Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny editor på Amino, giver den problemer?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Har du prøvet at trykke CTRL-F5 et par gange?

Det er meget muligt det hjælper men hvordan vil du få dette budskab ud til alle brugere nye som gamle ...

/allan

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:39

Jacob Rohde:

Yep så virkede det, efter at trykke CTRL-F5 10 - 12 gange...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:43

Mark Jensen:

Jacob Rohde:

Yep så virkede det, efter at trykke CTRL-F5 10 - 12 gange...

Super!

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:45

Martin Thorborg:

Editoren, altså den du skriver i når du laver indlægAmino, har vi opgraderet til nyeste version.
Det betyder at den nu er hurtigere end den gamle.
En bruger har dog klaget over fejl, er der andre af jer der oplever problemer?
Hvis du ikke kan skrive i debatten her, så skriv til jacob@amino.dk med de problemer du oplever og hvilket styresyste/browser du bruger.

De bedste hilsner

Martin

Win7 ultimate dansk, ie9

Kan ikke bruge knappen "mere" når jeg gerne lige vil rette en stavefejl først set efter indlæget er postet.. :-) det som der sker her er kurseren bare står og tænker i en evighed..

Kunne være fedt hvis det kan fixes, kan nu meget bedre li ie8 men så er der andre sider som ikke virker ortenligt, underligt med micro$ & browsere :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:51

Jack:

Kan ikke bruge knappen "mere" når jeg gerne lige vil rette en stavefejl først set efter indlæget er postet.. :-) det som der sker her er kurseren bare står og tænker i en evighed..

Den fejl har jeg tidligere rapporteret. Fejlen blev da også kortvarigt udbedret, men kom tilbage igen efter et stykke tid.

Jeg plejer at klikke på linket i debatindlæggets "bread crumbs" (de lyseblå links under topmenuen) - eks. "Ny editor på Amino, giver den problemer?" - når jeg gør det, så virker "mere"-funktionen igen.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:13

Jesper Nerløe:

Jack:

Den fejl har jeg tidligere rapporteret. Fejlen blev da også kortvarigt udbedret, men kom tilbage igen efter et stykke tid.

Jeg plejer at klikke på linket i debatindlæggets "bread crumbs" (de lyseblå links under topmenuen) - eks. "Ny editor på Amino, giver den problemer?" - når jeg gør det, så virker "mere"-funktionen igen.

Hov det virker når man besøger tråden igen, jeg kan ihvert fald rette overstående indlæg nu, uden at ha gjort noget.. men ved man skal holde sig fra at opdaterer da man kan risikerer at poste sit indlæg to gange..

ret..
kan også pludselig rette dette indlæg uden at ha forladt tråden.. Dejligt *Smiler*
måske er der en som har hørt det :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22

Ehhh...hurtig svar ser meget...ehm...ja..det ser sku ikke for godt ud =/ 

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:04

All fine fra mac/firefox når det handler om tekstboks. Men kan ikke se "kladde"..?

mvh

anne kathrine

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)