Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:

Mikael christiansen:
som sagt brug din logisk sans de kan opstå sygdomme mv. , godt trustpilot.dk fjerner sådanne anmelders , min modstand er i hvert fald mindre for der findes virkelig urealistisk kunder der ikke læser alt med småt

Søde, søde Michael..... jeg læste det med småt, jeg kontaktede endda firmaet for at være på den sikre side.

Dvs. det du mener er: hvis jeg f.eks. bestiller en bryllupskage, og de så ikke levere på den aftalte dag grundet sygdom, men kommer to dage efter, og alligevel trækker pengene fra ens konto, fordi man havde betalt over nettet - mener du at det er okay?

Nu er karneval op til flere leveringer så brug logisk sans mere arbejde

bryllups kager laveres normalt ikke med post dem får man leveret i nær området og man bestiller ikke en uge før for et  bryllup er for vigtigt for en

Så i alt håber du har lært noget af dette her , det er okay de trækker pengene og du har lært at betille en vare i god tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:19

Mikael christiansen:
Men håber du har lært noget af det bestiller en vare noget tidligere og bruger en mere logisk sans hvad der kan kræves af en webshop , så du er en erfaring rigere her i livet

Det er jeg som sagt før klar over, men virksomheden sagde pr. telefon at de ville sende den torsdag, hvilket de ikke har gjort.

Jeg har "fejlet" ved at bestille "for sent", men virksomheden har løjet og givet virkelig dårlige kundeservice, i stedet for torsdag at sige de ikke kunne nå det.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:22

Mikael christiansen:

Jeg ved godt der er karneval, men det ændre stadigvæk ikke på hvad firmaet har sagt til mig.

Hvis du ikke kunne levere, håber jeg da på du sikke informere om dette til kunden hvis den ringede og spurgte dertil, i stedet for som den omtalte virksomhed, blive ved med at sige at de nok skulle nå at sende det - for det er en lodret løgn, og hører bestemt ikke med til god kundeservice!

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har dag til dag levering på alle vores produkter  (undtaget print)

Hvis vi ikke kan overholde leveringsfristen kontakter vi kunden telefonisk og gør opmærksom på det.

umiddelbart lyder det som om at ejeren af virksomheden har mange bolde i luften, lover lidt for meget og ikke yder god kundeservice.

Jeg syntes det er iorden med det blogindlæg

Mvh Kim Raufort

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Fru Glob:

Mikael christiansen:
Men håber du har lært noget af det bestiller en vare noget tidligere og bruger en mere logisk sans hvad der kan kræves af en webshop , så du er en erfaring rigere her i livet

Det er jeg som sagt før klar over, men virksomheden sagde pr. telefon at de ville sende den torsdag, hvilket de ikke har gjort.

Jeg har "fejlet" ved at bestille "for sent", men virksomheden har løjet og givet virkelig dårlige kundeservice, i stedet for torsdag at sige de ikke kunne nå det.

Bestille så få dage før og op til tvavlhed er ikke lige frem smart , men det  viser tydeligt at trustpilot.dk  er mere sikker for webshop end jeg troet for jeg troet faktisk de ikke gik op i urimlige kunder

løjet har de ikke og ikke givet dårlige kunde service med det viser tydeligt at der findes kunder der kræver mere end rimeligt er

Men vis dig havde jeg bestilt før og det håber jeg du har lært , for det kræver kan du ikke kræve af ingen , det er ekstrem kunde service vis de havde nået det i den til spidset tvavhed med karneval

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34

Fru Glob:

Mikael christiansen:

Jeg ved godt der er karneval, men det ændre stadigvæk ikke på hvad firmaet har sagt til mig.

Hvis du ikke kunne levere, håber jeg da på du sikke informere om dette til kunden hvis den ringede og spurgte dertil, i stedet for som den omtalte virksomhed, blive ved med at sige at de nok skulle nå at sende det - for det er en lodret løgn, og hører bestemt ikke med til god kundeservice!

Ja men har du lært noget af det , at bestille i bedre tid

jo alle prøver at holde levere dag til dag , men både højsæson og kun bestille et par dage før ville jeg have bestilt et andet sted end en webshop alt kan ske især vis der er mange ordre

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:34

www.skiltex.dk:
Jeg syntes det er iorden med det blogindlæg

Hej Kim

Tak for det, jeg er glad for der omsider er en der kan forstå problematikken.

Mikael christiansen:
løjet har de ikke og ikke givet dårlige kunde service

Er det ikke at lyve, når virksomheden siger de vil sende torsdag, også først gør det mandag?
Er det ikke dårlig kundeservice at vildlede kunder ved dårlig indformation?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:38

Mikael christiansen:
men det  viser tydeligt at trustpilot.dk  er mere sikker for webshop end jeg troet for jeg troet faktisk de ikke gik op i urimlige kunder

Det er derudover ikke truspilot der deaktivere min anmeldelse, men virksomheden jeg har anmeldt.

Trustpilot mener efter fremsendt dokumentation at jeg har mit på det rene, og at virksomheden har leveret en ringe kundeservice.

Og aktivere derfor min anmeldelse, igen og igen, når virksomheden deaktivere den. Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42

Fru Glob:
.

Mikael christiansen:
løjet har de ikke og ikke givet dårlige kunde service

Er det ikke at lyve, når virksomheden siger de vil sende torsdag, også først gør det mandag?
Er det ikke dårlig kundeservice at vildlede kunder ved dårlig indformation?

jo det er ikke godt at lyve men der er hellige dag derved kommer det ikke frem med posten de dage desuden vis leveret denne dag kunne ske ting selv da post danmark ikke har 100% dag til dag og da hellig dage op til vil det maks komme 1-2 dage før normalt med pakke post derved er vi ud hvor der kan opstå bare små problemer vil den ikke kunne nås at kunne leveres

derved håber du har lært at bestil i bedre tid en vare

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:46

Mikael christiansen:
jo det er ikke godt at lyve men der er hellige dag derved kommer det ikke frem med posten de dage desuden vis leveret denne dag kunne ske ting selv da post danmark ikke har 100% dag til dag og da hellig dage op til vil det maks komme 1-2 dage før normalt med pakke post derved er vi ud hvor der kan opstå bare små problemer vil den ikke kunne nås at kunne leveres

Præcis, virksomheden har stukket mig en lodret løgn!!!

Det kan godt være der har været helligdage og at postdanmark ikke levere 100% fra dag til dag, men virksomheden lovede at sende det torsdag, men gjorde det først mandag - altså 4 dage efter de havde lovet det!

Det er da ekstrem dårlig service og vildledning!!!

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)