Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet til dig privat

Endnu engang tak til alle for god feedback.

Mvh

Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53

Daniel Emanuel:

Hej Mikael

Vil du venligst uddybe det med titlen da jeg ikke helt forstår hvad du mener. 

CVR nr. er undervejs. 

Endnu engang tak for god feedback til jer alle

Mvh. 

Daniel

Klik på kildekoden så kommer denne her frem <title>Brokenphone.dk</title> den kan man lave unik alle undersider husk dit domæne navn ligger du lige vel hvad nummer med på google og husk udnyt google viser op til 67 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:44

I forhold til designet, så synes jeg forsiden er en lille smule skæv - sådan rent billedkompositorisk har den en meget tung diagonal:

Logoet og navigationsmenuen er venstrestilet, så kommer der er en relativt tung midte med billederne af de forskellige iPhones og instruktionerne om hvordan du gør. Siden trailer så over i højre side, med de sidste par tilbud.

Personligt synes jeg det ser lidt... underligt ud? For mig ligner det at siden er ved at vælte, på trods af at dens diagonal går i læseretningen. Måske I kunne overveje at centrere designet lidt mere (logoet og menuen), og/eller tilføje en eller anden form for indhold neden under instrukserne - siden virker tom nederst i til venstre.

Helt generelt kunne I måske også overveje at lave en eller anden form for minimumshøjde på footeren - de forskellige sider ser meget forskellige ud, alt efter hvor meget tekst der er. 

Ellers kan jeg rigtig godt lide de afdæmpede farver og det simple design.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:51

Hej igen Mikael :)

Ja okay, nu er jeg med. Problemet er på nuværende tidspunkt at der kun er en hovedside, og ingen undersider, det gør jo at jeg kun kan skrive titlen på en enkel side. Det er dog noget jeg har tænkt mig at lave om, således at jeg kan få mere ud af titlerne. 
Endnu engang tak for god feedback, der alt sammen hjælper. 

Kristian: Jeg har tænkt mig at lave en wrapper omkring hjemmesiden, så det hele bliver mere fokuseret, og samtidig lave en mere markant footer så det ikke blot er tekst der står i den, men så den også er afgrænset. Jeg ved ikke om det er ting som disse du tror der kunne hjælpe?
Angående det venstre hjørne af forsiden, her kommer der inden længe en newsslider. Eller det er ihvertfald planen.

Takker alle for den konstruktive kritik.

Mvh

Daniel 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)