Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chatsupport

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

]Er også min erfaring. Jeg er rigtig glad for Zopim - den fungerer rigtig godt.

Jeg kunne muligvis selv se det på deres side, men sider lige begravet i kode så jeg spørger istedet...
Hva' koster'n? :p

Alt fra gratis til 99$ pr. måned. Jeg bruger den gratis, da den fint dækker mit behov i min lille eenmands-virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Niels Henriksen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Er også min erfaring. Jeg er rigtig glad for Zopim - den fungerer rigtig godt.

Jeg har lige lagt den på IQsms.dk og kan godt li at den kan være forbundet op på messenger så man ikke skal sidde logget ind hele tiden.

Så nu kan jeg også klare supporten på mobilen :D

Jeg var slet ikke opmærsom på, at man kan connecte med Messenger. Det lyder da genialt, og som noget jeg må sætte mig ind i. Tak for tippet.Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:58

Du kan se priser her :

http://www.zopim.com/pricing#discounts

Jeg bruger den der hedder Solo. Det kan helt klart bedst betale sig at købe det, da du får nogle features som er uundværlige, hvis og når der er mange der skal bruge din support. Hvis der bare er mere end 2 om dagen, der henvender sig, kan det betale sig.

Men tjek selv features ud

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 16:19

Så er jeg kommet i gang og det var jo ret simpelt. Jeg kan ikke ændre teksten på den orange boble, hvor gør man det?

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:20

Der er bare ét lille problem med Zopim, hvis brugeren, dvs. sådan en som mig, ikke har Flash installeret, så kommer "knappen" aldrig frem. :-)

Mads Madsen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Madsen:
dvs. sådan en som mig, ikke har Flash installeret,

Det skal du ikke være ked af, der findes også folk der ikke har mobil telefoner ;)

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Det skal du ikke være ked af, der findes også folk der ikke har mobil telefoner ;)

/allan

Vi skriver altså 2011 ... ikke 1995, software der er afhængig af specifikke client-plugins er altså passé ... hvis ikke man kan finde ud af at lave software der kan lave fallback til noget universelt kombatibelt, som f.eks. html og javascript, så skal man sku helt holde sig fra det.

Det er fint nok at bruge flash for at gøre noget pænere eller lign. men der er idag ikke nogen undskyldning for ikke at have et alernativ.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:45

Da jeg også arbejder med live chat vil jeg da henvise til denne http://csupport.dk/

Vores mest direkte konkurrent må nok være Zopim som også er lav pris live chat, så du må se hvad du synes bedst om. Vi køre bevidst uden flash til alt da vi ser det som et utrolig gammeldags og upraktisk måde at gøre det på :) Zopim har dog MSN integration hvilket helt klart henvender sig til rigtig mange. I hvert fald kan du jo prøve begge gratis eller finde en tredje som livezilla der er helt gratis at bruge.

Du kan også læse på vores blog vores tanker (engelsk) for at få en idé om hvilke personer der står bag: http://csupporthq.com/blog/

Dog ser vi at en del personer begynder at bruge live chat, men at det ikke virker for dem da de simpelthen har for få besøgende der er interesseret i det. Så du kan jo prøve at køre 14 dage og se om det fungere og ellers droppe det.

Uanset hvad så held og lykke med det!

Selvfølgelig er disse to mest til hvis du har en mindre virksomhed.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)