(bruger ikke selv facebook).
.. men så er facebook måske ikke det rigtige sted at bruge penge. Med en investering følger en forpligtigelse til at kommunikere med folk. Hvis du er tavs på Facebook kommer der ingen gæster til festen..
Hvis der kommer gæster til festen, og du ikke kommunikerer med dem, så har du ingen return of investment.
Det virker på mig, som at du måske har opfattelsen af at en facebookside er lidt som at betale for at indrykke en annonce, eller at oprette en hjemmeside.
Sandheden er meget langt derfra. Analogien er nærmere, at du beslutter dig for at holde åbent hus arrangement 365 dage om året midt i din reception. Hvis ikke du har nogen til at snakke med gæsterne, ingen pindemadder, ingen baggrundsmusik, ingen til at fylde op i glasene... så er det verdens værste åbent hus arrangement, og så sælger du ingen rejser.
Så er det bedre at lade være med at invitere til åbent hus.
... og det skal du ikke tage så tungt. Den bedste strateg på Facebook er ham der er klog nok til at lade være at spilde tiden på det, hvis han kan se at omkostningen i tid er for høj.