Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min host synes, at jeg er en belastning ;)

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

T-Nielsen:
Min drøm er, at Unoeuro engang i fremtiden vil tilbyde webhoteller med afgrænset trafik, således at prisen differencieres i forhold til trafikgrænsen (som man eksempelvis kan hos Meebox), for jeg vil virkelig nødig flytte derfra, og ville hellere end gerne betale ekstra for flere (trafik)ressourcer.

UnoEuro har ubegrænset trafik, og det vil vi formentlig altid have - Se http://blog.unoeuro.com/2010/05/fri-trafik/

Det er vigtigt at nævne at vores ressourcegrænser (ikke trafik) ikke er sat for at genere kunder eller for at tjene mere på kunden. Tvært imod er de lavet for at sikre stabilitet på serveren, og samtidig give kunden en ide om hvor mange ressourcer ens side bruger. Det være sagt har vi naturligvis VPS løsninger også, til dem som vil have dedikeret ressourcer og være mindre afhængig af at man deler server med andre kunder.

liilii2:
Jeg er ved at arbejde på, at få bragt belastningen ned, med de råd der er givet. Det er ikke helt kommet endnu, men jeg må kunne arbejde mere med siden og få bragt cpu belastningen ned.

Uden at kende siden, vil jeg sige der er så meget man kan gøre i ens kode som kan mindske belastningen. Til et punkt så det kan blive en besættelse. Cache er en rigtig god ting, og hvis det er Wordpress er det også en god ide at performance teste alle ens Wordpress plugins, samt tage plugins i brug der er lavet til at mindske antal requests/hit og gøre indhold mere statisk.

Vi har kunder som driver sider med ti tusindevis af besøg om dagen, på et webhotel til 1 eur/md, hvor man knap nok kan se på det grafen, fordi siden er så vel-optimeret. Selvfølgelig er der en grænse, men man kan gøre rigtig meget selv.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:45

Tom Sommer:

T-Nielsen:
Min drøm er, at Unoeuro engang i fremtiden vil tilbyde webhoteller med afgrænset trafik, således at prisen differencieres i forhold til trafikgrænsen (som man eksempelvis kan hos Meebox), for jeg vil virkelig nødig flytte derfra, og ville hellere end gerne betale ekstra for flere (trafik)ressourcer.

UnoEuro har ubegrænset trafik, og det vil vi formentlig altid have - Se http://blog.unoeuro.com/2010/05/fri-trafik/

Det er vigtigt at nævne at vores ressourcegrænser (ikke trafik) ikke er sat for at genere kunder eller for at tjene mere på kunden. Tvært imod er de lavet for at sikre stabilitet på serveren, og samtidig give kunden en ide om hvor mange ressourcer ens side bruger. Det være sagt har vi naturligvis VPS løsninger også, til dem som vil have dedikeret ressourcer og være mindre afhængig af at man deler server med andre kunder.

liilii2:
Jeg er ved at arbejde på, at få bragt belastningen ned, med de råd der er givet. Det er ikke helt kommet endnu, men jeg må kunne arbejde mere med siden og få bragt cpu belastningen ned.

Uden at kende siden, vil jeg sige der er så meget man kan gøre i ens kode som kan mindske belastningen. Til et punkt så det kan blive en besættelse. Cache er en rigtig god ting, og hvis det er Wordpress er det også en god ide at performance teste alle ens Wordpress plugins, samt tage plugins i brug der er lavet til at mindske antal requests/hit og gøre indhold mere statisk.

Vi har kunder som driver sider med ti tusindevis af besøg om dagen, på et webhotel til 1 eur/md, hvor man knap nok kan se på det grafen, fordi siden er så vel-optimeret. Selvfølgelig er der en grænse, men man kan gøre rigtig meget selv.

Det er eksakt det jeg siger :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:47

siden er dukanslankekur.dk

Ifølge unoeuros statistik er der omkring de 1000-2700 unikke besøg om dagen. Ifølge statcounter på 4000-9000 unikke om dagen. Men flere siger, at de også har samme mængde besøg, så ja, jeg arbejder med siden og regner med og håber på at få belastningen ned.

Jeg vil prøve at arbejde lidt mere med w3 cache. Jeg arbejder dog lidt i blinde og sætter flueben lidt hist og her. Jeg tror dog den forstyrrer forum lidt, da man ikke altid får de nyeste beskeder frem, når man er inde på siden. Det er dog nok noget jeg må leve med. Er w3 cache det bedste af denne type plugin?

Jeg er ved at kigge på s2member. Igennem deres forum fortæller de, at de er ved at arbejde på at forbedre det, så det er muligvis noget der kommer i en update inden alt for længe.

@KTJ-Media.dk

Tak for at du gider bruge tid på råd og vejledning.

@unoeuro

Jeg ved jeg kan Smile så skal nok få belastningen ned på et tidspunkt.

tak for et godt produkt og hvad jeg er ret sikker på er verdens hurtigste support.

Tilmeldt 18. Jun 12
Skrevet kl. 21:05

Jeg har nu arbejdet en del med dette, men har ikke formået at få cpu belastningen ned på et acceptabelt niveau.Har forsøgt at deaktivere de forskellige plugins. Har deaktiveret s2member helt, men jeg rammer stadig max på cpu peak det meste af dagen.

Opdateringen til den nye version af wordpress har bestemt ikke hjulpet.

Er det muligt, at få en til at tage et kig på siden og identificerer og rette de problemer der må være, så cpu belastningen kan nedbringes. Hvor meget kan det koste?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:13

Det vil jeg uden tvivl kunne hjælpe dig med. hvor meget det koster, kommer an på hvor meget tid der bliver brugt på det. Jeg har hjulpet rigtig mange websites til en hurtigere loadtid, og ikke mindst lavere belastning af serveren.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 18. Jun 12
Skrevet kl. 21:18

Er der mulighed for private beskeder herinde eller hvordan kan jeg kontakte dig?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:21

Går du ind på min aminoprofil, finder du de fleste muligheder for at kontakte mig privat. det nemmeste lige nu er via kontakt (snabel-dabel) ktj-media.dk.

en anden mulighed er også at bruge knappen "send privat besked" som er på min amino profil, den er grøn.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 18. Jun 12
Skrevet kl. 10:18

Tadaaaa

Jeg formåede selv at bringe cpu belastningen ned. Brugerne siger nu, at siden kører fint. CPU peak har ikke ramt max i over 12 timer, hvilket ikke er sket siden....for meget lang tid siden.

Brugerne der sagde siden var langsom brugte alle internet explorer.

Jeg fandt til sidst frem til, at det var et plugin der hedder cool video gallery, der skabte problemer. Deaktiveret og afinstalleret og der var straks en forbedring på siden. Jeg har nu som en bonus, fået siden optimeret og kan køre det tunge plugin s2member igen uden problemer. Jeg bruger WP Super Cache, da jeg nemmere kunne finde ud af den, i stedet for W3 total cache.

Takker for hjælpen herinde.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:40

Fantastisk! Big Smile Godt gået, og fedt at du lige giver lyd her i tråden.

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)