Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan:

Ok. Vil jeg prøve at kigge på. Syntes efterhånden bare ikke der sker noget vedr. søgeoptimeringen med min hjemmeside, selvom jeg har fulgt mange råd. 

Men kan høre at det er mere indviklet, end som så. 

Men tak for rådene. 

Giv aldrig op SEO er en løbende proces

lige så meget som muligt viden på siden

jo mere viden jo mere indhold til google

jo mere indhold jo lettere at få links til egen side

SEO handler også om tålmodighed for mange af de ting der gøres idag kan du første se den fulde virkning om 1 år eller mere , SEO er derved noget der lige sker sådan lige især vis konkurrencen er hård på dine ord

et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:41

Jonathan:

Nu spørg jeg måske lidt dumt igen.

Men hvis jeg for eksempel søger efter "Tjen penge" på Google, er den første hjemmeside der kommer op "www.tjenpenge.org". Nu vil jeg ikke hænge den hjemmeside ud, eller dens ejer - men jeg syntes da at min hjemmeside www.penge.tk, er et bedre produkt, og har en noget mere lækkert design. 

Så det må jo være alene på grund af sidens optimering, at han kan ligge nummer 1, eller hvad? 

Med venlig hilsen

Jonathan

Det har sådan set intet med design af siden, du kan have den smukkeste grafiske side som aldrig kommer til at ligge nummer 1..  Hvis jeg skal sige det kort, så kommer det an på hvor gammel siden er. Hvor meget nyt der kommer på siden, optimering af en keywords, titler, tekst, meta, url. Så er der også det om at skaffe links til sin side som betyder noget.. Der er utrolig mange ting som kommer ind over det og ikke kun en god side og pænt design.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:44

Mikael christiansen:

Jonathan:

Ok. Vil jeg prøve at kigge på. Syntes efterhånden bare ikke der sker noget vedr. søgeoptimeringen med min hjemmeside, selvom jeg har fulgt mange råd. 

Men kan høre at det er mere indviklet, end som så. 

Men tak for rådene. 

Giv aldrig op SEO er en løbende proces

lige så meget som muligt viden på siden

jo mere viden jo mere indhold til google

jo mere indhold jo lettere at få links til egen side

SEO handler også om tålmodighed for mange af de ting der gøres idag kan du første se den fulde virkning om 1 år eller mere , SEO er derved noget der lige sker sådan lige især vis konkurrencen er hård på dine ord

et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Som Mikael skriver det så er det en løbende process, det tager tid at kommer op af stigen især når der er hård konkurrence, når du så på et tidspunkt kommer op på side 1 plads 1, så er arbejdet jo ikke slut, for hvis du stopper med at arbejde på SEO vil du hurtigt ryge tilbage igen. Det er et arbejde som skal vedligeholdes...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonathan:

Men hvis jeg for eksempel søger efter "Tjen penge" på Google, er den første hjemmeside der kommer op "www.tjenpenge.org". Nu vil jeg ikke hænge den hjemmeside ud, eller dens ejer - men jeg syntes da at min hjemmeside www.penge.tk, er et bedre produkt, og har en noget mere lækkert design. 

Så det må jo være alene på grund af sidens optimering, at han kan ligge nummer 1, eller hvad? 

Googles opgave er ikke at være retfærdig eller belønne design m.m.. De forsøger at præsentere deres brugere for de mest relevante sider i forhold til søgningen.

Du siger ikke hvordan du har forsøgt at optimere tidligere, men det vil være helt oplagt for dig at kigge på dine sidetitler, som jo er der hvor du fortæller søgemaskinerne hvad du mener din side handler om. (Jeg ved det, det er meget forenklet udtrykt)

F.eks. så er din forside optimeret mod ordet "Velkommen" og din konkurrent mod "Tjæn penge på internettet og bliv rig" (med en bevidst eller ubevidst stavefejl i tjen).

Din Tips og råd side har sidetitlen "Tips og råd", det ville være bedre med "Tjen penge på disse gratis tips og råd" som eksempel.

Læs evt.:
Frank Hellerup Madsens gode indlæg om sidetitler og metadescriptions

HTH
/Brian 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:59

Ok. Vil overveje et dansk domæne - de fleste gode er bare blevet taget. Men man mon da kunne finde noget.

Fandt denne bog på mit bibliotek:

SEO - chefens guide til søgemaskineoptimering, skrevet af Flensted, Torbjrøn. 

Er der nogle der har erfaring med denne? Eller kender andre gode bøger, man evt. kunne låne på biblioteket?

Det er interessant hvad du skriver Brian R. Jensen. Jeg har lavet lidt om på navnene, og kan se fornuften i hvad du skriver. Tak for rådet, og linket. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:02

Jonathan:

Ok. Vil overveje et dansk domæne - de fleste gode er bare blevet taget. Men man mon da kunne finde noget.

Fandt denne bog på mit bibliotek:

SEO - chefens guide til søgemaskineoptimering, skrevet af Flensted, Torbjrøn. 

Er der nogle der har erfaring med denne? Eller kender andre gode bøger, man evt. kunne låne på biblioteket?

Det er interessant hvad du skriver Brian R. Jensen. Jeg har lavet lidt om på navnene, og kan se fornuften i hvad du skriver. Tak for rådet, og linket. 

Jeg har læst den en del gange og den er altid inden for rækkevide når jeg sidder og arbejder!

Bogen forklare mange af de helt basale elementer i SEO og er en godt udgangspunkt til at forstå SEO.

Det er efter min mening en rigtig god "Opslagsbog" :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:05

Okay. Den vil jeg da så prøve at reservere :) 

Hvilke andre bøger har du derudover? 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:09

Det er den eneste fysiske bog jeg har pt., resten er reasearch og e-bøger :)

Næste køb er Thomas Rosenstands SEO-Lex, og det er en klar anbefaling fra alle der har lidt SEO kendskab!

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 15:37

Torbjørn Flensted er superdygtig og partner i seo.dk.

SEO - chefens guide til søgemaskineoptimering syntes jeg er en rigtig god SEO bog.

Ellers er det jo om at bruge internettet i forums og hjemmesider til at finde information omkring SEO.

Simon

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:44

Jonathan:

Velbekomme.

Til din info, så er dine sidetitler (title tags) ikke ændret.
(Du kan se sidetitlen i din browser, i Chrome er det på fanebladet, i IE er det vist i vinduets topramme.)

/Brian 

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)