Ok. Jeg bestiller bogen med det samme. Tak Brian, så skulle det være rettet :) |
Det er dét du mener, ikk Brian?
Ok. Jeg bestiller bogen med det samme. Tak Brian, så skulle det være rettet :) |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Det er dét du mener, ikk Brian? |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
|
Hej Brian. Altså er muligt at lave om på side titlen. Den tag ikke automatisk mine menupunkter til at være mine side titler. Det er muligt selv at lave om på dem. Er ikke helt sikker på at det er dét du mener? |
Han fik da et gratis backlilnk ved at spille idiot. |
http://www.4gmobiltbredbaand.dk
Hej Jonathan, Kig på siden og sidetitler (titletags), hvis jeg trykker på menupunktet "penge" så er sidetitlen"penge", hvis jeg trykker på "kontakt" så er sidetitlen "kontakt". Hvis du har mulighed for at lave unikke sidetitler, uafhængigt af dine menupunkter, så er det det allerførste du skal gøre i forbindelse med din søgemaskineoptimering. Lav gode unikke titeltekster, som Frank Hellerup skriver i det blogindlæg jeg linkede til. Brug helt op til 67 tegn og skriv noget godt sælgende og med de ord du gerne vil findes på. Eksempelvis din "Tjen og spar" side har sidetitlen "tjen og spar", jeg er næsten sikker på at det ikke er det du vil optimere siden mod. Skriv hellere noget i stil med "Tjen lette penge. Tips og råd til at spare og tjene penge." /Brian |
Hej Brian. Nu skulle den vist være ordnet. Tak for rådene, og forsat go dag! |
Det var bedre, og god dag til dig. /Brian |