Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan noget med Facebook?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Umulius:
Moralen i historien? Gæt engang, Einstein.

Du er en meget rig mand i arbejdstøj og jeg er fyret ?

Yes

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:52
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:42

Tak Thomas :)

Jeg tror også, jeg er blevet klogere siden mit første udspil (bruger ikke selv facebook). Det jeg har lært er, at det er dybest set et CMS-system, som man kan udbygge som man vil.

Man kan vælge den helt basale model, som at have sit logo i venstre side, et par billeder henover sin tekst og så kan man begynde at komme med tilbud, nye tiltag osv. som comments.

Eller man kan vælge den lidt mere forkromede model og bygge et "ny web-site" med et hav af undersider baseret på de begrænsninger der er i Facebooks CMS-system?

Så man kan egentlig skalere sin løsning i det uendelige. Er det korrekt forstået?

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 13:41

Hej Umulius

Det er forstået korrekt. Der er Så mange Muligheder, så der er Kun ens budget der er grænsen.

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:

(bruger ikke selv facebook).

.. men så er facebook måske ikke det rigtige sted at bruge penge. Med en investering følger en forpligtigelse til at kommunikere med folk. Hvis du er tavs på Facebook kommer der ingen gæster til festen..

Hvis der kommer gæster til festen, og du ikke kommunikerer med dem, så har du ingen return of investment.

Det virker på mig, som at du måske har opfattelsen af at en facebookside er lidt som at betale for at indrykke en annonce, eller at oprette en hjemmeside.

Sandheden er meget langt derfra. Analogien er nærmere, at du beslutter dig for at holde åbent hus arrangement 365 dage om året midt i din reception. Hvis ikke du har nogen til at snakke med gæsterne, ingen pindemadder, ingen baggrundsmusik, ingen til at fylde op i glasene... så er det verdens værste åbent hus arrangement, og så sælger du ingen rejser.

Så er det bedre at lade være med at invitere til åbent hus.

... og det skal du ikke tage så tungt. Den bedste strateg på Facebook er ham der er klog nok til at lade være at spilde tiden på det, hvis han kan se at omkostningen i tid er for høj.

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:45

Fantastisk historie Big Smile

Jeg fangede nu godt din intention i dit første indlæg, og forstår ikke at nogen kunne overse at du skrev det med et glimt i øjet.

Desværre er jeg ikke stærk i programmering, men hvis du får brug for hjælp til Facebook-reklamer, så sig endelig til. "I'll make you rich, boy!" - som en klog mand engang sagde.

Held og lykke med fb-projektet og rigtig god Påske.

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)