Giv aldrig op SEO er en løbende proces lige så meget som muligt viden på siden jo mere viden jo mere indhold til google jo mere indhold jo lettere at få links til egen side SEO handler også om tålmodighed for mange af de ting der gøres idag kan du første se den fulde virkning om 1 år eller mere , SEO er derved noget der lige sker sådan lige især vis konkurrencen er hård på dine ord et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757 |
Jonathan:Nu spørg jeg måske lidt dumt igen.
Men hvis jeg for eksempel søger efter "Tjen penge" på Google, er den første hjemmeside der kommer op "www.tjenpenge.org". Nu vil jeg ikke hænge den hjemmeside ud, eller dens ejer - men jeg syntes da at min hjemmeside www.penge.tk, er et bedre produkt, og har en noget mere lækkert design.
Så det må jo være alene på grund af sidens optimering, at han kan ligge nummer 1, eller hvad?
Med venlig hilsen
Jonathan
Det har sådan set intet med design af siden, du kan have den smukkeste grafiske side som aldrig kommer til at ligge nummer 1.. Hvis jeg skal sige det kort, så kommer det an på hvor gammel siden er. Hvor meget nyt der kommer på siden, optimering af en keywords, titler, tekst, meta, url. Så er der også det om at skaffe links til sin side som betyder noget.. Der er utrolig mange ting som kommer ind over det og ikke kun en god side og pænt design.