Jeg syntes det er noget møg med anmeldelser. Det er og bliver en gang muderkast! Med mindre man gør som Morten siger, at det kun må være positive anmeldelser. Men skal det være, så burde disse regler gælde: 1) Folk der anmelder må absolut ikke være anonyme. Fuldt navn og adresse skal være synligt. Og Amino skal garanterer at folk er dem de giver sig ud for at være! 2) Folk der anmelder skal acceptere at den "ramte" virksomhed må offentliggøre al dokumentation i sagen. 3) Måske burde det koste kr. 100,- at lave en anmeldelse - så tænker folk sig nok om en gang inden de går amok. 4) Det burde kun være muligt at anmelde virksomheder der selv har oprettet sig i indekset. Jeg vil med det samme fjerne min egen virksomhed fra index fordi jeg syntes det er en møg ide. 5) En anmelder skal fremlægge bevis som an Admin skal godkende inden det bliver gjort offentligt :-) |
Martin Thorborg:Hvordan gør vi det bedst?
Ja det er ikke noget man BARE gør - så SUPER fedt du gider kaste spørgsmålet ud;)
Jeg forstår Mikkel og andre der tidligere har råbt os op omkring at man ikke skal skabe værdi på andres sites, men hellere på ens eget!
Men Amino er jo vores allesammens...så hvis "content is king", så vil det da være dejligt med flere skønne tiltag på Amino - også selvom jeg selv har en referenceliste på mit eget site!
1) Jeg bakker op omkring den positive tilgang...det er altså ikke tilfældigt at Facebook ikke har fået en "dislike button" selvom det er blevet lovet fra mange sider.
2) Yderligere mener jeg at der skal være en nedre grænse for muligheden for rating. Jeg ser flere der nyopretter profiler bare fordi de ikke vil stå til regnskab for deres holdning!
Men det er et følsomt emne og alle vil ikke kunne være enige i en beslutning:)
BH
Lars