som sagt brug din logisk sans de kan opstå sygdomme mv. , godt trustpilot.dk fjerner sådanne anmelders , min modstand er i hvert fald mindre for der findes virkelig urealistisk kunder der ikke læser alt med småt
Søde, søde Michael..... jeg læste det med småt, jeg kontaktede endda firmaet for at være på den sikre side.
Dvs. det du mener er: hvis jeg f.eks. bestiller en bryllupskage, og de så ikke levere på den aftalte dag grundet sygdom, men kommer to dage efter, og alligevel trækker pengene fra ens konto, fordi man havde betalt over nettet - mener du at det er okay?
Nu er karneval op til flere leveringer så brug logisk sans mere arbejde
bryllups kager laveres normalt ikke med post dem får man leveret i nær området og man bestiller ikke en uge før for et bryllup er for vigtigt for en
Så i alt håber du har lært noget af dette her , det er okay de trækker pengene og du har lært at betille en vare i god tid
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Men håber du har lært noget af det bestiller en vare noget tidligere og bruger en mere logisk sans hvad der kan kræves af en webshop , så du er en erfaring rigere her i livet
Det er jeg som sagt før klar over, men virksomheden sagde pr. telefon at de ville sende den torsdag, hvilket de ikke har gjort.
Jeg har "fejlet" ved at bestille "for sent", men virksomheden har løjet og givet virkelig dårlige kundeservice, i stedet for torsdag at sige de ikke kunne nå det.
Nu er karneval op til flere leveringer så brug logisk sans mere arbejde
Jeg ved godt der er karneval, men det ændre stadigvæk ikke på hvad firmaet har sagt til mig.
Hvis du ikke kunne levere, håber jeg da på du sikke informere om dette til kunden hvis den ringede og spurgte dertil, i stedet for som den omtalte virksomhed, blive ved med at sige at de nok skulle nå at sende det - for det er en lodret løgn, og hører bestemt ikke med til god kundeservice!
Men håber du har lært noget af det bestiller en vare noget tidligere og bruger en mere logisk sans hvad der kan kræves af en webshop , så du er en erfaring rigere her i livet
Det er jeg som sagt før klar over, men virksomheden sagde pr. telefon at de ville sende den torsdag, hvilket de ikke har gjort.
Jeg har "fejlet" ved at bestille "for sent", men virksomheden har løjet og givet virkelig dårlige kundeservice, i stedet for torsdag at sige de ikke kunne nå det.
Bestille så få dage før og op til tvavlhed er ikke lige frem smart , men det viser tydeligt at trustpilot.dk er mere sikker for webshop end jeg troet for jeg troet faktisk de ikke gik op i urimlige kunder
løjet har de ikke og ikke givet dårlige kunde service med det viser tydeligt at der findes kunder der kræver mere end rimeligt er
Men vis dig havde jeg bestilt før og det håber jeg du har lært , for det kræver kan du ikke kræve af ingen , det er ekstrem kunde service vis de havde nået det i den til spidset tvavhed med karneval
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu er karneval op til flere leveringer så brug logisk sans mere arbejde
Jeg ved godt der er karneval, men det ændre stadigvæk ikke på hvad firmaet har sagt til mig.
Hvis du ikke kunne levere, håber jeg da på du sikke informere om dette til kunden hvis den ringede og spurgte dertil, i stedet for som den omtalte virksomhed, blive ved med at sige at de nok skulle nå at sende det - for det er en lodret løgn, og hører bestemt ikke med til god kundeservice!
Ja men har du lært noget af det , at bestille i bedre tid
jo alle prøver at holde levere dag til dag , men både højsæson og kun bestille et par dage før ville jeg have bestilt et andet sted end en webshop alt kan ske især vis der er mange ordre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for det, jeg er glad for der omsider er en der kan forstå problematikken.
Mikael christiansen:
løjet har de ikke og ikke givet dårlige kunde service
Er det ikke at lyve, når virksomheden siger de vil sende torsdag, også først gør det mandag? Er det ikke dårlig kundeservice at vildlede kunder ved dårlig indformation?
løjet har de ikke og ikke givet dårlige kunde service
Er det ikke at lyve, når virksomheden siger de vil sende torsdag, også først gør det mandag? Er det ikke dårlig kundeservice at vildlede kunder ved dårlig indformation?
jo det er ikke godt at lyve men der er hellige dag derved kommer det ikke frem med posten de dage desuden vis leveret denne dag kunne ske ting selv da post danmark ikke har 100% dag til dag og da hellig dage op til vil det maks komme 1-2 dage før normalt med pakke post derved er vi ud hvor der kan opstå bare små problemer vil den ikke kunne nås at kunne leveres
derved håber du har lært at bestil i bedre tid en vare
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jo det er ikke godt at lyve men der er hellige dag derved kommer det ikke frem med posten de dage desuden vis leveret denne dag kunne ske ting selv da post danmark ikke har 100% dag til dag og da hellig dage op til vil det maks komme 1-2 dage før normalt med pakke post derved er vi ud hvor der kan opstå bare små problemer vil den ikke kunne nås at kunne leveres
Præcis, virksomheden har stukket mig en lodret løgn!!!
Det kan godt være der har været helligdage og at postdanmark ikke levere 100% fra dag til dag, men virksomheden lovede at sende det torsdag, men gjorde det først mandag - altså 4 dage efter de havde lovet det!
Det er da ekstrem dårlig service og vildledning!!!