Den her computer duer ikke til Amino :( Fik lige slettet et indlæg jeg havde brugt laang tid på.. Michael, der var 4 arbejdsdage fra hun bestilte til hun skulle bruge kostumet, hvis vi fraregner bestillingsdagen. Derudover var der weekend op til samt en helligdag. Hvis jeg i min niche havde den største begivenhed i DK i én weekend (Ålborg karneval), så gjorde jeg det til en dyd at få mine kunders kostumer ud til tiden. Hun bestilte det d. 13 maj og skulle bruge det d. 22. maj. Hun fik mail på, at det ville blive sendt i løbet af (2-3 dage (ikke arbejdsdage), samt hun fik det bekræftet telefonisk. |
Maelstrom:Den her computer duer ikke til Amino :( Fik lige slettet et indlæg jeg havde brugt laang tid på.. Michael, der var 4 arbejdsdage fra hun bestilte til hun skulle bruge kostumet, hvis vi fraregner bestillingsdagen. Derudover var der weekend op til samt en helligdag. Hvis jeg i min niche havde den største begivenhed i DK i én weekend (Ålborg karneval), så gjorde jeg det til en dyd at få mine kunders kostumer ud til tiden. Hun bestilte det d. 13 maj og skulle bruge det d. 22. maj. Hun fik mail på, at det ville blive sendt i løbet af (2-3 dage (ikke arbejdsdage), samt hun fik det bekræftet telefonisk.
ja har læst blog indlægget meget sent at bestille en vare
Reelt som skrevet et par gange er klagen helt ok , dog forstå jeg ikke hvorfor bestilt igennem dem
jeg ser vise problemer derfor omtale skader mere end gavner dig , vis man læser al hvad skrives tror meste det er skrevet i hurtige surhed der bare skulle ud, end lige tænke sig en ekstra gang om.
hvad vis sendte som lovet efter 3 dag og posten en dag forsinket du havde ikke varen.
Hvad vis du ikke var hjemme den 3 dage altså torsdag ville det ligge på posthuset og kunne ikke nå at hente det før karneval
hvad vis varen ikke var som forvente ikke passet dig eller i stykker så skulle den sendes retur fordi den ikke passet dig.
Husk det en discount webshop pris og kvalitet hænger normalt samme i denne verden.
Reelt forstår jeg ikke bruges denne energi , når man selv kan se , det er meget sent bestilt
så i alt , denne vare er alt forsendt bestilt , det kan man også læse i din klage du har skrevet så forstår ikke hvorfor råde så højt op om det , men synes klagen er OK som sagt
altså fra regnet hellige dag er der kun 4 hverdag det er ikke ret meget tid at bestille før
husk det er en discount webshop
2-3 dage skriver de kun en dags levering forsinkelser så når de det ikke der ville et karneval være for vigtigt for mig at jeg ville ikke bestille hos dem
vis jeg ikke når det før den 2 dage som de ikke har lovet , skal posten kun være en dage forsinket og hvad vis postbud kommer når en ikke er hjemme ligge dette kostumer på posthus så det var ikke noget jeg ville gøre
bestil vare i god tid eller køb i butik og har det i hånden med det samme, der er ikke andet at gøre og kom videre i livet med positiv energi