Editoren, altså den du skriver i når du laver indlæg på Amino, har vi opgraderet til nyeste version. |
Ny editor på Amino, giver den problemer?
Virker ikke? hvordan virker den ikke? Virker hos mig FF / PC (win7) /allan |
Den virkede heller ikke hos mig igår på FF; der var ingen værkstøjslinje til formatering af tekst, og linjeskift forsvandt da indlægget blev sendt. Men efter at have opgraderet til den nyeste version FF 4.01, ser den ud til at virke. Hvis der er et linjeskift herover - så virker den.... |
Sider på IE i øjebliket hvor alt virker fint.. Igår ved FF win 7 virkede det ikke optimalt. Jeg kunne ikke sætte links ind, ændre tekst eller andre ting, jeg kunne kun skrive almindelig tekst og poste det. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
|
Hej har lige testet med IE, Firefox og Chrome. Jeg har ingen problemer overhovedet. Alt virker som det skal. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Her er det bare et tekstfelt - og der kommer ikke en editor frem.. http://dl.dropbox.com/u/22676775/JannikHansen/amino/Picture%2013.png Dbh Jannik |
Det problem har jeg haft de sidste par dage, men i dag virker alt. Mente nok at det var en eller anden opdatering er systemet eller sådan noget. Men problemet er der i hvert fald ikke længere - ikke hos mig :D |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Her svare jeg fra safari / PC Man skal lave et mellerum efter linket for at få lov at lave linjeskift. Sætter et billede ind men det vises ikke Prøver igen Vis kladde virker ikke ...... |