Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Casper, det er taget til efterretning. 

God weekend til dig

Mvh

Daniel

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Skrevet kl. 23:53

Hej Mikael

Vil du venligst uddybe det med titlen da jeg ikke helt forstår hvad du mener. 

CVR nr. er undervejs. 

Endnu engang tak for god feedback til jer alle

Mvh. 

Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:55

God simpel hjemmeside!

Jeg mangler nogle alle virksomhedsoplysningerne både i bunden af siden og især på kontakt siden. Som der også tidligere er skrevet giver et CVR nummer troværdighed som firma. Når kunden skal indsende sin telefon til jer, vil det give meget troværdighed, at de med det samme kan se hvor i landet firmaet ligger. Altså en oplysning de lige kan tjekke op på.

Dette med mangel på oplysninger gør, at jeg faktisk ikke ville vælge firmaet på nuværende tidspunkt. Hvis et firma ikke kan offentliggøre disse oplysninger, så siger min mave fornemmelse mig, at jeg ikke kan stole på dem. Dette er ikke sagt bare for at gnide salt i såret, men kun for at sige, hvor vigtigt dette er.Wink

Ellers har jeg ikke noget nyt, der ikke er blevet sagt.

held og lykke med siden...

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00

Jeg har også siddet og kigget lidt på din menu og synes den mangler en omgang af en eller anden art? den virker kedelig og ikke sammenhængende med resten af sidens dynamiske og moderne "outfit" :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:03

Jeg tror det Mikael mener ang. title er at både url samt title ikke rigtig har den effekt hos os dansker som du måske vil have.. Jeg tror næppe at ret mange i dk skriver brokenphone når deres Iphone er gøre i stykker, du/i skal optimere hjemmesiden til netop de keyword som vil skaffe jer kunder gennem søgemaskinerne.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:08

Inde under ''Kontakt'' kunne I så ikke finde et facebook logo istedet for at skrive linket til siden? 

/ Daniel :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Skrevet kl. 00:15

Kristoffer: Adresse samt indleverings sted er netop tilføjet på hjemmesiden. 
CVR nummer er som bekendt undervejs, så det kommer forhåbentlig snart.

Andreas: Jeg kan godt se hvad du mener, men er kun skabsdesigner, så ved ikke hvad jeg skal stille op med den på nuværende tidspunkt. Tror muligvis vi vil forsøge at lave en wrapper på hjemmesiden, og lave en mere markant footer. 

Alexander: Din/jeres pointe er noteret, skal lige have fundet ud af hvad jeg gør ved dette. 

Daniel: Jo dette skal jeg også lige have rettet snarligt, men der er allerede link til facebook for forsiden. 

Endnu engang, mange tak for feedback til jer alle sammen. Det er en kæmpe hjælp. 

Mvh

Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18

Jeg vil kontakte dig her senere eller i morgen igennem privat beskederne.. Så kan jeg eventuelt komme med nogle inputs, forslag og måske nye måder at gøre det på.. Siden har helt sikkert et potentiale og det synes jeg sagtens vi kan bibeholde .. Der skal få ændringer til, så kan den sagtens stå :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Skrevet kl. 00:31

Det må du meget gerne :)

Tak på forhånd. 

Mvh

Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 03:28

Hej Daniel.

Rigtig fin side du har! :-)
Du er mere end velkommen til at sende en privatbesked hvis du vil have hjælp til din titles, så skal jeg nok lige lære dig hvordan du gør det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)