Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Hej med Jer

Jeg har været ind på trustpilot og anmelde en virksomhed for nogle dage siden, da de ikke leverede som lovet.

Jeg har indsendt dokumentation for min ordre på et kostume efter første gang jeg fik min anmeldelse fjernet, men jeg har nu fået deaktiveret min anmeldelse af webshoppen i alt tre gange.
Nu har i dag, søndag modtaget en mail fra Trustpilots kundeservice, som skrev en mail om min anmeldelse igen er blevet deaktiveret, og jeg har fået deres private mail, så jeg kan kontakte hende direkte.
Kan det være rigtigt? Det er vel de færreste kunder der gider gå ind og og aktivere sin anmeldelse igen, og igen.

For mit vedkommende synes jeg troværdigheden for trustpilot ryger, når det er så enkelt for virksomheden at få deaktiveret sin dårlige anmeldelser.

Det har for mit vedkommende bare givet mig endnu mere blod på tanden, og hvis det betyder jeg er nød til at blogge og blogge for at nå ud til forbrugeren, må jeg gøre det.

I kan se mit blogindlæg om virksomheden her!

Hvis virksomheden nu brugte noget af alt den tid de bruger på at fjerne deres dårlige anmeldelser på at betjene deres kunder i stedet for, ville det vel gå dem langt bedre er jeg overbevist om!

Med Venlig Hilsen
Fru Glob

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Bare hæng dem ud her med begrundelse og link de skal sgu ikke slippe!

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

LinkCentralen.dk:

Bare hæng dem ud her med begrundelse og link de skal sgu ikke slippe!

Det ville så være imod Aminos regler (og den gode stemning generelt).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg synes helt bestemt heller ikke virksomheden skal slippe, og har derfor skrevet om min erfaring med deres "service" på min blog.

Jeg synes simpelthen ikke det kan være rigtigt, aldrig har jeg været ude for noget lignende!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:45

Nej, det er svineri.

Er også blevet kontaktet af trustpilot 2 gange for at verificere anmeldelser, sjovt nok kun negative anmeldelser der bliver klaget over der bliver verificeret.

For mit vedkommende er troværdigheden ved trustpilot væk, og har været det længe.

Vavirk.dk hvor man ellers også kunne anmelde virksomheder, og så nedtaget nu, så ser ud til det er en service ikke man bruger alligevel.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er virkelig ude i skoven, og ikke til forbrugerens fordel.

Det er virkelig en skam, for princippet for siden er reelt godt nok, hvis de dog bare havde en funktion der gjorde at man ikke kunne få fjernet sit indlæg, efter dokumentation for rigtig handel.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:21

Hey.

Jah, sådan noget kan være træls når man står og skal bruge det, dog kan alle virksomheder lave interne fejl i deres kommunikation med hinanden og som i nogle tilfælde rammer forbrugeren. Men brug nu ikke alt for meget energi på det, da der er massere andre konstruktive ting at give sig til. Og for din blogs skyld, tror jeg ikke gentagne indlæg vil gavne den, med hensyn til dine læsere. Smile

Der håndtering af sagen skulle nok have været lidt andeleds, ved foreksempel at tage kontakt til dig og eventuelt tilbyde dig noget mere gratis, eller undskyldning m.m og eventuelt lade din kritik på Trustpilot blive, hvis den trods alt var fair. 

Heldigvis fik du da til sidst din vare, forresten ville jeg heller ikke bruge nogle af deres varebilleder på din blog, uden deres tilladelse, den kunne komme til at bide. 

Mvh 

S.H

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

S.H:
Heldigvis fik du da til sidst din vare, forresten ville jeg heller ikke bruge nogle af deres varebilleder, uden deres tilladelse, den kunne komme til at bide. 

Ja, hurra for det - to dage efter jeg skulle have brugt det!

Nu er det ikke sådan jeg tager til kostumefest hver weekend, og de kunne jo bare have meldt klart ud i stedet for at blive ved med at sige klart og tydeligt at de nok skulle sørge for jeg havde det til tiden.

Havde de fra meldt ud at der var sket en fejl på deres lager, eller lignende, og om hvordan jeg kunne sende pakken retur ved modtagelse havde det været noget helt andet, firmaet meldte klart ud flere gange at jeg ville have pakken inden festen (10 dage efter min bestilligt!!!!!)

Jeg havde ikke tænkt mig at bruge tid på dette, men da firmaet stadigvæk ikke har besvaret min mail ang. min pakke skal retur bliver jeg som forbruger virkelig frustreret og møg irriteret - det kan simpelthen ikke være rigtigt!!!!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:51

Du ranker sku da meget godt på både butikkens navn, og firmaets navn. Wink

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK:
Du ranker sku da meget godt på både butikkens navn, og firmaets navn.

Tak, sidder også og hygger lidt med SEO-lex.

Det mest skræmmende er at selv samme virksomhed har en seo-virksomhed ligeså.

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)