Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chatsupport

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger LiveZilla og synes at det fungerer ganske udemærket. Vi har lavet en knap ude i højre hjørne som kan bruges til at aktivere livesupporten.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:22

Mikkel Mikjær Christensen:

Jesper Jensen:

Ikke medmindre du giver mig en god grund til det, og at den irriterer dig er ikke nok;) Har du hørt det giver en dårlig effect, jeg har kun set dokumentation for det modsatte?

Selvfølgelig er det nok at den irriterer ham ... 

Hvis nu jeg siger at hver gang jeg ser en chat support køber jeg et produkt, så er det jo ikke dokumentation for at alle skal have det. Og hvis jeg mister 2 brugere ud af 100, men de sidste 98 konverterer 20 % bedre, så tager jeg også det med. Som e-handelsmand ved du da af alle at man ikke kan tage en beslutning uden at teste den hoved og røv. Som de kloge mennesker siger "gå ud fra at du ingenting ved", og test det...

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:24

Jimi Hove:

Det der med at et vindue popper op ( og spørger om man kan hjælpe med noget), når der er en kunde i butikken , det skal du ikke bruge ( men det kan du bare slå fra).

Jeg har testet det, og folk forsvinder efter 2 sekunder. I USA kan man muligvis godt lide den form for service, men ikke her i DK.

endnu en gang tak for svar, det er jo noget der kan få mig til at droppe tanken om at lade det være et pop op vindue, men i stedet bare en lille knap:)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:24

Jeg har også brugt LiveZilla, og var faktisk ret glad for det. Men testede så lige Zopim. KÆMPE forskel i henvendelser. Bare prøv at test gratis versionen. Jeg kan naturligvis ikke garantere de samme resultater, men den konverterer langt, langt højere her hos mig.

Jeg tror at det er det der med at den følger med på siden, når du scroller, den inviteterer til kontakt, uden at være anmassende. Og farven betyder sikkert også noget på lysten til at klikke.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:26

Du kan bare teste det der popup. Jeg lytter også sjældent til hvad folk siger . Og hvis folk bliver så skræmt af en popup, så ville de nok kun bare snuse alligevel. Men jeg sætter ikke min til igen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:30

Jesper Jensen:

Hvis nu jeg siger at hver gang jeg ser en chat support køber jeg et produkt, så er det jo ikke dokumentation for at alle skal have det. Og hvis jeg mister 2 brugere ud af 100, men de sidste 98 konverterer 20 % bedre, så tager jeg også det med. Som e-handelsmand ved du da af alle at man ikke kan tage en beslutning uden at teste den hoved og røv. Som de kloge mennesker siger "gå ud fra at du ingenting ved", og test det...

Du er velkommen til at teste en chat-popup på din webshop hvis du ellers føler du har råd til det, jeg kommer ikke til at ligge vågen efter resultatet :-)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:33

Jesper Jensen:

Mikkel Mikjær Christensen:

Jesper Jensen:

Ikke medmindre du giver mig en god grund til det, og at den irriterer dig er ikke nok;) Har du hørt det giver en dårlig effect, jeg har kun set dokumentation for det modsatte?

Selvfølgelig er det nok at den irriterer ham ... 

Det kan selvfølgelig bare være min faglige stolthed, der spiller ind, men jeg sætter overordnet set brugervenlighed og designkvalitet højere end konvertering. Præcis på samme måde som jeg synes, at det er vigtigere med tilfredse kunder end 6% højere indtjening. Jeg skriver ikke, at du skal droppe chatsupport, men blot at du skal genoverveje, hvor anmasende du placerer den. Det skriver jeg som bruger/kunde og ikke som virksomhedsejer. Pas nu på med at stirre dig blind i en enkelt faktor (konverteringsraten).

DesignYOU - Du burde da vide bedre end det affiliate-link? Øv.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:34

Jeg har heller ikke råd til at teste mere ;-) , men derfor kan det jo godt være godt for lige præcis hans forretning.

Men jeg tror det er noget med kulturen at gøre, vi gider ikke den der slags her i DK

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:36
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:39

Jimi Hove:

Men jeg tror det er noget med kulturen at gøre, vi gider ikke den der slags her i DK

Jeg tror det er fordi vi godt ved at der ikke reelt sider en person bag chat-vinduet og at chat vinduet popper op af sig selv, derudover er der alt for mange sider der kommer med et popup vindue og siger "Hej med dig, har du nogen spørgsmål?" og når man så svarer får man at vide at supporten er gået for idag og at de vil vende tilbage på mail ... useless!
Er bange for det ender ligesom med popup vinduerne.
Side 2 ud af 4 (38 indlæg)