Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hænger der på din væg?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:16
Casper Schneidereit:
De er købt igennem en virksomhed der sælger plakater, det er ikke nogen jeg selv
har produceret

Næ, men du har jo lige kopieret dem, men det sker jo hele tiden, så der er nok ingen, der kommer efter dig ;-)

Din far er en meget dygtig kunster. Malerierne er utrolig kraftfulde og lidt uhyggelige og meget erotiske. Jeg gætter på, at han er inspireret af Wilhelm Freddie.

Maler du også selv?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:21

Et maleri (kopi) lavet af Leornado daVinci. En samling af nogle antik ure.. Samt de 2 første sider af min bog som jeg er i gang med at skrive på :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:25

Jeg har et stort maleri af Henrik Elnegaard og et maleri fra Stig Sander, samt et par genoptryk af vietnamesiske propagande plakater - her i mit køkken/stue.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:30
Jeg har en inspirations væg, fyldt med skitser og professionelle billeder, af designs jeg har fremstillet.
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:49

4 stk 60x60 malerlærreder på rad og række, som jeg selv har spraymalet på.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et kæmpe stort spejl på væggen 3 langt 2 meter højt , så man kan se sig selv Cool

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:22

Kunstkonsulenten:
Hej Lasse,

Uha..du lyder til at være meget målbevidst. Whiteboards er en super god opfindelse, for det er så let at viske ud og skrive nyt og det er vel egentlig meget rart og lidt Zenagtigt ;-) Kan det ikke være svært at være nærværende, når man er så målbevidst?

Når du altid dine mål?

Jeg har siden jeg startede på Amino i 2009 været fritidsiværksætter med projekter som bare skulle lære mig nye ting.
Over de sidste par måneder har jeg arbejdet på en projekt, som skal være det jeg vil gå selvstændig med.

Så målbevidst er jeg kun blevet for et par måneder sidenSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:47

Hej.

Jeg har tre malerier af David Stannard hægende. Et hav af Blair malerier, en Artpusher/Søren Vilhelm, en budda og noget klatregrej... I gangen hænger mine udklædninger fra sidste års Burning Man, en skabslåge med hilsner fra nogle af alle de udenlandske gæster jeg har haft de sidste par år, et par malerier, plakater fra de foredrag jeg har arrangeret og nogle skilte fra mine blaffeture og Free hugs arrangementer.

I soveværelset hænger der et manga maleri og billeder af de personer der betyder noget for mig.

i køkkenet hænger der tre køer, og så er alle skabslåger malet med tavlelak så alle gæster kan efterlade en hilsen eller et kunstværk. For tiden prydes det af BaconBacons logo, og diverse tags fra de hollandske Creatour.nl drenge.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 21:55

Det maleri jeg er gladest for lige nu, er et af Henrik Krogsholm 

Jeg synes det passer godt til mine forventninger for dette år og min sindsstemning generelt. Når jeg er "færdig" med billedet udskifter jeg det med andet billedkunst som jeg finder overkommeligt. Jeg er ikke den store snob hvad kunst angår. Jeg går efter min egen smag.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)