UnoEuro har ubegrænset trafik, og det vil vi formentlig altid have - Se http://blog.unoeuro.com/2010/05/fri-trafik/ Det er vigtigt at nævne at vores ressourcegrænser (ikke trafik) ikke er sat for at genere kunder eller for at tjene mere på kunden. Tvært imod er de lavet for at sikre stabilitet på serveren, og samtidig give kunden en ide om hvor mange ressourcer ens side bruger. Det være sagt har vi naturligvis VPS løsninger også, til dem som vil have dedikeret ressourcer og være mindre afhængig af at man deler server med andre kunder.
Uden at kende siden, vil jeg sige der er så meget man kan gøre i ens kode som kan mindske belastningen. Til et punkt så det kan blive en besættelse. Cache er en rigtig god ting, og hvis det er Wordpress er det også en god ide at performance teste alle ens Wordpress plugins, samt tage plugins i brug der er lavet til at mindske antal requests/hit og gøre indhold mere statisk. Vi har kunder som driver sider med ti tusindevis af besøg om dagen, på et webhotel til 1 eur/md, hvor man knap nok kan se på det grafen, fordi siden er så vel-optimeret. Selvfølgelig er der en grænse, men man kan gøre rigtig meget selv. |
Det er eksakt det jeg siger :)Tom Sommer:T-Nielsen:Min drøm er, at Unoeuro engang i fremtiden vil tilbyde webhoteller med afgrænset trafik, således at prisen differencieres i forhold til trafikgrænsen (som man eksempelvis kan hos Meebox), for jeg vil virkelig nødig flytte derfra, og ville hellere end gerne betale ekstra for flere (trafik)ressourcer.UnoEuro har ubegrænset trafik, og det vil vi formentlig altid have - Se http://blog.unoeuro.com/2010/05/fri-trafik/
Det er vigtigt at nævne at vores ressourcegrænser (ikke trafik) ikke er sat for at genere kunder eller for at tjene mere på kunden. Tvært imod er de lavet for at sikre stabilitet på serveren, og samtidig give kunden en ide om hvor mange ressourcer ens side bruger. Det være sagt har vi naturligvis VPS løsninger også, til dem som vil have dedikeret ressourcer og være mindre afhængig af at man deler server med andre kunder.
liilii2:Jeg er ved at arbejde på, at få bragt belastningen ned, med de råd der er givet. Det er ikke helt kommet endnu, men jeg må kunne arbejde mere med siden og få bragt cpu belastningen ned.Uden at kende siden, vil jeg sige der er så meget man kan gøre i ens kode som kan mindske belastningen. Til et punkt så det kan blive en besættelse. Cache er en rigtig god ting, og hvis det er Wordpress er det også en god ide at performance teste alle ens Wordpress plugins, samt tage plugins i brug der er lavet til at mindske antal requests/hit og gøre indhold mere statisk.
Vi har kunder som driver sider med ti tusindevis af besøg om dagen, på et webhotel til 1 eur/md, hvor man knap nok kan se på det grafen, fordi siden er så vel-optimeret. Selvfølgelig er der en grænse, men man kan gøre rigtig meget selv.