Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 15 ud af 17 (169 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore:

Ja det er ganske sjovt, men også lidt skræmmende med sådan en polak efter sig :-P

Og allerede det dér er ikke synderligt smart. Så se nu at få sendt den indsigelse afsted.
Husk på at det du skriver herinde altså også potentielt set kan læses af hende - eller en eller anden juridisk skarp person som hun måske kender og som blot venter på at du træder over grænsen.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Jesper Norbøll:
Thore:
Ja det er ganske sjovt, men også lidt skræmmende med sådan en polak efter sig :-P

Og allerede det dér er ikke synderligt smart. Så se nu at få sendt den indsigelse afsted.
Husk på at det du skriver herinde altså også potentielt set kan læses af hende - eller en eller anden juridisk skarp person som hun måske kender og som blot venter på at du træder over grænsen.

/Jesper

Ja, Thore.

Drop de smarte attituder. Få sendt brevet og foretag dig intet med mindre retten henvender sig til dig. Dvs. du skal på ingen måde svare på nogle henvendelser fra hende, uanset hvor provokeret du kan føle dig.

Skulle hun være så dum, at få en advokat til at henvende sig, skrive du bare tilbage til denne, at du henholder dig til først sendte brev. Intet andet.

Men tror du har lukket sagen med den første brev.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Så blev brevet sendt afsted :-)

Skal nok slå koldt vand i blodet fra nu af..

Tak for hjælpen endnu engang..

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er delte meninger omkring det hele. Alt det med at det ene og andet var dumt og det var træls osv. Er rigtig nok, sket er sket.

Tilgengæld synes jeg dælme ikke at sådan et popsmart *****firma skal slippe afsted med at gøre sig selv til dommer, om så man selv har lavet en fejl til at starte med. Det er da nærmest skrækkeligt hvis nogen bliver så forskrækkede at de rent faktisk betaler ..?

Personligt ville jeg undersøge hvad man kunne lave som modspil og give den alt hvad den kunne trække. Svindel, afpresning, bevist snyd - Hvis i har haft kommunikation kan de jo ikke rigtig tvære den af på "Det var en fejl" eller "Forkert modtager", hvad end det kan kaldes.

Udover det ville det ikke tage mig mange minutter før jeg besluttede mig for at lave en hjemmeside som beskriver forløbet. Sørge for en række gode søgeord, sørge for at få den søgemaskineoptimeret og så gøre mit bedste for at komme højere op end dem, så andre kan se hvad det firma står for. Så kan de jo sende et pænt brev om at den side skal fjernes samtidig - Det er der jo talrige eksempler på hvor godt og nemt den slags går ;)

Det med bare at lade den ligge er lidt ligesom med dårlige betalere/svindlere - Hvis ikke de får noget kamp er det jo helt sikkert at de vil bruge den samme løsning næste gang.

Sidst ville jeg ov gerne vide hvilket firma der er snak om og hvor skidt de reelt har formuleret sig :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
mandeblad:
Der er delte meninger omkring det hele. Alt det med at det ene og andet var dumt og det var træls osv. Er rigtig nok, sket er sket.
Tilgengæld synes jeg dælme ikke at sådan et popsmart *****firma skal slippe afsted med at gøre sig selv til dommer, om så man selv har lavet en fejl til at starte med. Det er da nærmest skrækkeligt hvis nogen bliver så forskrækkede at de rent faktisk betaler ..?
Personligt ville jeg undersøge hvad man kunne lave som modspil og give den alt hvad den kunne trække. Svindel, afpresning, bevist snyd - Hvis i har haft kommunikation kan de jo ikke rigtig tvære den af på "Det var en fejl" eller "Forkert modtager", hvad end det kan kaldes.
Udover det ville det ikke tage mig mange minutter før jeg besluttede mig for at lave en hjemmeside som beskriver forløbet. Sørge for en række gode søgeord, sørge for at få den søgemaskineoptimeret og så gøre mit bedste for at komme højere op end dem, så andre kan se hvad det firma står for. Så kan de jo sende et pænt brev om at den side skal fjernes samtidig - Det er der jo talrige eksempler på hvor godt og nemt den slags går ;)
Det med bare at lade den ligge er lidt ligesom med dårlige betalere/svindlere - Hvis ikke de får noget kamp er det jo helt sikkert at de vil bruge den samme løsning næste gang.
Sidst ville jeg ov gerne vide hvilket firma der er snak om og hvor skidt de reelt har formuleret sig :D

Kan jeg godt give dig ret og vil da være fristende at "sætte" sådan en person på "plads".

Men jo også et spørgsmål hvad man synes man har tid og overskud til - og hvad man gider bruge af det på sådan en indskrænket personage.

Det "sumrer" da også lidt i mig. Det er da en fuldstændig latterlig, person/firma der reagerer på den måde.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Er jeg virkelig den eneste der synes at Thores oprindelige henvendelse var mindst lige så idiotisk som firmaets efterfølgende reaktion?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:43

mandeblad:

Jeg er enig med dig et langt stykke, men det nytter ikke noget at starte kampen hvis ikke man kan kæmpe den. Og umiddelbart virker det ikke som om Thore er i form til at kæmpe den kamp uden at tilføre sig selv skade. (No offense Thore).

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44

gweb:

Er jeg virkelig den eneste der synes at Thores oprindelige henvendelse var mindst lige så idiotisk som firmaets efterfølgende reaktion?

Nej.

Det hele er en komplet latterlig, og langt ude sag. Firmaet er tåbelig da de vil lege dommer - og tro de kan sende diverse bøder ud, og Thore, synes at han nu kan spille kong gulerod, fordi han har fået medhold fra langt de fleste, der har skrevet i tråden.

Personligt synes jeg at hele sagen lyder en kende suspekt!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Brian Reinhold Jensen:

mandeblad:

Jeg er enig med dig et langt stykke, men det nytter ikke noget at starte kampen hvis ikke man kan kæmpe den. Og umiddelbart virker det ikke som om Thore er i form til at kæmpe den kamp uden at tilføre sig selv skade. (No offense Thore).

/Brian

Hvorfor siger/skriver folk altid no offense, når de lige har smidt en udtalelse der kræver defense?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:52

Morten88:

Brian Reinhold Jensen:

mandeblad:

/Brian

Hvorfor siger/skriver folk altid no offense, når de lige har smidt en udtalelse der kræver defense?

Morten, jeg elsker din ærlighed. :-) Men desværre siger min erfaring mig, at du ikke vinder særlig mange nye "fans" på den slags ligefremhed her på Amino. Det her er Danmark - ikke USA (desværre!).

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 15 ud af 17 (169 indlæg)