Editoren, altså den du skriver i når du laver indlæg på Amino, har vi opgraderet til nyeste version. Det betyder at den nu er hurtigere end den gamle. En bruger har dog klaget over fejl, er der andre af jer der oplever problemer? Hvis du ikke kan skrive i debatten her, så skriv til jacob@amino.dk med de problemer du oplever og hvilket styresyste/browser du bruger.
De bedste hilsner
Martin
Win7 ultimate dansk, ie9
Kan ikke bruge knappen "mere" når jeg gerne lige vil rette en stavefejl først set efter indlæget er postet.. :-) det som der sker her er kurseren bare står og tænker i en evighed..
Kunne være fedt hvis det kan fixes, kan nu meget bedre li ie8 men så er der andre sider som ikke virker ortenligt, underligt med micro$ & browsere :-)
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Kan ikke bruge knappen "mere" når jeg gerne lige vil rette en stavefejl først set efter indlæget er postet.. :-) det som der sker her er kurseren bare står og tænker i en evighed..
Den fejl har jeg tidligere rapporteret. Fejlen blev da også kortvarigt udbedret, men kom tilbage igen efter et stykke tid.
Jeg plejer at klikke på linket i debatindlæggets "bread crumbs" (de lyseblå links under topmenuen) - eks. "Ny editor på Amino, giver den problemer?" - når jeg gør det, så virker "mere"-funktionen igen.
Den fejl har jeg tidligere rapporteret. Fejlen blev da også kortvarigt udbedret, men kom tilbage igen efter et stykke tid.
Jeg plejer at klikke på linket i debatindlæggets "bread crumbs" (de lyseblå links under topmenuen) - eks. "Ny editor på Amino, giver den problemer?" - når jeg gør det, så virker "mere"-funktionen igen.
Hov det virker når man besøger tråden igen, jeg kan ihvert fald rette overstående indlæg nu, uden at ha gjort noget.. men ved man skal holde sig fra at opdaterer da man kan risikerer at poste sit indlæg to gange..
ret.. kan også pludselig rette dette indlæg uden at ha forladt tråden.. Dejligt *Smiler* måske er der en som har hørt det :-)
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)