Kan desværre ikke forstå din attitude - hvad der gør du skal være sådan :-) |
Millard:Kan desværre ikke forstå din attitude - hvad der gør du skal være sådan :-)
Undskyld ... min attitude var som den var for at modsvare din, jeg tog det som et angreb, hvis det ikke var meningen må du meget undskylde.
Boligpriserne bliver ved med at falde 2-3 år endnu, ledigheden er på vej nej dvs. flere kommer i arbejde, mange har opbygget gæld det vil tage nogle år at få arbejdet sig ud af den pukkel. Vi har haft en kortere periode her med optimisme, hvilket er tegn på at det går den rigtige vej, men det går ikke så stærkt at vi skyder derudaf nu, så vi vil opleve mindre nedture, bestående af perioder med stagnation eller svag tilbagegang, den det vi føles som en "ny krise" og er af pressen allerede blevet døbt som værende "den nye krise".
Så om 2-3 år vil den nuværende / sidste krise være neutraliseret og så vil jeg overveje at investere i fast ejendom og måske endda aktier.
Her antager jeg så en hel del ting ... f.eks. at ingen af landende i eurozonen krakker, at euroen overlever, at usa's økonomi fortsat vækster, at der ikke starter flere krige end dem vi har gang i nu og at vi generelt ikke får flere ubehagelig overraskelser som f.eks. flere amagerbanker der vælter :)
Værsenartig ... der var min spådom, hvor kan jeg hæve de 75.000kr henne som regeringens økonomer får for det samme arbejde? :p