Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chatsupport

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jesper Jensen:

Hvis nu jeg siger at hver gang jeg ser en chat support køber jeg et produkt, så er det jo ikke dokumentation for at alle skal have det. Og hvis jeg mister 2 brugere ud af 100, men de sidste 98 konverterer 20 % bedre, så tager jeg også det med. Som e-handelsmand ved du da af alle at man ikke kan tage en beslutning uden at teste den hoved og røv. Som de kloge mennesker siger "gå ud fra at du ingenting ved", og test det...

Du er velkommen til at teste en chat-popup på din webshop hvis du ellers føler du har råd til det, jeg kommer ikke til at ligge vågen efter resultatet :-)

Hvis du synes det er en dum ide, så overbevis mig i stedet for bare at sige det irriterer dig og du synes det er dårligt. Det synes jeg bestemt ikke er valideret grund. Men hvis du siger at det har haft dårlig effekt for dig eller andre du kender, så vil jeg da bestemt overveje at lade være. 

Når Jimi siger han har testet det med dårligt resultat, så er det et svar jeg virkelig kan bruge til noget.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:43

Som Mikkel siger, så vil vi også gerne undgå at det popper op når vi er gået hjem. Er der en løsning hvor det kun popper op når man er logget på?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:47

Hos Zopim, bliver man jo ikke lokket til først at trykke, for så at blive skuffet. Der står det helt tydeligt : " Vi er offline, men klik og smid en besked " Så fungerer den bare som kontaktform. Og der fungerer den også bedre end andre kontaktformer jeg har testet. Vi taler ca 80 % bedre i konvertering per 100 besøgende . Har ikke testet det helt nøjagtigt.

Jeg har ikke SÅ mange besøgende ( men mange i forhold til min branche ), men de få jeg har, er guld værd.

Hvis man har flere hundrede besøgende om dagen, og ikke taber det store på at smide en kunde væk, er det mere risikofrit at teste længere end jeg gjorde.

Jeg fik en 100 % afvisningsprocent indenfor max 5 sekunder på ca 5-10 besøgende ved at teste popup. Og da en besøgende potentielt kan betyde en meromsætning på flere hundretusinde om året, så turde jeg ikke teste mere

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Jensen:

Hvis du synes det er en dum ide, så overbevis mig i stedet for bare at sige det irriterer dig 

Min erfaring siger mig at mine generelle holdninger og forbrugsvaner passer meget godt overnes med en gennemsnits forbruger på nettet, jeg har testet mange af mine øjeblikkelige indskydelser og konkluderet at jeg i en meget stor del at tilfældende har haft ret.

Jeg har hørt det samme flere andre steder fra, og jeg har derudover testet flere gange at popups ikke virker og at de enten bare bliver ignoreret eller decideret skræmmer brugerne væk.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:53

Providesupport er billigt og rigtig godt!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:56

Med til min test, skal det siges at de kunder der forlod butikken lynhurtigt efter at en popup kom frem, der havde de allerede været på sitet i 1 minut. Så de hyggede sig ellers fint, og kunne lide hvad de så. Så kom der popup, og ups, 2 sekunder senere, væk igen. Samme mønster på allesammen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Jimi Hove:

Jeg har prøvet mange forskellige , fra gratis til dyre, og Zopim som Allan nævner , virker LANGT bedst.

Er også min erfaring. Jeg er rigtig glad for Zopim - den fungerer rigtig godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Min erfaring siger mig at mine generelle holdninger og forbrugsvaner passer meget godt overnes med en gennemsnits forbruger på nettet, jeg har testet mange af mine øjeblikkelige indskydelser og konkluderet at jeg i en meget stor del at tilfældende har haft ret.

Jeg har hørt det samme flere andre steder fra, og jeg har derudover testet flere gange at popups ikke virker og at de enten bare bliver ignoreret eller decideret skræmmer brugerne væk.

Jeg kan ikke være mere enig. Synes popups er anmasende og skræmmer også mig væk i de fleste tilfælde.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:24

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

]Er også min erfaring. Jeg er rigtig glad for Zopim - den fungerer rigtig godt.

Jeg kunne muligvis selv se det på deres side, men sider lige begravet i kode så jeg spørger istedet...
Hva' koster'n? :p
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:41

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Er også min erfaring. Jeg er rigtig glad for Zopim - den fungerer rigtig godt.

Jeg har lige lagt den på IQsms.dk og kan godt li at den kan være forbundet op på messenger så man ikke skal sidde logget ind hele tiden.

Så nu kan jeg også klare supporten på mobilen :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)