Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velbesøgt nicheside sælges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg går med tanker om at sælge min side www.løbeprogrammer.dk
Det er første gang jeg prøver at sælge en hjemmeside så vær søde hvis jeg har lavet indlægget helt forkert Smile

Info:

• Domænet blev registreret 18. maj 2010
  • Alle sider godt søgemaskineoptimeret
  • Øverst på google på søgeord som løbeprogram, løbeprogram for begyndere og mange andre relevante søgeord
  • Siden er ikke opdateret siden den blev startet og designet er forfærdeligt, så der er rig plads til forbedring.

Statistik:

• Jeg har desværre ingen statistik over de sidste mange besøgende da min konto hos clicky blev slettet fordi jeg glemte at logge ind jævnligt :-(
  • Erindringen siger at langt den meste trafik (80%+) kommer fra google, en smule fra nogle artikler jeg har skrevet da jeg søgemaskineoptimerede den, og en smule fra hotmail, facebook og internetforaer når folk fortæller om det nye løbeprogram de har fundet.
  • Statistik fra StatCounter 28/05-09/06 (13 dage) siger 3.228 besøg (248/dag) og 7394 sidevisninger (569/dag)

Indtjening:

• Indtjeningen er primært kommet fra Adsense med lidt supplement fra Partner-Ads
  • Fra den 08/06-10 til 08/06-11 er der tjent 8688,15 kr. på siden.
  • Næste års indtjening forventes at blive endnu bedre pga. den gode placering på Google.

Muligheder:

Fremtidsmulighederne for siden er gode hvis man gider bruge lidt tid på det (og opdatere designet)

• Ideer er bl.a.:
  •  - Brugerforum
  •  - Produktanmeldelser
  •  - Løbeblogs
  •  - Løbende opdatering med løbenyheder og artikler

Men der er mange ting man kan gøre for at aktivere brugerne mere, få flere brugere, og øge affiliateindtjeningen.

Pris:
Det er som sagt første gang jeg sælger en side, så jeg ved ikke hvad jeg kan forvente. Siden kræver lige nu ingen vedligeholdelse eller nævneværdig linkbuilding, så det skal kunne betale sig for mig at sælge i stedet for at bruge 5 timers arbejdstid og lade den køre et år mere.

Glæder mig til at høre fra jer her i tråden eller på PB :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for jeg har et bud, eller er intresseret, vil bare lige give dig thumbs up, for at have lavet en god fremstilling af dit site, hvad du ser af muligheder og statistik. !

Det er meget bedre end dem der "Jeg vil gerne af med mit site www.adrjgia.dk. Byd i PB" nogen. !

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:50

Tak skal du have.

Gør det bare en del nemmere at tage beslutningen når man ligesom ved hvad der er af historik og muligheder.

Men super fedt at du har taget dig tid til at kommentere det :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 13:14

Kan se at jeg allerede har lavet min første fejl efter at have fået 4 stks. PB om pris :-)

Jeg forventer at tjene min. 10.000 kr. på siden de næste 12 måneder uden at skulle løfte en finger.

Derfor er min minimumspris:

15.000 ex moms.

Jeg synes det er en utrolig fair pris når man kigger på potentialet i siden og placeringerne på google.

Jeg vil løbende opdatere tråden med de bud der kommer ind på PB. En sidste dato for at byde vil komme efter de første par bud er kommet.

Hov, glemte lige: Man får selvfølgelig lov til at se dokumentation fra indtjeningen og den sparsomme statistik som der er hvis man godt kunne tænke sig det - bare skriv en PB.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:48

Hmm, efter jeg har sat minimumspris på virker det som om interessen er kølnet lidt.

Den er måske for høj?

Jeg har i hvert fald fået skældud fra min kæreste som hellere vil have 9 fugle i hånden end 15 på taget over de næste 1½ år, så nu vil jeg gerne sælge for 9K Smile

Er der måske nogle erfarne aminoer som ved hvad man kan tillade sig at tage for sådan en side? Synes jeg har læst noget med 12 måneders indtjening....?

PS: Der er blevet budt 5.000 for siden, men det har jeg forhåbentlig tjent senest til oktober, så det synes jeg er for lidt.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet ved hjemmesiden netop nu tror jeg for manges vedkommende er den overhængende fare for, at den bliver ramt af den nært forestående panda-update. Det ville r.. at betale en salgspris der svarer til 1 års omsætning for siden, hvis den stopper med at generere omsætning i løbet af 3-4 måneder. 

Det er i hvert fald det, der afholder mig fra at give et bud.

/JG

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:16

POLM:

Hmm, efter jeg har sat minimumspris på virker det som om interessen er kølnet lidt.

Den er måske for høj?

Hej

Det er ikke nemt at fa en god pris for hjemmesider i dag

Men sitet ser ikke ud til at vare i overhangende fare for en panda udrensning

Billige seo pakker

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:56

Tjenester-dk:

Det er ikke nemt at fa en god pris for hjemmesider i dag

...Det kommer vel an på hvad du har til salg, og hvad en god pris er. Tror Martin Thorborg kunne få en god pris for Amino.dk? Eller ekstrabladet kunne få en god pris for eb.dk?...

Tjenester-dk:

Men sitet ser ikke ud til at vare i overhangende fare for en panda udrensning

Hvorfor mener du ikke det?

/JG

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 12:04

Inden jeg giver et bud, vil jeg godt lige vide hvad der menes med panda udrensning?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:05

Alexander Godsk Østergaard:

Inden jeg giver et bud, vil jeg godt lige vide hvad der menes med panda udrensning?

panda update

/JG

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)