Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Nilsson:
Igen er det interessandt at en konkurrent kritiserer mit setup og kommer med "gode råd"

Glæd dig over , de holder gang i tråden :-)

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:48

Emil Stahl Pedersen:

Peter Nilsson:
Igen er det interessandt at en konkurrent kritiserer mit setup og kommer med "gode råd"

Så bare fordi de er konkurrenter må de ikke komme med gode råd? 

Jo hvis jeg har bedt om det kunne jeg måske se en pointe i det, men ellers så tror jeg nu bare det er for at fremhæve sig selv.

Jeg har vist selv holdt lidt for længe gang i denne tråd, så jeg lader jer få det sidste ord.

Tilbuddet bliver øvrigt udvidet til at gælde indtil den 1. oktober pga. stor interesse herfra.

Pga. for megen støj her så har jeg oprettet et selvstændigt indlæg under tilbud, bemærk at jeg ikke beder om gode råd, men det er blot et tilbud til interesserede aminoer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59

Peter Nilsson:

Emil Stahl Pedersen:

Peter Nilsson:

Så bare fordi de er konkurrenter må de ikke komme med gode råd? 

Jo hvis jeg har bedt om det kunne jeg måske se en pointe i det, men ellers så tror jeg nu bare det er for at fremhæve sig selv.

Jeg har vist selv holdt lidt for længe gang i denne tråd, så jeg lader jer få det sidste ord.

Tilbuddet bliver øvrigt udvidet til at gælde indtil den 1. oktober pga. stor interesse herfra.

Pga. for megen støj her så har jeg oprettet et selvstændigt indlæg under tilbud, bemærk at jeg ikke beder om gode råd, men det er blot et tilbud til interesserede aminoer.

denne gang ser jeg meste som iværksættere hjælpe , desuden ser man tit ikke selv problemerne derfor er det også super med feedback fra andre såvel de gode som de dårlige at få at vide

vis bare får vide super godt kan man ikke bruge det meget 

hvad synes de og únder bygger med en forklaring som de gør er bare super at se andre iværksættere hjælper hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31

Mon ikke beskeden er fesen ind hos alle parter? Sikke et emne at tæske langhalm på... Hvor meget skal Peter forsvare sin holdninger og sit valg af produktsammensætning?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:35

Repox:

Mon ikke beskeden er fesen ind hos alle parter? Sikke et emne at tæske langhalm på... Hvor meget skal Peter forsvare sin holdninger og sit valg af produktsammensætning?

peter skulle da ikke forsvare noget det er et super tilbud hvor andre giver nogle iværksættere tips

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Spændende udvikling på en tråd, fra at tilbyde gratis hosting af hjemmeside i et år til at blive behandlet som en skurk. Hvad gik der lige galt her.....

Jeg har da helt sikkert mistet noget respekt fra nogle af de herrer der selv tilbyder hosting, som har skrevet i denne tråd.

Har lige tjekket, og man kan faktisk godt sende private beskeder til Peter - hvis ellers hensigten med den lange snak om SSL certifikater var for at hjælpe en fellow amino, så kan man jo altid sende en "privat besked".

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:47

Von Vorre:

Spændende udvikling på en tråd, fra at tilbyde gratis hosting af hjemmeside i et år til at blive behandlet som en skurk. Hvad gik der lige galt her.....

Jeg har da helt sikkert mistet noget respekt fra nogle af de herrer der selv tilbyder hosting, som har skrevet i denne tråd.

Har lige tjekket, og man kan faktisk godt sende private beskeder til Peter - hvis ellers hensigten med den lange snak om SSL certifikater var for at hjælpe en fellow amino, så kan man jo altid sende en "privat besked".

faktisk hver gang en skriver et indlæg kommer hans super tilbud op igen vis intet feedback døder tilbudet ud og ingen ser det tvivler meget man prøver at ødelægge nogle booster hans tilbud det kalder jeg iværksættere iver at hjælpe andre.

Ingen tvivle om det et godt tilbud ,simpelthen super for os iværksættere , faktisk langt bedre end deres eget tilbud de har på deres hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:19

Hej Peter

Jeg er lige blevet opmærksom på tråden og har vel læst ½ af indlægene.

Peter Nilsson:

Jeg kender nogen, som formentlig er blevet hacket netop på den måde, der her advares imod. Det er ikke kun et spørgsmål om adgangen til dit system, netop fordi dine kunder bruger samme brugernavne og adgangskoder andre steder.

Hvis du sætter ssl på gør du altså kunderne en stor tjeneste og gør dit tilbud meget bedre for en minimal pris. Hvis folk så læser denne tråd, kan de bare konstatere der allerede er ssl ;-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 23:34

Jesper:

Jeg kender nogen, som formentlig er blevet hacket netop på den måde, der her advares imod. Det er ikke kun et spørgsmål om adgangen til dit system, netop fordi dine kunder bruger samme brugernavne og adgangskoder andre steder.

Hvis du sætter ssl på gør du altså kunderne en stor tjeneste og gør dit tilbud meget bedre for en minimal pris. Hvis folk så læser denne tråd, kan de bare konstatere der allerede er ssl ;-)

Jeg har administreret mange tusinde brugerkonti gennem mange år og har ikke oplevet en hacket mailkonto, men jeg har dog oplevet en hacket SSH (brute force), så jeg tror det også hænger lidt sammen med hvad der har hackerens interesse. SSH blevet hacket på et universitet jeg lavede lidt for, så vi indførte fail2ban og så var der ikke mere der blev hacket der.

Utroligt der stadig bliver kommenteret her.

Det er sgu svært at lade være, men nu går jeg i seng, så må vi se om jeg er blevet hacket i morgen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Peter Nilsson:

Øhm Jannik, jeg ved ikke om hvor jeg skriver at jeg har behov for hjælp.

Mine servere kunne sikkert godt klare SSL kryptering, men jeg syntes ikke det er nødvendigt at belaste dem med det når jeg ikke føler der er den store trussel på den front. Jeg har i stedet koncentreret mig om at højne sikkerheden andre steder i mit setup så mine kunders data er sikret bedst muligt.

Peter, jeg er blot en iværksætter med krudt i røven.. :-)

Jeg ser os ikke som konkurrenter - tværtimod ser jeg os Amino'er (MeeBox, MegaHost, MaxiWeb, dig selv m.m.) som kæmpere, for et bedre webhotel imod de store udbydere som ST og One.. Jeg mener at vi som mindre webhostere, faktisk kan gøre en forskel! :-)

Peter, vores skuldre er bedre sammen - derfor er vi på Amino.

Som jeg skrev i min kommentar, vil jeg ikke blande mig i om det er forkert eller korrekt at kører med et setup uden SSL certifikat. Du kan tilmed nok også finde en eller to af vores mindre servere, som ikke har det. Men min kommentar var virkeligt ikke for at kritisere dit setup, forretning eller lign, men tværtimod for at hjælpe dig!

På Amino er vi Iværksætter, og ikke bare virksomheder - vi handler idag, istedet for at planlægge. :-)

Nyd nu resten af weekenden :-)

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)