Hej alle Aminoer Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad der ok at betale for at få lavet en hjemmeside. Den skal forholdsvis simpel og naturligvis pæn i opbygning og design. Det behøver ikke være noget synderligt unikt. Man skal kunne ligge billeder og links ind - med tiden skal der være mulighed for at man kan få en profil på siden. Men det er på længere sigt. Håber på jeg kan få et nogenlunde fingerpeg omkring dette (eller evt. et konkret tilbud?), selvom jeg godt ved det er lidt et bredt spørgsmål. Hvor mange af jer får vedligeholdt jeres hjemmesider/webshops af eksterne personer/firmaer? Pros and cons for det? Tak for jeres tid :) Mvh Christian |
Hej Christian
Du er velkommen til at lave din egen hjemmeside hos os, det er gratis og ganske nemt. Det kræver ikke nogle synderlige kompetencer eller forudsætninger.
Den vil kunne de ting du efterspørger, ligesom du har mulighed for at tilkøbe unikt domæne og design, hvis du ønsker noget ekstra.
Når du skriver vedligeholdelse af hjemmeside, er jeg lidt i tvivl om hvad det helt konkret indebærer, men generelt vil jeg anbefale at du selv gør dette.