Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 9 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

Mikael christiansen:

Mark MK:

Hold da op

siger jeg også det er vildt hun ikke bestilt noget før , men ekstemt svært at køre en debat når man skal køre over PM for at få bloggen og viden hvad vi debattere

Forstår ikke hvorfor begyndte tråden for den vil blive lidt forvirrende når al viden ikke må skrives i tråden da det strider mod amino.dk regler

Hvad med at du holder op?! For faen da..

ok , jeg forsatte meste fordi nogle var uenig og gav nogle gav minus

jeg kunne forstå jeg blev misforstået på de svar jeg fik ellers fik jeg ikke de svar jeg fik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Glob:
Du kan i bunden af anmeldelsen trykke på rapporter, og vupti er indlæget deaktiveret.

Ja, det er næsten for nemt.

Fru Glob:
Det er så kunden derefter der skal tage kontakt til trustpilot for at få genåbnet indlæget, og dokumentere at der er hold i anmeldelsen.

Hvilket flere jo ikke gider bruge yderligere tid på desværre, så derfor bliver de tit ikke vist igen.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:53

Hej fru glob

Det er jeg udemærket godt klar over, men lige meget hvor meget jeg har brokket mig over et bestemt indlæg ville de altså ikke slette det. Ja den blev deaktiveret, men sat på igen af trustpilot. Trustpilot sagde jeg selv skulle tage kontakt til kunden eller svare på indlæget på deres side. Har anmeldt indlægget flere gange uden held. Henvist til deres retningslinjer og fortalt dem hvilken retningslinje den ikke stemte overens med.

For mig at se er der ingen retfærdighed på trustpilot når kunderne bare kan svine en til uden nogensinde at have fået varen leveret fordi den var udsolgt.

Så derfor forstår jeg ikke at dit bliver slettet, da du jo har gennemført en ordre via hjemmesiden og det derfor ikke kan slettes ifølge deres vilkår.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:55

Kære Aminoer, jeg nævner ingen navne!

Tråden er ikke oprettet for at debattere hvorvidt jeg har fået mit kostume eller ej, men om at det er for let at få fjernet dårlige anmeldelser hos trustpilot, til trods for de er blevet valideret!!!

Hvis der ønskes yderligere debat vdr. det kostume, så skriv på min blog, eller smid mig en pm.

Det er ikke derfor tråden er oprettet Smile

På forhånd tak!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 20:57

Camilla Grønberg:

Hej fru glob

Det er jeg udemærket godt klar over, men lige meget hvor meget jeg har brokket mig over et bestemt indlæg ville de altså ikke slette det. Ja den blev deaktiveret, men sat på igen af trustpilot. Trustpilot sagde jeg selv skulle tage kontakt til kunden eller svare på indlæget på deres side. Har anmeldt indlægget flere gange uden held. Henvist til deres retningslinjer og fortalt dem hvilken retningslinje den ikke stemte overens med.

For mig at se er der ingen retfærdighed på trustpilot når kunderne bare kan svine en til uden nogensinde at have fået varen leveret fordi den var udsolgt.

Så derfor forstår jeg ikke at dit bliver slettet, da du jo har gennemført en ordre via hjemmesiden og det derfor ikke kan slettes ifølge deres vilkår.

Det lyder rigtig mærkeligt, for mit bliver slettet igen og igen. Godt nok også åbnet derefter, men stadigvæk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59

Reelt som skrevet et par gange er klagen helt ok , dog forstå jeg ikke hvorfor bestilt igennem dem

jeg ser vise problemer derfor omtale skader mere end gavner dig , vis man læser al hvad skrives tror meste det er skrevet i hurtige surhed der bare skulle ud, end lige tænke sig en ekstra gang om.

hvad vis sendte som lovet efter 3 dag og posten en dag forsinket du havde ikke varen.

Hvad vis du ikke var hjemme den 3 dage altså torsdag ville det ligge på posthuset og kunne nå at hente

hvad vis varen ikke var som forvente ikke passet dig eller i stykker så skulle den sendes retur fordi den ikke passet dig.

Husk det en discount webshop pris og kvalitet hænger normalt samme i denne verden.

Reelt forstår jeg ikke bruges denne energi , når man selv kan se , det er meget sent bestilt

så i alt , denne vare er alt forsendt bestilt , det kan man også læse i din klage du har skrevet så forstår ikke hvorfor råde så højt op om det , men synes klagen er OK som sagt

men i alt må du have en god dag videre dag og brug energien positivt

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 21:04

Mikael christiansen:

Reelt som skrevet et par gange er klagen helt ok , dog forstå jeg ikke hvorfor bestilt igennem dem

jeg ser vise problemer derfor omtale skader mere end gavner dig , vis man læser al hvad skrives tror meste det er skrevet i hurtige surhed der bare skulle ud, end lige tænke sig en ekstra gang om.

hvad vis sendte som lovet efter 3 dag og posten en dag forsinket du havde ikke varen.

Hvad vis du ikke var hjemme den 3 dage altså torsdag ville det ligge på posthuset og kunne nå at hente

hvad vis varen ikke var som forvente ikke passet dig eller i stykker så skulle den sendes retur fordi den ikke passet dig.

Husk det en discount webshop pris og kvalitet hænger normalt samme i denne verden.

Reelt forstår jeg ikke bruges denne energi , når man selv kan se , det er meget sent bestilt

så i alt , denne vare er alt forsendt bestilt , det kan man også læse i din klage du har skrevet så forstår ikke hvorfor råde så højt op om det , men synes klagen er OK som sagt

Hej Mikael!

Først og fremmest, hvis du nu rent faktisk læste min blog, ville du kunne se på datoerne på mit blogindlæg at den er skrevet af flere gange, og at den bliver opdateret løbende! Det er ikke bare noget der er skrevet i frustration og vrede.

Hvis du derudover har yderligere kommentarer/spørgsmål ang. min bestilling henvises du til min blog, eller pm., da tråden ikke er blevet oprettet for at diskutere dette.

På forhånd tak Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04

Fru Glob:

Kære Aminoer, jeg nævner ingen navne!

Tråden er ikke oprettet for at debattere hvorvidt jeg har fået mit kostume eller ej, men om at det er for let at få fjernet dårlige anmeldelser hos trustpilot, til trods for de er blevet valideret!!!

Hvis der ønskes yderligere debat vdr. det kostume, så skriv på min blog, eller smid mig en pm.

Det er ikke derfor tråden er oprettet Smile

På forhånd tak!

Måske en ide ikke at have givet adgang til bloggen

jo nok for let at få fjernet dårlige anmelders man kan jo se hvordan sagen er forløbet, men det gøres også endnu mere vigtigt for webshop de gør deres betingleser mere opdateret for de havde jo nok en tvavl tid lige før karneval

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:06

Fru Glob:

Mikael christiansen:

Hej Mikael!

Først og fremmest, hvis du nu rent faktisk læste min blog, ville du kunne se på datoerne på mit blogindlæg at den er skrevet af flere gange, og at den bliver opdateret løbende! Det er ikke bare noget der er skrevet i frustration og vrede.

Hvis du derudover har yderligere kommentarer/spørgsmål ang. min bestilling henvises du til min blog, eller pm., da tråden ikke er blevet oprettet for at diskutere dette.

På forhånd tak Smile

Har sagt ok vedr. klagen men jeg ville bruge min energi anderledes

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 21:08

Mikael christiansen:
Har sagt ok vedr. klagen men jeg ville bruge min energi anderledes

Det siger du jo, til trods for jeg flere gange har bedt dig lade den ligge, og skrive en pm hvis der var yderligere du ønskede debatteret! Wink

Side 9 ud af 11 (103 indlæg)