Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Hej Fru Glob,

kan godt se det har været en træls situation for dig, nu hvor du havde glædet dig til at vise kostyme frem.

Men da jo er 14 dages returret ved handel på nettet er den økonomiske del jo vel til at løse?

Hej

Ja, den vil jeg også benytte mig af. Nu må vi bare håbe at virksomheden kan finde ud af at returnere mine penge, nu hvor alt andet ser ud til at være et problem for dem. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

Fru Glob:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Hej Fru Glob,

kan godt se det har været en træls situation for dig, nu hvor du havde glædet dig til at vise kostyme frem.

Men da jo er 14 dages returret ved handel på nettet er den økonomiske del jo vel til at løse?

Hej

Ja, den vil jeg også benytte mig af. Nu må vi bare håbe at virksomheden kan finde ud af at returnere mine penge, nu hvor alt andet ser ud til at være et problem for dem. Smile

jeg har læst blog indlægget nu og klagen er ok , dog stjerner system hvis folk ikke læser hvad skriver du har jo bestilt lige op til hellige dage i en discount shop pris og kvalitet hænger jo også samme

Alt det skriveri med negative energi skader jo mindste ligeså meget dig som modparten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Glob:

Jeg har mit på det rene, og virksomheden har dummet sig!!!

Fejl kan ske for alle, men du er som forhandler nød til at erkende en fejl for at opnå troværdighed hos kunderne!

Jeg håber inderst inde at du har haft en dårlig dag! Hvis man skulle bruge tid og kræfter på alle dumme mennesker i denne verden, så ville døgnet sikkert skulle være længere. Som jeg også har skrevet i en PM til dig, så skader det her dig selv mere end din modpart

Fra Copenhagen V
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Skrevet kl. 16:25

Tilliden smuldrer lige så stille, når servicen ikke er i orden og kunder ikke føler sig respekteret og taget alvorlig. En fejl som jeg mener, mange virksomheder gør. De tænker... "ahhh.. det er bare hende den irriterende. Hun er også for meget" MEN resultatet - i denne blog-tid med magtfulde sociale medier - er at den dårlige omtale kan spredes på et splitsekund til venner, bekendte og professionelle partnere. Og lige præcis de har stor indflydelse på, hvordan vi vælger at handle og forbruge. Jeg mener, at god service i dag er blevet mere vigtig end nogen side. 
Ellers de lærer på den hårde måde.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:35

Nu gider jeg ikke give dig minus stjerner Michael, men det er ufatteligt, at du går ind i en diskussion med en person uden at have sat dig ind i fakta forinden. (jeg kan ikke bruge mellemrumstasten på Amino med denne computer - beklager at det hele kommer til at stå i en lang køre). Sæt dig dog ind i hvad sagen handler om, belys synspunkterne fra begge parters side og dan dig så herefter en mening. Som jeg ser det, så har hun bestilt i rimelig tid, og endda fået bekræftet at hun ville få pakken leveret rettidigt. Det er super elendig kundeservice. Havde de været ærlige, så kunne hun have nået at bestille andet steds fra. Self. kan der være årsager til den manglende rettidige levering, men dårlig kundeservice kan vist ikke bortforklares. Jeg ville selv blive stiktosset på sådan en biks.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:39

Henrik Nielsen:

Fru Glob:

Fejl kan ske for alle, men du er som forhandler nød til at erkende en fejl for at opnå troværdighed hos kunderne!

Jeg håber inderst inde at du har haft en dårlig dag! Hvis man skulle bruge tid og kræfter på alle dumme mennesker i denne verden, så ville døgnet sikkert skulle være længere. Som jeg også har skrevet i en PM til dig, så skader det her dig selv mere end din modpart

Ja man kan jo læse i biblen, at man blot skal vende den anden kind til. For os der ikke gider at blive taget ved næsen, så gør man noget, så andre ikke kommer i samme situation. Hvis alle havde din holdning så kan jeg love dig for, at klamphugger programmet på TV2, Operation X mfl. kunne sendes på deres egen kanal 24/7. Jeg forstår hende fuld ud og har det på samme måde.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det ikke mest det der irriterer dig? Jeg skal da ellers love for at du overreagerer på det groveste. Så vidt jeg kan se på hjemmesiden (og også på din egen blog) så lover de at varer afsendes indenfor 3-5 hverdage.

Du bestiller en fredag (og nævner intet om tidspunkt), så lad os bare siger at du bestiller tidligt om morgenen.

Lørdag og søndag er ikke hverdage. Mandag-Torsdag (hvor pakken er sendt) er 4 dage oven i fredag (hvor du selvfølgelig bestilte tidligt om morgenen) - i alt 5 dage som lovet på deres hjemmeside. Fredag er helligdag, og der kommer ikke pakker lørdag og søndag. Hvad er problemet, udover at du er kommet alt for sent igang med at finde kostume til din kostumefest?

Og hvorfor i alverden skulle de betale for at du kan returnere en vare du har fortrudt? Om ikke andet kunne du vel bare nægte at modtage pakken, så bliver den automatisk sendt retur til afsender.

Alt i alt så tror jeg at du bare har været lidt for sent ude, og nu forsøger at tørre din uberettigede arrigskab af på en seriøs virksomhed. Puha.

PS: Jeg har intet at gøre med kostumeshoppen, jeg synes bare at dit indlæg her og på din blog er helt til grin.

For god ordens skyld poster jeg lige mit oprindelige første indlæg (modereret en smule). Ellers giver resten af mine indlæg ingen mening.

Jeg kan ikke se nogen steder at du har fortalt virksomheden at du skal bruge kostumet søndag, bare at du har spurgt "hvornår bliver det sendt", og "bliver det så sendt idag?" osv.. Jeg synes stadig at dig blog indlæg er ude af proportioner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:42

Maelstrom:

Nu gider jeg ikke give dig minus stjerner Michael, men det er ufatteligt, at du går ind i en diskussion med en person uden at have sat dig ind i fakta forinden. (jeg kan ikke bruge mellemrumstasten på Amino med denne computer - beklager at det hele kommer til at stå i en lang køre). Sæt dig dog ind i hvad sagen handler om, belys synspunkterne fra begge parters side og dan dig så herefter en mening. Som jeg ser det, så har hun bestilt i rimelig tid, og endda fået bekræftet at hun ville få pakken leveret rettidigt. Det er super elendig kundeservice. Havde de været ærlige, så kunne hun have nået at bestille andet steds fra. Self. kan der være årsager til den manglende rettidige levering, men dårlig kundeservice kan vist ikke bortforklares. Jeg ville selv blive stiktosset på sådan en biks.

Nu har jeg læst blog indlægget hvad jeg forstår er der både hellige dag op ad , det er en discount webshop .

jeg ville også blive sur vis ikke får leveret min vare

pris og tid hænger

discount betyder billigere normalt

Hun bestiller lige op dagen næsten grundet hellige dag

i alt er klagen ok , dog har hun dummet sig ikke at gå ned i en butik og købe det , vis ønsker varen næste dag med sikkerhed

hun har ikke bestilt i rimelige tid et par dage før er ikke nok vis ønsker en vare med 100% sikkerhed og der er et karneval for vigtigt for hende kan jeg forstå

jeg ved ikke om andre steder kunne levere til dagen efter og så også til de billige priser

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45

gweb:

Er det ikke mest det der irriterer dig? Jeg skal da ellers love for at du overreagerer på det groveste. Så vidt jeg kan se på hjemmesiden (og også på din egen blog) så lover de at varer afsendes indenfor 3-5 hverdage.

Du bestiller en fredag (og nævner intet om tidspunkt), så lad os bare siger at du bestiller tidligt om morgenen.

Lørdag og søndag er ikke hverdage. Mandag-Torsdag (hvor pakken er sendt) er 4 dage oven i fredag (hvor du selvfølgelig bestilte tidligt om morgenen) - i alt 5 dage som lovet på deres hjemmeside. Fredag er helligdag, og der kommer ikke pakker lørdag og søndag. Hvad er problemet, udover at du er kommet alt for sent igang med at finde kostume til din kostumefest?

Og hvorfor i alverden skulle de betale for at du kan returnere en vare du har fortrudt? Om ikke andet kunne du vel bare nægte at modtage pakken, så bliver den automatisk sendt retur til afsender.

Alt i alt så tror jeg at du bare har været lidt for sent ude, og nu forsøger at tørre din uberettigede arrigskab af på en seriøs virksomhed. Puha.

PS: Jeg har intet at gøre med kostumeshoppen, jeg synes bare at dit indlæg her og på din blog er helt til grin.

For god ordens skyld poster jeg lige mit oprindelige første indlæg (modereret en smule). Ellers giver resten af mine indlæg ingen mening.

Jeg kan ikke se nogen steder at du har fortalt virksomheden at du skal bruge kostumet søndag, bare at du har spurgt "hvornår bliver det sendt", og "bliver det så sendt idag?" osv.. Jeg synes stadig at dig blog indlæg er ude af proportioner.

Jeg kigget også på blog indlægget jeg fattet det ikke, hvorfor bestilt du ikke før?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:52

Maelstrom:

Henrik Nielsen:

Fru Glob:

Ja man kan jo læse i biblen, at man blot skal vende den anden kind til. For os der ikke gider at blive taget ved næsen, så gør man noget, så andre ikke kommer i samme situation. Hvis alle havde din holdning så kan jeg love dig for, at klamphugger programmet på TV2, Operation X mfl. kunne sendes på deres egen kanal 24/7. Jeg forstår hende fuld ud og har det på samme måde.

ja sikke tvavt de ville have vis alle skulle i klamhugger dem der ikke levere lige på dagen desuden kan ikke se i blog indlægget intet sted skrevet du skriver du skrev til du skulle karneval og husk desuden det er hellige dage op til

jeg synes det er ærligt du bestilt lige før du skulle til karneval

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)