Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liv i deMib

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Engang drak jeg saftevand hver dag. Det havde jeg gjort i årevis.

Jeg læste så at ET! glas sodavand eller andet sukkerholdigt læskedrik dagligt kunne forøge risikoen for at få sukkersyge væsentligt. 

Der gik jeg over til vand. 

Jeg holder mig nu fra mad der indeholder sukker - i hvert fald til dagligt. Har ikke trangen. Vin og is skal der dog til engang imellem. Fanatisme holder alligevel ikke i min verden Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow konge træk Mikkel.

Mine tanker er allerede i gang så du har ramt mig.

/allan

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke andet end at blive inspireret og ikke mindst imponeret over din tilgang til livet. Selvom det er sent er det aldrig for sent, det kan de fleste vist lære noget af.

Respekt herfraYes

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Wow konge træk Mikkel.

Mine tanker er allerede i gang så du har ramt mig.

/allan

Jep! Var ude at løbe for første gang i laaang tid igår...

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanker efter læsning af en efterhånden lang række af input:

DeMib´s historie udløser som fremgår en lang række af indlæg om hvad vi gør og hvad vi godt ved vi ikke bør gøre ! – Implicit er måske også lidt dårlig samvittighed over at vi ikke holder os til en mere sund livsstil!

Hvad fanden rager det os og mig ?

Jo det rager os alle - det rager os at:  

Vi får for lidt motion
Vi er overvægtige
Vi får for meget sukker med al det vi drikke ved arbejdet – Cola, og den slags sodavand tænk over det store sukkerindhold deri )
Vi drikker for lidt vand – ja vand
Vi har ingen råstyrke i vore holdninger til egen krops tilstand og behov
Vi prioriterer forkert i forhold til arbejdsliv og privatliv
Vi er i selvsving over vore gode ideer og har ikke plads til andet
Vi spiser forkert og får ikke de vitaminer og mineraler vi har behov for
Vi vil hellere have en ny PC /bil/andet  HW – end  investere i mere sund hed
Vi spare på kostpengebudgettet når der skal skæres ned og spares i husholdningen  
Vi får ikke det vi har behov for i kosten selv om vi forsøget a t indkøbe de gode vare
Vi har stort behov for tilskud af mineraler og vitaminer
 

Der mangler nok mange andre du kan selv tænke efter og gøre færdig og tilrette så den passer til dig !

Og hold så op med ar ryge smøger især dig der ryger medens du arbejder ved PC-en  - bemærk den stank der er i dit kontor om morgenen efter en for lang arbejdsnat – ja nat - !

Skriv så din liste og få gjort noget ved dine vaner og holdninger -!

God arbejdslyst   !    Music


mvh

John sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det fedt at høre Mikkel !

Nogle gange bliver man bare buttfucked af livet, og så ser man gaven i det. Det bare for fedt.

Jeg glæder mig at høre og se mere af den Mikkel, som du kan blive til. Du er langt fra at være så fantastisk som menneske og som professionel , som du kan være . Er det ikke fedt ?

Jeg håber at du vil blive en inspiration for andre i din nye livsstil, der er helt sikkert en del der kunne bruge det, og du er en som folk ser op til

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at dele Mikkel og god vind med din nye livsstil.

Fedt med børnenes reaktioner - de er i den grad øjenåbnere for os!

Pausens betydning er stor - at tage en mental pause engang imellem og trække vejret dybt ned i maven gør underværker.

Kaffe er dejligt - men for meget kaffe gør vist noget ved søvnen.

4 timer lyder ikke af meget - jeg skal ikke moralisere - men har selv haft glæde af at tvinge mig selv til at gå tidligere i seng.

Ja jeg vågnede også tidligere i starten men er langsomt begyndt at sove længere.

Jeg tror det er godt - kroppen genopbygger når vi sover..Umbrella

Eneste ulempe er at man føler man ikke bruger tiden optimalt - alle de gode timer man sover "væk" som kunne bruges på forretningsidéer - men måske er de givet godt ud på den lange bane..

Underbevidstheden arbejder også når vi sover - så de gode idéer kan man måske sove sig til...det ville da være en dejlig kombination...Big Smile

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er to ting som jeg aldrig får et misbrugsproblem med: Kaffe og alkohol.

Jeg drikker vel omkring 2-3 kopper kaffe om ugen, og jeg har aldrig kunne komme op på de anbefalede 20 genstande om ugen - jeg kan ikke engang nå det på et måned. Lang det meste alkohol jeg indtager er i form af  rødvin og hvidvin i madlavningen :)

Jeg sover normalt til jeg vågner om morgnen. Selvom jeg nu er begyndt at sætte vækkeuret til kl. 6:30, så vågner jeg som regel af mig selv før det ringer - udhvilet, efter maks 4-5 timer. Nogle enkelte gange om måneden får jeg så lyst til en lille middags-morfar - men så snupper jeg bare den.

Søvnbehovet ER meget forskelligt hos folk. Jeg giver dig helt ret i, at man ike skal køre med et konstant søvnunderskud i forhold til det som er ens naturlige behov. Men det gør jeg faktisk heller ikke. Mit behov ligger bare meget lavt. Og det har jeg det godt med.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
eg sover normalt til jeg vågner om morgnen. Selvom jeg nu er begyndt at sætte vækkeuret til kl. 6:30, så vågner jeg som regel af mig selv før det ringer - udhvilet, efter maks 4-5 timer.

Jeg vågner også før vækkeuret ringer, men der går gerne 7½ time. Jeg kan ikke andet end misunde dig for den 'evne', 'gave' eller hvad, vi skal kalde den. Jeg håber, at jeg på magisk vis kan 'vokse' mig til den! Skype-Smile

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)