3: Aftensmad, spareribs fra bones - igen selvfølgelig uden pomfritter

4: Natmad, Baked beans med kyllingestykker

Den diæt fejler som sådan ikke noget, problemet opstår når jeg nu alligevel er taget på bones, så kommer jeg til at spise fritterne også ... eller også så bestiller jeg to burgere ... alt i alt dårlige vaner der liiige titter frem hvor de ikke hører hjemme. Som hovedregel forsøger jeg at undgå og spise 3 timer før jeg går i seng.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare klø på og resultater vil ske! Har netop selv smidt 25kg på 60 dage...pisse hårdt, men det hele værd! :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:28

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:42

Ruben Rasmussen:

Bare klø på og resultater vil ske! Har netop selv smidt 25kg på 60 dage...pisse hårdt, men det hele værd! :)

Det lyder som et meget usundt vægttab :-) 

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 13:49

Jeg syntes det er sejt, glæder mig til at følge dig

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)