Man er kærlig over for sine venner Ps. sjov debat tråd man siger altid venner når man læser i deres tråd hvordan man markedsføre sig med bruger det ikke lover grønn skove men de synes ikke det er for grønne skove mv. Sig tingene lige ud så trådene ikke bliver for lange |
Lundsby:Hej Flemming
Tak for en super god forklaring!
Så ideen om at starte til fodbold for at sælge til resten af holdet, er ikke helt ved siden af.
Hvis folk har den tilgang til tingene, så undre det mig faktisk at Amino ikke bliver brugt mere til erfaringsudveksling indenfor MLM, det burde jo så være en enorm meget at lærer. Også det mindre skala hvor man siger det virkede vildt godt (uden at man behøver at havde tjent $50 mil.)
Men i praksis er det vel mest folks eksisterende netværk der bliver solgt til, det virker nemmest. Mens det andet virker næsten uoverkommeligt, måske endda svære end traditionel virksomhed.
Wow, Lundsby...det virker næsten som oprigtig interesse fra din side, og det frister mig til kort at kaste nogen betragtninger vedr. mit selskab:
Mit selskab er fra 2002, og er repræsenteret i 90 lande og 2 gange nomineret blandt hurtigst voksende virksomheder i US. Produkterne er højteknologiske, klinisk baserede indenfor performance & health godkendt i US / EU for salg. Jeg valgte netop dette selskab, fordi jeg 2 gange tidligere er opstartet i nye selskaber der havde de perfekte produkter og den perfekte timing, men som alligevel ikke mestrede at stå distancen. Min konklusion var at det ikke var nok, selskabet skulle også have bevist sin levedygtighed og seriøsitet henover tid.
Lad os fokusere på performance-produkterne. De er klinisk testede, anvendes bl.a. af nogle af verdens største atleter og har den store fordel, at de ofte i løbet af få minutter giver folk resultater. Dette betyder, at vi lader produkterne sælge sig selv ved simpelhen at forære vareprøver væk.
Ja, vi netværker naturligvis traditionelt ved at henvende os til eget netværk, herefter arbejder vi med deres netværk og uddanner egne sponserede til at kunne varetage deres egne forretninger og selv træne sponserede osv.
Jeg arbejder også med leadgenereringsværktøjer, Google Ads, Facebook annoncering, personal branding og desuden skriver jeg en bog om networking der udkommer i år og holder kurser for MLM-interesserede. Alt sammen er aktiviteter der øger fokus og interesse for produkterne og forretningsmuligheden.
Som du nok indser er der ikke meget onkel og tante markedsføring her, ej heller fod i døren hos naboen. Der er meget stor forskel på netværkere idag og netværkere for 10 år siden, men sandheden er også den at vi alle er forskellige, og at mange især nybegyndere vælger at arbejde med deres nære netværk fordi det er trygt og fordi de gerne vil samarbejde og skabe resultater med dem.
MVM