Hvis I ikke kan se editoren, kan det hjælpe at trykke CTRL-F5 et par gange - så skulle den gerne dukke op. Hvis det stadig ikke er tilfældet så kontakt mig...
... er der andre af jer der oplever problemer? ...
Jep. Lige nu kan jeg f.eks. ikke indsætte et kopieret link til en tråd (i support-forummet). Linket er til en tråd, hvor jeg gør opmærksom på en javascript-fejl (dvs. ingen reaktion, når jeg klikker på knappen "Mere", for at rette et indlæg). Jeg har desværre endnu ikke modtaget svar fra support i den tråd.
Ellers oplever jeg ingen umiddelbare problemer ift. editoren (ud over den nævnte).
Off-topic: efter skift til IE 9 kan jeg ikke længere se den store bannerannonce i toppen (der er blot et stort gråt område) - jeg kunne selvfølgelig glæde mig over et "reklame-frit" Amino, men tænker også at annoncerne er med til at holde Amino kørende (og det vil jeg jo gerne have). Måske skulle I også kigge på det, da det kan blive et problem for annoncørerne ift. at nå ud til alle her på Amino.
Den virker ikke ved mig i Chrome.
Det vil sige jeg kan godt skrive indlæg, men jeg har ikke mulighed for at indsætte smileys, link osv.
Se evt screenshot på flg. link http://www.help2go.dk/screen.png
Udover det kan jeg heller ikke citere indlæg. Siden loader blot, men citerer ikke noget.
Også er teksten blevet utrolig lille og træls i editoren.