Skulle du være interesseret må du endelig skrive, der er et par stykker af dem, jeg godt ville havde et telefonnummer på :-)
LOL
Mht. hemmelighedskræmmeriet så er der intet her, enhver kan kontakte mig privat og få selskabsnavn og mit navn.
Når jeg ikke vil have det frem i mine indlæg, er det fordi jeg ikke ønsker at blive skudt i skoene, at min egentlige dagsorden er at fiske Aminoer, omend jeg indrømmet har sponseret flere der har henvendt sig til mig privat - jeg arbejder trods alt med networking.
Trods al den negative publicity om NWM, har salige Simon Spies velkendte ord: "Dårlig reklame er bedre end ingen reklame" igen vist sig at være sand og folk er heldigvis forskellige, og tænder på forskellige ting.
Desuden har jeg længe synes, at tonen og negativiteten i MLM kategorien var meget barsk og ensidig, og nyt perspektiv og nye kræfter var tiltrængte, sekundært er mit ærinde at netværkere uanset selskab kan connecte og hjælpe hinanden og udveksle synspunkter og slutteligt var mit spinkle håb, at vi en dag måske kunne ændre folks opfattelse af NMW.
Det er en kendsgerning, at mange mennesker ønsker at blive blive selvstændige, men at mange ikke bliver det pga. manglende idéer / midler /erfaring, frygt for at opgive sikre indtægter og satse hus og livsopsparinger, stå med administration, regnskaber, ansatte, varelager, lokaler, inventar, maskiner, biler, driftsomkostninger, store investeringer osv.
I NWM kan alle være med, investeringen og risikoen er minimal og indtægtspotentialet og passiv indkomst ubegrænset/højt, og som med en franchise køber man en nøglefærdig komplet forretning og kan gå igang straks uden bestemte forudsætninger.
For almindelige mennesker uden netværkserfaring siger jeg altid, at første mål må være at blive udgiftsneutral, altså at få investering og evt. løbende omkostninger hjem. Dernæst er målet måske 3000 kr/md, siden 5000 kr/md osv.
Nu lyder 3000 kr måske ikke af ret meget, men mange mennesker med en indkomst på 30.000 kr om måneden har ikke engang 3000 kr tilbage til sjov, ballade og lidt personlig luksus når rudekuverterne er ekspederet. I det perspektiv er 3000 kr. måske en fordobling af deres rådighedbeløb - og jeg kan garantere for det er noget der mærkes.
MVM