Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velbesøgt nicheside sælges

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Der er nu blevet budt 6.000, 7.500 og senest 8.500 for siden så nu er vi oppe i noget der begynder at ligne noget.

Sidste mulighed for bud er fredag 17 kl. 1200, så man kan stadig nå at gøre en god handel. (Hvis der er bud lige til sidst får alle selvfølgelig lige mulighed for et ekstra bud :-) )

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hehe den tjener meget godt for en simpel wordpress side :D

Du har ikke skrevet hvad du skal have for den ?

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:19

Med hensyn til alt det med Panda ser jeg ikke siden som i den store farezone af flere grunde:

Linkopbygningen: Siden har et stærkt fundament af kvalitetsartikler som linker til siden. Derudover er der nogle profillinks og social bookmarks men det er ikke det som trækker læsset. Oven i det er der links fra facebook, hotmail sportsklubber og andre lign. steder hvilket får Google til at mene det er en seriøs side.

Kvaliteten: Siden har rent faktisk kvalitet, og er altså ikke bare endnu en tilfældig dårlig nicheside der ikke giver brugeren indhold. Den slags har jeg også (og en del er dem er også - meget pludselig - røget ned i google, men ikke løbeprogrammer.dk

Jeg har ikke så stor forstand på Pandaopdateringen at det gør noget, men det ville undre mig hvis en side som løbeprogrammer.dk ryger ned. Måske skal man ændre designet så der ikke er helt så mange reklamer, men ellers kan jeg ikke se hvor problemet skulle være.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:36

IværksætterGen:

hehe den tjener meget godt for en simpel wordpress side :D

Du har ikke skrevet hvad du skal have for den ?

Mvh

Emil

Der er også lagt en del arbejde i den Smile

Jeg vil bare have så meget som muligt (ikke overraskende Wink ) så den der sender det bedste bud inden fredag kl. 1200 får siden.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:45

Det højeste bud på siden er nu på 9.000 kr.

Hvis du gerne vil lave en god handel er der stadig lige under 24 timer til auktionen slutter :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16

Er al indhold/løbeprogrammer originalt content?

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 17:01

Crunchii:
Er al indhold/løbeprogrammer originalt content?

Alle tekster er originale, men selve løbeprogrammerne er lidt ligesom opskrifter: Grundsubstansen er den samme, men der er lidt variationer fra opskrift til opskrift.

Det skal forståes på den måde at hvis du f.eks. kigger efter løbeprogrammer for begyndere vil du finde en masse løbeprogrammer som alle er meget ens, de der er nogenlunde enighed om hvordan man bedst starter med at løbe.

Alle grafikker og pdf'er med løbeprogrammet har jeg selv lavet, så det er (ligesom teksterne) 100% unikt.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 20:37

Hej alle som følger med. Der er nu blevet budt 9.500 + moms.

Der er stadig små 16 timer tilbage til auktionen slutter, så det er ikke for sent at være med :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:03

Så er auktionen slut for denne gang.

Tak til alle som har været med :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)